tysszek Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2015 Witam. Podłączam radio i potrzebuje zlokalizować przewody odpowiedzialne do sterowania radiem z kierownicy. Wiem że to jest zielona wtyczka. Ale nigdzie nie mogę znaleźć które to piny. Jest tam tak: REMOTE CONTROL DISPL CLOCK TEL AF- DISPL DATA DISPL ENA TEL AF+ Proszę o pomoc bo utknąłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2015 REMOTE CONTROL - ten jeden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2015 No jeszcze jeden powinien być. Zawsze są dwa albo trzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2015 Tu jest jeden i leci do przekaźnika pod kierownicą 452 chyba taki duży, masa już jest więc nie ma potrzeby ciągnąć. A po za tym napisz coś więcej jakie radio, czy kierownica już fabrycznie była czy montujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2015 Kierownica jest fabrycznie. Zmieniam MCD na GMS i tam jest obsługa fabrycznego sterowania. Czyli ten na plus a masę do masy i będzie działać? Normanie poległem dziś przy aucie. 35 stopni na dworze i leje się z człowieka jak z kranu Do tego po nocce jeszcze nie spałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2015 Jeszcze model podaj bo nie spotkałem się z radiem które by obsługiwało fabryczną kierownicę passata b5. Czy działać będzie tego nie wiem ale wiem że jak podłączałem kierownicę multifunkcyjną do passata B5 z MFD to jeden kabelek musiałem do radia doprowadzić od sterownika kierownicy i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2015 To jest radio GMS ostatni model. On się uczy obsługi. Zaznaczasz mu opcje i klikasz na kierownicy. On to zapamiętuje. Sterowanie z kierownicy działa na zasadzie różnych wartości napięcia. Reasumując ten remote control jako sterujacy a masę do masy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2015 Z tego co wyczytałem GMS uczy się po sygnale rezystancyjnym a w passacie jest to linia danych, ale spróbować możesz. Radio sprawdza rezystancję a dokładnie spadek napięcia na pinie remote względem masy masę masz już podłączoną więc nie musisz tu nic robić tylko ten przewodzić rem doprowadzić. Jeśli radio się nie nauczy to zostaje zastosowanie jakiegoś adaptera np do radia pioneer lub lutowanie i przeróbka jak tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/133369-Sterowanie-z-kierownicy-niefabrycznym-radiem-Pioneer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2015 Jutro rano będę kombinował. Teraz już nie ogarniam nic. hehehhe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach