Gość adams4lta Zgłoś #21 Napisano 7 Października 2007 tacza, jakbyś mógł sprawdzić w którą strone to się kręci to byłbym wdzięczny. Nie chcę nic urwać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #22 Napisano 7 Października 2007 Jak nie zapomne to jutro rano sprawdze i napisze, bo dzisiaj juz mi sie nie chce schodzić do autka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #23 Napisano 28 Lutego 2009 Wywołuje temat, gdyż zauważyłem dziś iż silniczek od prawego reflektora przestał działać. Gdy pokręcę potencjometrem w budzie, lewy ładnie pracuje, natomiast prawy tylko "skrzeczy" a odbłyśnik ani drgnie. Nie wiem, czy w silniczku sie cos ułamało? A może jest w nim jakies spięcie? "Skrzeczenie" silniczka słychać jeszcze kilka chwil po tym, jak lewy skończył pracę i ustawił odpowiednią pozycję odbłyśnika. To by wskazywało raczej na jakieś spięcie, prawda? Czy warto taki silniczek naprawić, czy lepiej kupić nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #24 Napisano 28 Lutego 2009 Czy warto taki silniczek naprawić, czy lepiej kupić nowy? Na rynku wtórnym taki silniczek można kupić za jakieś 20 PLN. Chyba nie opłaca się naprawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #25 Napisano 28 Lutego 2009 GURAL a możesz podać mi numer tego silniczka? Kupiłem taki właśnie za 20zł na szrocie i chciałbym sprawdzić czy dobry A tak w ogóle to możecie powiedzieć czy w b3 też wszystko było tzn instalacja czy u siebie muszę wszystko na nowo poprowadzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #26 Napisano 28 Lutego 2009 (edytowane) możesz podać mi numer tego silniczka? Proszę. 165 941 295 >>31-L-400000 321 941 295 31-M-000001>> Edytowane 28 Lutego 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #27 Napisano 28 Lutego 2009 Gural ale te numery nadwozia są takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #28 Napisano 28 Lutego 2009 No tak, nie zwróciłem uwagi na to Wielkie dzięki Święty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #29 Napisano 28 Lutego 2009 Proszę.165 941 295 >>31-L-400000 321 941 295 31-M-000001>> takie same są do b3 i b4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #30 Napisano 28 Lutego 2009 (edytowane) takie same są do b3 i b4? Też są 2 rodzaje, nie wiem czym się różnią. Na pewno numerem 1; 165 941 295 >>3A-R-330000 wygląda że taki sam jak w B3. Cena w ASO 387 PLN 2; 1H0 941 295 E 3A-R-330001>> niby inny ale pewnie też pasuje. Cena w ASO 302 PLN Edytowane 1 Marca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #31 Napisano 2 Marca 2009 Według tego, co zdązyłem ustalic róznią sie końcówkami, które współpracują z odbłyśnikiem. Musisz sprawdzić, jak to wyglada Multi u Ciebie. Silniczek 165 941 295 wedlug Etki łączy sie z odbłyśnikiem na srubkę natomiast 1H0 941 295 E ma ramię zakończone "kulką" którą wsuwa sie w odpowiednie gniazdo w odbłyśniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #32 Napisano 18 Lutego 2016 (edytowane) .... jak się tego piszczenia pozbyć Edytowane 18 Lutego 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach