Skocz do zawartości
SZYLO

Pompa ABS 3AA do passata B6

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie panowie, mam małe pytanie do posiadaczy samochodów B6 z pompami ABS 3AA, otóż przymierzam się i nawet realizuję plany zmiany sterowników 3C na 3AA w tym pompy ABS z Passata B7. Czy jest możliwość że po wymianie wszystkich sterowników oprócz sterownika silnika pompa abs nie będzie komunikowała się ze starym sterownikiem ? Z jakimi sterownikami ECU montowaliście pompy ABS 3AA ewentualnie na jakich sterownikach pompy nie podejdą ?? Nie wyobrażam sobie męczarni wymiany pompy ABS (silnik z DPF) na darmo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompka 3AA kupiona, teraz zrobie tzw. przejściówkę na 2m przewodach, podłącze pompkę 3AA bez wyciągania starej 3C, puszcze tylko przewody +, -, can l, canh, sprawdzę czy sterowniki ecu i abs widzą się, jeżeli będzie ok to zaczne przygotowywać gotową przejścióweczke 15 cm, nie bede rozcinał fabrycznych kabli bo szkoda :/

 

5bd3fe374a5c52a159f8f35caffc671e.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem jak ci to pójdzie.

Do twojego pytania o ecu, czytałem że komunikuje się ze sterownikami siemens'a, czy to jest prawda nie wiem.

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przejściówki idzie podłączyć na krótko kable starczą przynajmniej w BMR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobione, w sobote testuje

4 p. +

2 p. -

2 p. Can L i H

3 p. do sterownika EPB ( chpciaż nie wiem czy jest sens bo sterownik epb 3C )

 

 

23e23a565fc6e87375d459810e35e9d9.jpg

 

Jeżeli to zadziała to dostaje zielone światło i zaczynam modzenie na całego

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobione, w sobote testuje

4 p. +

2 p. -

2 p. Can L i H

3 p. do sterownika EPB ( chpciaż nie wiem czy jest sens bo sterownik epb 3C )

 

 

 

nie ma sensu, wywali błędy dziwnej treści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma sensu, wywali błędy dziwnej treści.

 

Odłączyłem przewody od EPB, podłączyłem przejściówkę na próbę pod swoja pompę abs 3c i **** bez EPB sypie błędami bez możliwości usunięcia błędów, sterownik odrzuca kasowanie, ale nic podłączyłem ABS 3AA tak samo brak możliwości skasowania błędów, jutro podłącze przewody pod EPB i zobaczę co z tego wyjdzie. Na chwilę obecną się załamałem, czekam na skasowanie błędów z pompy ABS 3AA bo jest błąd brak komunikacji/sygnału ze sterownikiem silnika :((((((((( obawiam się że będzie **** blada :(

 

Sobota,17,Październik,2015,15:22:09:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb

Oznaczenie elementu: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9

Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G200SG 9389

Kodowanie: 0000072

Kod serwisu: WSC 80093 222 69422

VCID: 7BFF8C7D3ABB14C074E

7 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

005660 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12)

P161C - 000 - przerwa

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246136 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 15:13:58

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.86 V

Bity binarnie: 00101100

Temperatura: 5.4*C

Bity binarnie: 00110000

 

005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)

P161D - 000 - przerwa

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246136 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 15:13:58

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.86 V

Bity binarnie: 00101100

Temperatura: 5.4*C

Bity binarnie: 00110000

 

005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS

P1653 - 000 -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.55 V

Bity binarnie: 00101100

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Bity binarnie: 00000100

 

005748 - Mag. danych układu napędowego

P1674 - 000 - niewiarygodna informacja z zestawu wskaźników

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.55 V

Bity binarnie: 00101100

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Bity binarnie: 0 01 0

 

049448 - Brak komunikacji ze sterownikiem elektrycznego hamulca postojowego

U0128 - 000 -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:09

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 2.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.63 V

Bity binarnie: 11101100

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Moment obrotowy: 351.4 Nm

 

006215 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS

P1847 - 000 -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 6

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:09

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 3.0 km/h

(bez jednostek): 3.00

Napięcie: 11.63 V

(bez jednostek): 0.00

Bity binarnie: 00000011

Kąt: -25.908*

 

005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS

P1653 - 000 - - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 11.55 V

Bity binarnie: 00101100

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Bity binarnie: 00000100

 

 

Kody gotowości: 0 0 0 0 1

 

 

 

Sobota,17,Październik,2015,15:21:34:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb

Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ

Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VDFC 0030

Kodowanie: 0003504

Kod serwisu: WSC 00028 028 00001

VCID: 7CFD8F613FB513F87D4

14 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

02779 - Magistrala danych elektrycznego hamulca postojowego

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 83143 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2026.14.09

Czas: 00:19:11

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.50 V

Bity binarnie: 00010001

Zliczanie: 249

Wartość Hex: 0x0000

 

01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502)

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 83143 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2026.14.09

Czas: 00:19:21

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.50 V

Bity binarnie: 00010001

Zliczanie: 191

Wartość Hex: 0x0000

 

00283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)

009 - Przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101001

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 223

Przebieg: 1048575 km

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.25 V

Bity binarnie: 00011111

Zliczanie: 0

Wartość Hex: 0x0000

 

00285 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni prawy (G45)

009 - Przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101001

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 223

Przebieg: 1048575 km

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.25 V

Bity binarnie: 00011111

Zliczanie: 1

Wartość Hex: 0x0000

 

00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46)

009 - Przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101001

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 223

Przebieg: 1048575 km

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.25 V

Bity binarnie: 00011111

Zliczanie: 2

Wartość Hex: 0x0000

 

00287 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny prawy (G44)

009 - Przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101001

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 2

Wew.licznik błędów: 223

Przebieg: 1048575 km

Wskaźnik czasu: 0

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.25 V

Bity binarnie: 00011111

Zliczanie: 3

Wartość Hex: 0x0000

 

01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500)

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:09

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.50 V

Bity binarnie: 00011111

Zliczanie: 281

Wartość Hex: 0x0000

 

01314 - Sterownik silnika

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:09

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.50 V

Bity binarnie: 00010000

Zliczanie: 310

Wartość Hex: 0x0000

 

01042 - Sterownik niezakodowany

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:18

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 254.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 11.50 V

Bity binarnie: 00010000

Zliczanie: 216

Wartość Hex: 0x0000

 

00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:18

 

01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:18

 

01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:18

 

00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:18

 

01542 - Czujnik przyspieszenia kątowego (G202)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 252

Przebieg: 246137 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 00:00:18

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób przejściówkę jak się należny i będziesz wiedział co w trawie piszczy, chyba ze cjcesz włosy rwac z glowy WTF ...to jesteś na dobrej drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem dzisiaj ABS i już sam nie wiem, było ustawione kodowanie 0003504 jest brak komunikacji ze sterownikiem, zmieniłem kodowanie na 0001456 (TPMS -2048) nie ma już błędu związanego z silnikiem. Jest błąd na sterowniku silnika o odczytaniu kodów błędów w sterowniku ABS, jest błąd w sterowniku EPB o braku komunikacji z ABS.

 

Już sam nie wiem co robić, jest sens kupować sterownik EPB 3AA czy po prostu poddać się ? :( na chwile obecną mam Gateway 3C, komfort 3C, ale komunikacja jest z sterownikiem ABS.

 

Poniżej kody błędów, proszę o pomoc

 

LOG SILNIKA

 

Niedziela,18,Październik,2015,11:37:54:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb

Oznaczenie elementu: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9

Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G200SG 9389

Kodowanie: 0000072

Kod serwisu: WSC 80093 222 69422

VCID: 7BFF8C7D3ABB14C074E

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

006215 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS

P1847 - 000 -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 6

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:04:50

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

(bez jednostek): 3.00

Napięcie: 12.08 V

(bez jednostek): 0.00

Bity binarnie: 00000011

Kąt: 0.000*

 

005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS

P1653 - 000 - - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:04:52

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.08 V

Bity binarnie: 11001110

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Bity binarnie: 0 01 0

 

005659 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11)

P161B - 000 - przerwa

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:05:11

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.01 V

Bity binarnie: 11001110

Temperatura: 7.2*C

Bity binarnie: 00110000

 

005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)

P161D - 000 - przerwa

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:05:11

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.01 V

Bity binarnie: 11001110

Temperatura: 7.2*C

Bity binarnie: 00110000

 

 

Kody gotowości: 0 0 0 0 1

 

 

LOG EPB

 

Niedziela,18,Październik,2015,11:38:36:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3C0-907-801-53.clb

Oznaczenie elementu: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Komponent i/lub wersja: EPB VC8HC001 012 0001

Kodowanie: 0000012

Kod serwisu: WSC 46060 123 03817

VCID: 21439E15F8979E100E2

Kody błędów zostały skasowane.

 

Znaleziono 1 błąd:

01316 - Sterownik ABS

013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 11101101

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 254

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246144 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 19:30:39

 

Ramka zamrożona:

Napięcie: 11.70 V

Zliczanie: 236

 

 

 

LOG POMPY ABS Z KODOWANIEM 0001456

 

Niedziela,18,Październik,2015,11:44:01:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb

Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ

Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VDFE 0030

Kodowanie: 0001456

Kod serwisu: WSC 00028 028 00001

VCID: 7CFD8F613FB513F87D4

11 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

00473 - Sterownik elektrycznego hamulca postojowego (J540)

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:19

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 263

Wartość Hex: 0x0000

 

01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500)

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:19

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 281

Wartość Hex: 0x0000

 

03841 - Tylny lewy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:19

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 156

Wartość Hex: 0x0000

 

03842 - Tylny prawy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:19

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 157

Wartość Hex: 0x0000

 

01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502)

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 191

Wartość Hex: 0x0000

 

03201 - Dopasowanie overboost

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

01542 - Czujnik przyspieszenia kątowego (G202)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:10:28

 

 

 

 

 

LOG POMPY ABS Z KODOWANIEM 0003504

 

 

Niedziela,18,Październik,2015,11:46:06:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb

Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ

Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VDFE 0030

Kodowanie: 0003504

Kod serwisu: WSC 00028 028 00001

VCID: 7CFD8F613FB513F87D4

12 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

00473 - Sterownik elektrycznego hamulca postojowego (J540)

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:25

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 263

Wartość Hex: 0x0000

 

01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500)

008 - Niezrozumiały sygnał

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:25

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 281

Wartość Hex: 0x0000

 

03841 - Tylny lewy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:25

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 156

Wartość Hex: 0x0000

 

03842 - Tylny prawy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 1

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:25

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 157

Wartość Hex: 0x0000

 

01314 - Sterownik silnika

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:26

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 310

Wartość Hex: 0x0000

 

01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502)

004 - Brak sygnału / brak komunikacji

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

Ramka zamrożona:

Prędkość: 0.0 km/h

Wartość Hex: 0x0000

Bity binarnie: 00000000 00000000

Napięcie: 12.00 V

Bity binarnie: 00000000

Zliczanie: 191

Wartość Hex: 0x0000

 

03201 - Dopasowanie overboost

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

01542 - Czujnik przyspieszenia kątowego (G202)

005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100100

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 254

Przebieg: 246150 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.10.16

Czas: 20:13:35

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian, ale z tego co wiem to pompy 3AA nie obsługują TMPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem już co robić, na kodowaniu 0001456 nie ma błędu związanego z silnikiem, kodowanie 0003504 jest błąd z komunikacja sterownika silnika, zastanaqiam się czy jest sens kupić EPB 3AA

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nastawy/adaptacje czujników ABS zrobił ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic kupiłem EPB 3AA zobacze co z tego wyjdzie :( nie robiłem nastaw bo nie widzi tylnych czujników abs, zobacze wymienie epb, czujniki tyl, jeżeli nic to nie pomoże, oddam komuś gotowy zestaw do PLA 2.0 [emoji14]

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No nic kupiłem EPB 3AA zobacze co z tego wyjdzie :( nie robiłem nastaw bo nie widzi tylnych czujników abs, zobacze wymienie epb, czujniki tyl, jeżeli nic to nie pomoże, oddam komuś gotowy zestaw do PLA 2.0 [emoji14]

 

to nikt ci nie powiedział że do 2.0 trzeba wymienić tylne czujniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czujniki abs do wymiany tylko tył , czujnik halla położenie sprzęgła chyba do rocznika 2008 musi byc w wersji C tylko w manual , przycisk epb od b7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ktoś mi powie czemu na jednym kodowaniu jest brak komunikacji z silnikiem, a na drugim juz tego błędu nie ma ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ktoś mi powie czemu na jednym kodowaniu jest brak komunikacji z silnikiem, a na drugim juz tego błędu nie ma ??

 

bo to kodowanie do innego silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówił że jest łatwo, na forum jest już kilka aut z 3AA pompą, i nie ma problemów.ps. podstawa jest podłaczyć pompę tak jak należy plus 2 czujniki abs tył i ECB w manualu trzeba jeszcze wymienić czujnik hala w automacie nie trzeba no i odpowiednie kodowanie

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nikt nie mówił że jest łatwo, na forum jest już kilka aut z 3AA pompą, i nie ma problemów.ps. podstawa jest podłaczyć pompę tak jak należy plus 2 czujniki abs tył i ECB w manualu trzeba jeszcze wymienić czujnik hala w automacie nie trzeba no i odpowiednie kodowanie

Ja wiem, myślałem że uda mi się sprawdzić czy pompa komunikuje się z ECU przy minimalnych kosztach, teraz wiem że síę nie da :( kupiłem już sterownik EPB, czujnik halla, 2 x tył czujnik abs, moduł przycisków w konsoli środkowej, teraz czekam aż znajomy mi to wszystko przywiezie z PL, podłączę wszystko jak należy i wtedy będę pewny czy to zadziała :)

 

ps. Wojtek a powiedz mi gdzie znajde kodowania do pomp ABS ? Vcds nie podpowiada nic w sprawie kodowania pomp :( na kodowaniu 0001456 pompa komunikuje się z ECU na 0003504 już są problemy ze sterownikiem silnika :(

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wywala błędu komunikacji z ecu to jesteś chłopie już w domu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności