Skocz do zawartości
SZYLO

Pompa ABS 3AA do passata B6

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tylko on na tej pompie chce zakodować TMPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TMPS o abs był na początku produkcji b7 nie wszystkie pompy obsługują to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi powie co to za błąd dopasowanie Overboost ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już to znalazłem :) chodzi o typ silnika i ciekawe czy tutaj nie bedzie problemu z dopasowaniem silnika

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

e246af97207f51bea3a2d45e2268a86e.jpg

 

Witam, dzisiaj dostałem troszkę gratów do testu, coś jest nie tak z sterownikiem EPB, jest rozkodowany i odrzuca jakiekolwiek kodowania !! czyżby sterownik EPB nadaje się do kosza ? Kodowanie jakie chciałem zakodować to 0021007 ? przy włożeniu kluczyka do stacyjki sterownik EPB 3 x pyka tzn. słychać pracę przekaźników w epb, do tego mryga cały czas lampka hamulca w module przycisków

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3AA-907-801.clb

Oznaczenie elementu: 3AA 907 801 H HW: 3AA 907 801 H

Komponent i/lub wersja: J540 EPB4 VW-86594 0010

Kodowanie: 0010000

Kod serwisu: WSC 00049 770 00241

VCID: 36695D49411909A8CB0

6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

01042 - Sterownik niezakodowany

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01110000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 0

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.60 V

Zliczanie: 98

-

Wartość Hex: 0x0140

Wartość Hex: 0x0082

Wartość Hex: 0x4040

 

01087 - Niewykonane nastawy podstawowe

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01110000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 0

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.60 V

Zliczanie: 41

-

Wartość Hex: 0x0140

Wartość Hex: 0x0082

Wartość Hex: 0x4040

 

01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01110101

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 0

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.60 V

Zliczanie: 99

-

Wartość Hex: 0x0140

Wartość Hex: 0x0082

Wartość Hex: 0x4040

 

16347 - Sterownik - EEPROM

014 - wadliwy

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01111110

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 0

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.60 V

Zliczanie: 47

-

Wartość Hex: 0x1250

Wartość Hex: 0x0082

Wartość Hex: 0x0404

 

03263 - Ograniczenie działania

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01111000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 0

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.60 V

Zliczanie: 135

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x1250

Wartość Hex: 0x0001

Wartość Hex: 0x0404

 

01316 - Sterownik ABS

013 - Odczytać pamięć usterek

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01111101

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:22:42

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.50 V

Zliczanie: 69

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x1253

Wartość Hex: 0x0001

Wartość Hex: 0x0404

 

 

Nadal mam problemy z ABS nie kupiłem jeszcze 2 x czujnik ABS tył, nie wiem czemu ale przy włożeniu kluczyka do stacyjki licznik piszczy i pali się kontrolka spirala, kontrolka abs, kontrolka EPB, przy podłączeniu mojej pompy jest to samo oprócz głośnego piszczenia, proszę was o pomoc bo nie wiem co robić, pompa 3AA została podłączona do celów sprawdzenia, starej pompy nie wymontowywałem i teraz pytanie czy jest szansa że to zadziała ? bo jak wyciągnę pompę 3c i wsadzę 3AA ( nowy płyn i odpowietrzanie) a okaże się że jednak to nie pójdzie to się normalnie załamie :(

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb

Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ

Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VD15 0030

Kodowanie: 0001456

Kod serwisu: WSC 00028 028 00001

VCID: 7CFD8F613FB513F87D4

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

03841 - Tylny lewy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:13:38

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.25 V

Bity binarnie: 00001110

Zliczanie: 156

Wartość Hex: 0x0000

 

03842 - Tylny prawy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:13:38

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.25 V

Bity binarnie: 00001110

Zliczanie: 157

Wartość Hex: 0x0000

 

01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502)

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:13:54

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.25 V

Bity binarnie: 00001110

Zliczanie: 191

Wartość Hex: 0x0000

 

00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:13:54

 

00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:13:54

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb

Oznaczenie elementu: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9

Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G200SG 9389

Kodowanie: 0000072

Kod serwisu: WSC 80093 222 69422

VCID: 7BFF8C7D3ABB14C074E

Znaleziono 1 błąd:

 

005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS

P1653 - 000 - - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 3

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.08

Czas: 00:10:55

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.55 V

Bity binarnie: 11101110

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Bity binarnie: 0 01 0

 

 

Kody gotowości: 0 0 0 0 1

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj dostałem troszkę gratów do testu, coś jest nie tak z sterownikiem EPB, jest rozkodowany i odrzuca jakiekolwiek kodowania !! czyżby sterownik EPB nadaje się do kosza ? Kodowanie jakie chciałem zakodować to 0021007 ? przy włożeniu kluczyka do stacyjki sterownik EPB 3 x pyka tzn. słychać pracę przekaźników w epb, do tego mryga cały czas lampka hamulca w module przycisków

 

 

 

 

Nadal mam problemy z ABS nie kupiłem jeszcze 2 x czujnik ABS tył, nie wiem czemu ale przy włożeniu kluczyka do stacyjki licznik piszczy i pali się kontrolka spirala, kontrolka abs, kontrolka EPB, przy podłączeniu mojej pompy jest to samo oprócz głośnego piszczenia, proszę was o pomoc bo nie wiem co robić, pompa 3AA została podłączona do celów sprawdzenia, starej pompy nie wymontowywałem i teraz pytanie czy jest szansa że to zadziała ? bo jak wyciągnę pompę 3c i wsadzę 3AA ( nowy płyn i odpowietrzanie) a okaże się że jednak to nie pójdzie to się normalnie załamie :(

 

W abs nie wiedzę żadnych niepokojących błędów, tylko brak adaptacji/nastawów. EPB ma błąd eeprom to chyba go dyskwalifikuje :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przycisk hamulca? kodowanie 2107 jest pod passata b6 i abs 3c0 i stary przycisk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki masz przycisk hamulca? kodowanie 2107 jest pod passata b6 i abs 3c0 i stary przycisk

Przycisk (moduł) mam od passata b7, co do kodowania to tak sugeruje mi VCDS na sterowniku EPB 3AA w podpowiedzi kodowania, podaj jak możesz kodowanie do strownika EPB 3AA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 22057

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyłączyć w ABS układ kontroli ciśnienia w oponach J502 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3AA-907-801.clb

Oznaczenie elementu: 3AA 907 801 H HW: 3AA 907 801 H

Komponent i/lub wersja: J540 EPB4 VW-86594 0010

Kodowanie: 0022057

Kod serwisu: WSC 00049 770 00241

VCID: 36695D49511909A8CB0

Kody błędów zostały skasowane.

 

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

03194 - Złącze niekompatybilne

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01110000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 6

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.11

Czas: 00:30:34

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.80 V

Zliczanie: 95

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x1253

Wartość Hex: 0x0001

Wartość Hex: 0x0404

 

01087 - Niewykonane nastawy podstawowe

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01110000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.90 V

Zliczanie: 41

-

Wartość Hex: 0x0140

Wartość Hex: 0x0082

Wartość Hex: 0x4040

 

01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01110101

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.90 V

Zliczanie: 99

-

Wartość Hex: 0x0140

Wartość Hex: 0x0082

Wartość Hex: 0x4040

 

03263 - Ograniczenie działania

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01111000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 21

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.90 V

Zliczanie: 135

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x1250

Wartość Hex: 0x0001

Wartość Hex: 0x0404

 

01316 - Sterownik ABS

013 - Odczytać pamięć usterek

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01111101

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 8

Wew.licznik błędów: 21

Przebieg: 34805 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2024.14.11

Czas: 00:29:22

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.80 V

Zliczanie: 69

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x1253

Wartość Hex: 0x0001

Wartość Hex: 0x0404

 

 

Pinologia sprawdzona parę razy i jest wszystko ok, sprawdzone 3 przewody z kostki od EPB do kostki ABS i jest ok a w EPB jest błąd Sterownik ABS

EPB 3AA to wersja H z 2014r. pompa ABS wersja 3AA... Q, GW wersja 3c0....M, Komfort 3C0, BCM 3AA

Co może być nie tak ? Mam podłączony moduł przycisków od passata b7

Pinologia:

T26h/4: T30/19

T26h/3: T30/18

T26h/6: T30/11

T26h/1: T30/10

T26h/2: T30/9

T26h/5: T30/20

T26h/14: T30/4

T26h/13: połączenie B287

T26h/12: T30/7

T26h/11: Połączenie B287

T26h/10: T30/8

T26h/7: BCM połączenie B340

T26h/8: masa

T26h/9: Połączenie B331 +

T26h/20: połączenie B287

T26h/19: ABS T38/29

 

Wszystko jest połączone według schematów w elsawin Passat (362) 2012r. a jest błąd Złącze niekompatybilne ??

Przycisk (P) działa, w blokach pomiarowych jak go wduszę albo pociągnę to zmienia się wartość z niezałączony na naciągnięty(otworzyć) albo zaciągnięty(zamknąć)

Tak samo w blokach pomiarowych ABS przycisk ESP też działa

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń banalne błędy 609775459

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zadzwoń banalne błędy 609775459

Wojtek dzięki za zainteresowanie, z ABS sobie poradze, czekam na czujniki abs tył, no i musze zamontować pompe ABS na stałe (teraz podłączyłem ją na krótko) wtedy pozbędę się błędów 1/2 ciśnienia itp. najbardziej martwi mnie błąd EPB o niekompatybilnym łączu ? sterownik przyjmuje kodowanie 22057 ale jak tylko odłącze aku sterownik traci kodowanie i wywala błąd eeprom, coś mi się wydaje że sterownik EPB do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać to kodowanie epb jest pod AH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapomniałem dodać to kodowanie epb jest pod AH

Panowie, pompa osadzona, ale coś jest nie tak, albo mi się wydaje albo przewody hamulcowe są za krótkie ? Zostawiłem dolną podporę pompy ABS bo pasowały mocowania, a wy jak wymienialiście dolne mocowanie pompy ??

fba759012b1b9cf29ea7a3a35718ba97.jpg

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodałem do podstawy blachę 5mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodałem do podstawy blachę 5mm

5mm blachę ?? Ja chyba zastosuje podkładki, nie mam skąd takiej blachy załatwić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa ABS 3AA zamontowana, zero błędów w komunikacji z silnikiem BMM PD na sterowniku ECU BMP

 

4e886f8d34523dc49b724446600134b1.jpg

 

2684b883c6764ff9994223a630ecfe57.jpg

 

Mam nadal problem z EPB

 

889e69445b829ef03974e743688b4435.jpg

 

Udało mi się pozbyć wszystkich błędów oprócz błędu o kompatybilności łącza, no nic olałem to, po upływie 10 mun włączyłem zapłon i sterownik rozkodowany, wszystkie nastawy od nowa do przeprowadzenia, przy okazji błąd EEPROM się pokazał, jak myślicie sterownik EPB uwalony ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz ci pisałem sterownik zwalony widzę ze moja podpowiedź co do kodowania pompy abs pomogła ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności