quattro464 Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2015 Proszę o analizę logów. Turbo przeładowuje, samochód wchodzi w tryb awaryjny. Turbina wyczyszczona miesiąc temu, geometria chodzi płynnie, więc wykluczam zapieczone kierownice, gruszka też w porządku, przy obserwacji sztangi w grupie 011 basic settings, sztanga chodzi w górę i w dół płynnie bez przycięć. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny. linki do logów DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223384.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223382.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223383.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223378.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223379.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_223380.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223381.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223371.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223372.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223375.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223374.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223373.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223377.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223376.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223369.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223370.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2015 Podmień N75 albo zamień miejscami z N18 ... przeładowanie masz straszne i rzeczywiście turbo tyle pompuje bo widać to na przepływce. Sprawdź również podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quattro464 Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2015 Witam. Zawór N75 kupiłem nowy, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia i problem nie zniknął. Nadal wpada w tryb awaryjny. Jeżeli chodzi o czyszczenie VNT to robiłem to bardzo starannie, geometria chodzi płynnie. Sztanga w gruszce po zassaniu powietrza strzykawką stoi w miejscu także gruszka nie puszcza (nie jest nieszczelna). Macie jeszcze jakieś sugestie gdzie dalej szukać problemu?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quattro464 Zgłoś #4 Napisano 7 Grudnia 2015 Poniżej zamieszczam logi dynamiczne grupy 003 i 011 robione jednocześnie po wymianie przewodów podciśnienia i N75 na nowy. Pierwsze logowanie u góry przy podłączonym podciśnieniu do gruszki. Drugie logowanie po odłączonym podciśnieniu od gruszki. http://vaglog.pl/log_242215.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quattro464 Zgłoś #5 Napisano 8 Grudnia 2015 Problem rozwiązany. Podczas czyszczenia turbo, odwrotnie założono pierścień sterujący łopatkami. Po odwróceniu pierścienia problem ustąpił można by zamknąć obrotomierz i żadnego przeładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach