heretyk Zgłoś #1 Napisano 31 Maja 2015 Czesc, Mam b6 MY 2010 z białymi zegarami. Manetka wycieraczek nie ma przycisku ale na wyświetlaczu pomiędzy zegarami czasami się wyświetla temperatura zewnętrzna lub zasięg. teraz od jakieś kilku tygodni mam tylko zasięg, a chętnie zmieniłbym czasami na temperaturę, ale nie wiem jak to zrobić? Przyciski na liczniku służą tylko do zmiany godziny, kasowania tripa lub sprawdzenia następnego serwisu. Czy wie ktoś od czego zależy która wartość jest wskazywana? Niestety nie mam instrukcji, a w necie nie mogę znaleźć (swoja droga jak ktoś ma namiar na instrukcje do B6 po lifcie to będę wdzięczny za info). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2015 to nie stary golf ze masz sterowanie z manetki, całe sterowanie masz w kierownicy strzałki z prawej strony lewa prawa góra dół i w srodku ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heretyk Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2015 (edytowane) No tak, oczywiście... Zapomniałem dopisać że od nowości nie mam multifunkcyjnej kierownicy. Zresztą nawet jakbym ja założył to kierownica mógłbym sterować pełnym FIS-em/Maxidotem. W moim przypadku gdy mam "komputer" tylko z piktogramami, a nie graficzny to i tak chyba kierownica nie bede mogl zmianiac wartosci? Mowie na podstawie innych vag-ow z tych roczników. Edytowane 31 Maja 2015 przez heretyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2015 Auto masz od nowości? Wrzuć zdjęcie licznika i kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2015 coś dziwnego aby w 2010r nie było w kierze sterowania radia i licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heretyk Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2015 (edytowane) Nie róbcie spiskowych teorii:) To jest trendline, zwykła kierownica 4 ramienna, nie skorzana, nie multi. Zegary nowego typu tzw. białe z DAP. Numer: 3C0 920 861 E. Tak jest od nowości:) na poczatku Zdjęcie mojego wyświetlacza: http://forum.vw-passat.pl/threads/1742-quot-MFA-quot-i-quot-MFA-Plus-quot-r%C3%B3%C5%BCnice?p=2215514#post2215514 Edytowane 31 Maja 2015 przez heretyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #7 Napisano 31 Maja 2015 Taki wyświetlacz mam w golfie VI i obsługuje się go przyciskami na manetce wycieraczek. Wygląda jakby ktoś ją wymienił... A co do zmiany danych na wyświetlaczu to sprawdź, czy nie podmieniasz sobie czasami kluczy zanim ruszasz w trasę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heretyk Zgłoś #8 Napisano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Hej, Manetka nie była zmieniana (zresztą w MY2010 nie ma manetki osobno- przełączniki zespolone są zintegrowane łącznie chyba z G85). Samochód fabrycznie nie ma komputera: 9Q0 Without multi-function display/ on-board computer, ale od czegoś musi zależeć co wyświetla? kiedyś wydawało mi sie ze zasięg pojawia sie dopiero jak spada poziom paliwa do 1/4, ale widze że teraz od kilku tygodni pokazuje zasięg a nie pokazuje temperatury na zewnątrz. Kluczyka używam tylko jednego pozostałe sa schowane i nie ma możliwości żebym je zamienił. Zastanawiałem sie juz trochę nad tym i az mi sie nie chce wierzyc ze ta wartosc wyswietlana jest randomowo. Czy ma ktos z was B6 po lifcie bez komputera? a moze ktos moze spogladnac w instrukcje? Ja niestety jej nie mam, w necie moge znalezc tylko taka przed liftem... Edytowane 1 Czerwca 2015 przez heretyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #9 Napisano 1 Czerwca 2015 Wstaw zdjęcie swojej manetki i kierownicy. Niemożliwe żeby nie było możliwości zmiany wyświetlanego info z MFA. Jakbyś szukał manetki z przełącznikiem to PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #10 Napisano 1 Czerwca 2015 Może temperatura wskakiwała Ci jak było poniżej 4 stopni i wtedy po prostu kompa informował Cię o gołoledzi na drodze i dlatego pokazywało temp. Jest cieplej, więc pokazuje zasięg. Taka teoria spiskowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #11 Napisano 1 Czerwca 2015 Jak spada temp na 4 stopnie to jest sygnał dźwiękowy po czym kilka razy miga temperatura na Fisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heretyk Zgłoś #12 Napisano 3 Czerwca 2015 W załączniku zdjęcie kiery i zegarów Dodatkowo w pości wyżej zdjęcie testu FISA za pomocą VCDS żeby było widać co wyświetla-> żeby nie było, że mam omamy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #13 Napisano 4 Czerwca 2015 A zrób zdjecie prawej manetki jeszcze. Musiało być coś grzebane jeśli nie masz na końcu manetki wystającego przycisku.. Nie ma innej możliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #14 Napisano 4 Czerwca 2015 Musiało być coś grzebane jeśli nie masz na końcu manetki wystającego przycisku.. Nie ma innej możliwości.Paweł ...... Już ci tyle razy pisałem że od niewiedzy gorsza jest tylko niepełna wiedza. Oczywiście że były pasztety bez komputera i bez manetki ze sterowaniem komputerem. Przykładem może być choćby nasz kolega forumowy Carter. Marcin spróbuj przytrzymać dłużej, któryś z przycisków na liczniku. A najlepiej napisz do Cartera czy pamięta jeszcze jak to się zmieniało (on ma teraz już licznik z fisem, więc może nie pamiętać ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #15 Napisano 4 Czerwca 2015 No to jakaś kaszana totalna wg mnie. Po co dawać w takim razie taki FIS w którym jest problem z przełączaniem info ... Wydawało mi się że nie ma możliwości żeby nie było w manetce przycisku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #16 Napisano 5 Czerwca 2015 Wymagania rynku proszę Pana . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #17 Napisano 5 Czerwca 2015 A moze Passat jest po strzale. Handlarz wyminil kiere na nie multi bo byla tansza a w du....pie mial czy bedzie mogl zminiac funkcje na FISie. Auto jest z 2010, ma RNSa I by nie mialo Multi funkcyjnej kiery:umm. Troche bezsensu ta konfoguracja auta by byla. Tak sobie mysle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heretyk Zgłoś #18 Napisano 5 Czerwca 2015 A moze Passat jest po strzale. Handlarz wyminil kiere na nie multi bo byla tansza a w du....pie mial czy bedzie mogl zminiac funkcje na FISie. Auto jest z 2010, ma RNSa I by nie mialo Multi funkcyjnej kiery:umm. Troche bezsensu ta konfoguracja auta by byla. Tak sobie mysle. EEEH ile razy mm pisać, że nic nie było grzebane. Nie bylo "handlarzy" po drodze. Nie było strzału. Zmiany kiery. Nie było tez RNS-a:) Sam se zalozyłem... w.g specyfikacji samochodu, nie ma komputera, ale w praktyce jest. Dlatego chcialbym wiedziec kiedy zmienia się zasięg na temperaturę, no bo o średnim spalaniu to nawet nie marze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #19 Napisano 5 Czerwca 2015 EEEH ile razy mm pisać, że nic nie było grzebane. Nie bylo "handlarzy" po drodze. Nie było strzału. Zmiany kiery. Nie było tez RNS-a:) Sam se zalozyłem... w.g specyfikacji samochodu, nie ma komputera, ale w praktyce jest. Dlatego chcialbym wiedziec kiedy zmienia się zasięg na temperaturę, no bo o średnim spalaniu to nawet nie marze. No to wychodzi na to że jakimś cudem dostałeś coś "za darmo" (zegary z 1/2 FIS) Ale oczywiście bez realnej użyteczności skoro nie możesz zmieniać tych wartości. Po prostu zmień zegary na pełny fis i kierownicę z multi Nie wyniesie Cię to kosmicznych pieniędzy a pełny komputer bardzo się przydaje w operowaniu RNS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heretyk Zgłoś #20 Napisano 14 Czerwca 2015 No to wychodzi na to że jakimś cudem dostałeś coś "za darmo" (zegary z 1/2 FIS) Ale oczywiście bez realnej użyteczności skoro nie możesz zmieniać tych wartości. Po prostu zmień zegary na pełny fis i kierownicę z multi Nie wyniesie Cię to kosmicznych pieniędzy a pełny komputer bardzo się przydaje w operowaniu RNS. Nie było chyba 3C po lifcie zegarów zupełnie bez 1/2 FIS . Były tylko takie jak mój albo z pełnym FIS-em. Myślałem nad zmiana kierownicy,ale musiałbym zmieniać poduchę, a to dodatkowy tysiąc. Zresztą kierownica multi mają po lewej stronie obsługę telefonu (nie widziałem innych poliftowych) wiec wypadałoby dołożyć bluetootha. I tak wyjdzie z 3 tysiące minimum. Pelnego fisa miałem wcześniej i gra nie warta świeczki. Wymiana zegarów, osiowanie, nie wiem jak z immo. Zeby nie rozdmuchiwać juz tego tematu, prosiłbym tylko o info od kogoś kto ma instrukcje do 3C po lifcie czy instrukcja mowi coś na ten temat. Teraz od kilku tygodni mam tylko zasięg, niezależnie od stanu baku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach