Skocz do zawartości
quattro464

Prosze o analize logów Passat B5 FL 1.9 tdi 101KM AVB

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów. Turbo przeładowuje, samochód wchodzi w tryb awaryjny. Turbina wyczyszczona miesiąc temu, geometria chodzi płynnie, więc wykluczam zapieczone kierownice, gruszka też w porządku, przy obserwacji sztangi w grupie 011 basic settings, sztanga chodzi w górę i w dół płynnie bez przycięć. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny.

 

linki do logów

 

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223384.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223382.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223383.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223378.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223379.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_223380.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223381.html

 

STATYCZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223371.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223372.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223375.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223374.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223373.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223377.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223376.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223369.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223370.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień N75 albo zamień miejscami z N18 ... przeładowanie masz straszne i rzeczywiście turbo tyle pompuje bo widać to na przepływce. Sprawdź również podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zawór N75 kupiłem nowy, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia i problem nie zniknął. Nadal wpada w tryb awaryjny. Jeżeli chodzi o czyszczenie VNT to robiłem to bardzo starannie, geometria chodzi płynnie. Sztanga w gruszce po zassaniu powietrza strzykawką stoi w miejscu także gruszka nie puszcza (nie jest nieszczelna). Macie jeszcze jakieś sugestie gdzie dalej szukać problemu?? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej zamieszczam logi dynamiczne grupy 003 i 011 robione jednocześnie po wymianie przewodów podciśnienia i N75 na nowy.

Pierwsze logowanie u góry przy podłączonym podciśnieniu do gruszki. Drugie logowanie po odłączonym podciśnieniu od gruszki.

http://vaglog.pl/log_242215.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Podczas czyszczenia turbo, odwrotnie założono pierścień sterujący łopatkami. Po odwróceniu pierścienia problem ustąpił można by zamknąć obrotomierz i żadnego przeładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności