SZYLO Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2015 Witajcie panowie, mam małe pytanie do posiadaczy samochodów B6 z pompami ABS 3AA, otóż przymierzam się i nawet realizuję plany zmiany sterowników 3C na 3AA w tym pompy ABS z Passata B7. Czy jest możliwość że po wymianie wszystkich sterowników oprócz sterownika silnika pompa abs nie będzie komunikowała się ze starym sterownikiem ? Z jakimi sterownikami ECU montowaliście pompy ABS 3AA ewentualnie na jakich sterownikach pompy nie podejdą ?? Nie wyobrażam sobie męczarni wymiany pompy ABS (silnik z DPF) na darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2015 Pompka 3AA kupiona, teraz zrobie tzw. przejściówkę na 2m przewodach, podłącze pompkę 3AA bez wyciągania starej 3C, puszcze tylko przewody +, -, can l, canh, sprawdzę czy sterowniki ecu i abs widzą się, jeżeli będzie ok to zaczne przygotowywać gotową przejścióweczke 15 cm, nie bede rozcinał fabrycznych kabli bo szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2015 Ciekawy jestem jak ci to pójdzie. Do twojego pytania o ecu, czytałem że komunikuje się ze sterownikami siemens'a, czy to jest prawda nie wiem. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2015 Bez przejściówki idzie podłączyć na krótko kable starczą przynajmniej w BMR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2015 (edytowane) Zrobione, w sobote testuje 4 p. + 2 p. - 2 p. Can L i H 3 p. do sterownika EPB ( chpciaż nie wiem czy jest sens bo sterownik epb 3C ) Jeżeli to zadziała to dostaje zielone światło i zaczynam modzenie na całego Edytowane 14 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2015 Zrobione, w sobote testuje4 p. + 2 p. - 2 p. Can L i H 3 p. do sterownika EPB ( chpciaż nie wiem czy jest sens bo sterownik epb 3C ) nie ma sensu, wywali błędy dziwnej treści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2015 nie ma sensu, wywali błędy dziwnej treści. Odłączyłem przewody od EPB, podłączyłem przejściówkę na próbę pod swoja pompę abs 3c i **** bez EPB sypie błędami bez możliwości usunięcia błędów, sterownik odrzuca kasowanie, ale nic podłączyłem ABS 3AA tak samo brak możliwości skasowania błędów, jutro podłącze przewody pod EPB i zobaczę co z tego wyjdzie. Na chwilę obecną się załamałem, czekam na skasowanie błędów z pompy ABS 3AA bo jest błąd brak komunikacji/sygnału ze sterownikiem silnika ((((((( obawiam się że będzie **** blada Sobota,17,Październik,2015,15:22:09:24180Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9 Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G200SG 9389 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 80093 222 69422 VCID: 7BFF8C7D3ABB14C074E 7 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 005660 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12) P161C - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246136 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 15:13:58 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.86 V Bity binarnie: 00101100 Temperatura: 5.4*C Bity binarnie: 00110000 005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P161D - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246136 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 15:13:58 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.86 V Bity binarnie: 00101100 Temperatura: 5.4*C Bity binarnie: 00110000 005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1653 - 000 - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.55 V Bity binarnie: 00101100 Moment obrotowy: 0.0 Nm Bity binarnie: 00000100 005748 - Mag. danych układu napędowego P1674 - 000 - niewiarygodna informacja z zestawu wskaźników Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.55 V Bity binarnie: 00101100 Moment obrotowy: 0.0 Nm Bity binarnie: 0 01 0 049448 - Brak komunikacji ze sterownikiem elektrycznego hamulca postojowego U0128 - 000 - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:09 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 2.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.63 V Bity binarnie: 11101100 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 006215 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1847 - 000 - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:09 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 3.0 km/h (bez jednostek): 3.00 Napięcie: 11.63 V (bez jednostek): 0.00 Bity binarnie: 00000011 Kąt: -25.908* 005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1653 - 000 - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.55 V Bity binarnie: 00101100 Moment obrotowy: 0.0 Nm Bity binarnie: 00000100 Kody gotowości: 0 0 0 0 1 Sobota,17,Październik,2015,15:21:34:24180Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VDFC 0030 Kodowanie: 0003504 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 7CFD8F613FB513F87D4 14 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 02779 - Magistrala danych elektrycznego hamulca postojowego 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 83143 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2026.14.09 Czas: 00:19:11 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.50 V Bity binarnie: 00010001 Zliczanie: 249 Wartość Hex: 0x0000 01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 83143 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2026.14.09 Czas: 00:19:21 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.50 V Bity binarnie: 00010001 Zliczanie: 191 Wartość Hex: 0x0000 00283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47) 009 - Przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 223 Przebieg: 1048575 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.25 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 0 Wartość Hex: 0x0000 00285 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni prawy (G45) 009 - Przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 223 Przebieg: 1048575 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.25 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 1 Wartość Hex: 0x0000 00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46) 009 - Przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 223 Przebieg: 1048575 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.25 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 2 Wartość Hex: 0x0000 00287 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny prawy (G44) 009 - Przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 223 Przebieg: 1048575 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.25 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 3 Wartość Hex: 0x0000 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:09 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.50 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 281 Wartość Hex: 0x0000 01314 - Sterownik silnika 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:09 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.50 V Bity binarnie: 00010000 Zliczanie: 310 Wartość Hex: 0x0000 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:18 Ramka zamrożona: Prędkość: 254.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 11.50 V Bity binarnie: 00010000 Zliczanie: 216 Wartość Hex: 0x0000 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:18 01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:18 01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:18 00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:18 01542 - Czujnik przyspieszenia kątowego (G202) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 252 Przebieg: 246137 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 00:00:18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #8 Napisano 17 Października 2015 zrób przejściówkę jak się należny i będziesz wiedział co w trawie piszczy, chyba ze cjcesz włosy rwac z glowy WTF ...to jesteś na dobrej drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2015 Podłączyłem dzisiaj ABS i już sam nie wiem, było ustawione kodowanie 0003504 jest brak komunikacji ze sterownikiem, zmieniłem kodowanie na 0001456 (TPMS -2048) nie ma już błędu związanego z silnikiem. Jest błąd na sterowniku silnika o odczytaniu kodów błędów w sterowniku ABS, jest błąd w sterowniku EPB o braku komunikacji z ABS. Już sam nie wiem co robić, jest sens kupować sterownik EPB 3AA czy po prostu poddać się ? na chwile obecną mam Gateway 3C, komfort 3C, ale komunikacja jest z sterownikiem ABS. Poniżej kody błędów, proszę o pomoc LOG SILNIKA Niedziela,18,Październik,2015,11:37:54:24180Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9 Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G200SG 9389 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 80093 222 69422 VCID: 7BFF8C7D3ABB14C074E 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 006215 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1847 - 000 - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:04:50 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 3.00 Napięcie: 12.08 V (bez jednostek): 0.00 Bity binarnie: 00000011 Kąt: 0.000* 005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1653 - 000 - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:04:52 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.08 V Bity binarnie: 11001110 Moment obrotowy: 0.0 Nm Bity binarnie: 0 01 0 005659 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) P161B - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:05:11 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11001110 Temperatura: 7.2*C Bity binarnie: 00110000 005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P161D - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:05:11 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11001110 Temperatura: 7.2*C Bity binarnie: 00110000 Kody gotowości: 0 0 0 0 1 LOG EPB Niedziela,18,Październik,2015,11:38:36:24180Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3C0-907-801-53.clb Oznaczenie elementu: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Komponent i/lub wersja: EPB VC8HC001 012 0001 Kodowanie: 0000012 Kod serwisu: WSC 46060 123 03817 VCID: 21439E15F8979E100E2 Kody błędów zostały skasowane. Znaleziono 1 błąd: 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11101101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 254 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246144 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 19:30:39 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.70 V Zliczanie: 236 LOG POMPY ABS Z KODOWANIEM 0001456 Niedziela,18,Październik,2015,11:44:01:24180Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VDFE 0030 Kodowanie: 0001456 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 7CFD8F613FB513F87D4 11 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00473 - Sterownik elektrycznego hamulca postojowego (J540) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:19 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 263 Wartość Hex: 0x0000 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:19 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 281 Wartość Hex: 0x0000 03841 - Tylny lewy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:19 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 156 Wartość Hex: 0x0000 03842 - Tylny prawy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:19 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 157 Wartość Hex: 0x0000 01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 191 Wartość Hex: 0x0000 03201 - Dopasowanie overboost 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 01542 - Czujnik przyspieszenia kątowego (G202) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:10:28 LOG POMPY ABS Z KODOWANIEM 0003504 Niedziela,18,Październik,2015,11:46:06:24180Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb Oznaczenie elementu: 3AA 614 109 AQ HW: 3AA 614 109 AQ Komponent i/lub wersja: J104 C2 450M VDFE 0030 Kodowanie: 0003504 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 7CFD8F613FB513F87D4 12 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00473 - Sterownik elektrycznego hamulca postojowego (J540) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:25 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 263 Wartość Hex: 0x0000 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:25 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 281 Wartość Hex: 0x0000 03841 - Tylny lewy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:25 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 156 Wartość Hex: 0x0000 03842 - Tylny prawy czujnik liczby obrotów; nieprawidłowy sygnał 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:25 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 157 Wartość Hex: 0x0000 01314 - Sterownik silnika 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:26 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 310 Wartość Hex: 0x0000 01325 - Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach (J502) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 12.00 V Bity binarnie: 00000000 Zliczanie: 191 Wartość Hex: 0x0000 03201 - Dopasowanie overboost 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 00810 - Czujnik 1/2 ciśnienia w układzie hamulcowym 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 01542 - Czujnik przyspieszenia kątowego (G202) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 254 Przebieg: 246150 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.16 Czas: 20:13:35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2015 Damian, ale z tego co wiem to pompy 3AA nie obsługują TMPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #11 Napisano 18 Października 2015 (edytowane) Nie wiem już co robić, na kodowaniu 0001456 nie ma błędu związanego z silnikiem, kodowanie 0003504 jest błąd z komunikacja sterownika silnika, zastanaqiam się czy jest sens kupić EPB 3AA Edytowane 18 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #12 Napisano 18 Października 2015 A nastawy/adaptacje czujników ABS zrobił ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #13 Napisano 18 Października 2015 (edytowane) No nic kupiłem EPB 3AA zobacze co z tego wyjdzie nie robiłem nastaw bo nie widzi tylnych czujników abs, zobacze wymienie epb, czujniki tyl, jeżeli nic to nie pomoże, oddam komuś gotowy zestaw do PLA 2.0 [emoji14] Edytowane 18 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #14 Napisano 19 Października 2015 No nic kupiłem EPB 3AA zobacze co z tego wyjdzie nie robiłem nastaw bo nie widzi tylnych czujników abs, zobacze wymienie epb, czujniki tyl, jeżeli nic to nie pomoże, oddam komuś gotowy zestaw do PLA 2.0 [emoji14] to nikt ci nie powiedział że do 2.0 trzeba wymienić tylne czujniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #15 Napisano 19 Października 2015 Tak czujniki abs do wymiany tylko tył , czujnik halla położenie sprzęgła chyba do rocznika 2008 musi byc w wersji C tylko w manual , przycisk epb od b7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #16 Napisano 19 Października 2015 A ktoś mi powie czemu na jednym kodowaniu jest brak komunikacji z silnikiem, a na drugim juz tego błędu nie ma ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #17 Napisano 19 Października 2015 A ktoś mi powie czemu na jednym kodowaniu jest brak komunikacji z silnikiem, a na drugim juz tego błędu nie ma ?? bo to kodowanie do innego silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #18 Napisano 22 Października 2015 (edytowane) Nikt nie mówił że jest łatwo, na forum jest już kilka aut z 3AA pompą, i nie ma problemów.ps. podstawa jest podłaczyć pompę tak jak należy plus 2 czujniki abs tył i ECB w manualu trzeba jeszcze wymienić czujnik hala w automacie nie trzeba no i odpowiednie kodowanie Edytowane 22 Października 2015 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #19 Napisano 22 Października 2015 (edytowane) Nikt nie mówił że jest łatwo, na forum jest już kilka aut z 3AA pompą, i nie ma problemów.ps. podstawa jest podłaczyć pompę tak jak należy plus 2 czujniki abs tył i ECB w manualu trzeba jeszcze wymienić czujnik hala w automacie nie trzeba no i odpowiednie kodowanie Ja wiem, myślałem że uda mi się sprawdzić czy pompa komunikuje się z ECU przy minimalnych kosztach, teraz wiem że síę nie da kupiłem już sterownik EPB, czujnik halla, 2 x tył czujnik abs, moduł przycisków w konsoli środkowej, teraz czekam aż znajomy mi to wszystko przywiezie z PL, podłączę wszystko jak należy i wtedy będę pewny czy to zadziała ps. Wojtek a powiedz mi gdzie znajde kodowania do pomp ABS ? Vcds nie podpowiada nic w sprawie kodowania pomp na kodowaniu 0001456 pompa komunikuje się z ECU na 0003504 już są problemy ze sterownikiem silnika Edytowane 22 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #20 Napisano 22 Października 2015 Ja nie wywala błędu komunikacji z ecu to jesteś chłopie już w domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach