Skocz do zawartości
Morsart27

Golf 4 1.9TDI ALH - Prośba o analizę logów.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Z racji tego że pozbyłem się Passata, ale sentyment do dobrych fachowców tego forum został,

to mam prośbę o analizę logów mimo że auto to nie Passat, ale silnik ten sam ;)

 

Ręce opadają przy tej mojej golfinie ... Mam kilka problemów z autkiem i nie potrafię ich dojść.

1) Bardzo słaby silnik na niskich obrotach, powyżej 2tyś czuć zwiększenie mocy, ale to na pewno nie oryginał.

2) Przy hamowaniu, gdy auto się toczy, często zaczyna trzepać silnikiem, tak jakby się dławił powietrzem, i zbyt małą ilością paliwa.

3) Przy gwałtownym przyśpieszaniu słychać takie dziwne buczenie (podobne do dźwięku odkurzacza :D)

 

Niestety mam problemy z laptopem, i póki co udało mi się porobić logi statyczne, jutro wieczorem wrzucę logi dynamiczne.

Jeśli ktoś mógłby na spokojnie rzucić na nie okiem, byłbym wdzięczny.

Silnik miał czyszczone turbo, egr, oraz oba kolektory, wymienione wężyki podciśnienia, zamiany zaworków itd.

 

DYNAMICZNE:

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_218286.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_218285.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_218284.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_218283.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_218282.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_218280.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_218279.html

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_218278.html

Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_218277.html

Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_218276.html

Grupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_218281.html

 

STATYCZNE BASSIC SETTINGS:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_218111.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_218110.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_218113.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_218112.html

 

STATYCZNE MEAS. BLOCKS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_218131.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_218132.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_218133.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_218134.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_218135.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_218136.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_218137.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_218138.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też wklejałem logi z mojego passata i z tego co u Ciebie zauważyłem to przepływka zaniża,ale lepiej żeby wypowiedzieli się koledzy z forum którzy są bardziej obeznani w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na elektrodzie dowiedziałem się o nie przestawianiu kąta przez pompę wtryskową.

I rzeczywiście podczas testu zaworka N108 nie słychać jakiś zmian w pracy silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tak jest - w ogóle się nie przestawia.

Sprawdzałeś szczelność między Turbo>IC>Kolektor ? Twoje turbo wstaje bardzo ospale a jak wstaje to przeładowuje. Wydaje mi się że nawet nie musisz sprawdzać szczelności - wystarczy zmienną geometrię a jak tam jest OK to turbo na stół. Przepływomierz zostaw w spokoju narazie - dlatego że turbo nie ładuje to nie ma wystarczającego przepływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczelność jest, turbo dokładnie dwa tygodnie temu czyściłem, tylko pojawił się problem.

Bo zostały urwane śruby mocujące stronę gorącą z zimną, i trzeba było tylko rzucić spaw w to miejsce.

I być może gruszka została niezbyt idealnie osadzona względem korpusu, i coś może mieszać.

Jutro z rana sprawdzę czy sztanga pracuje jak powinna. Więc co robić z tym nieprzestawianym kątem?

 

Wymontować ten zaworek N108? Bo gdzieś widziałem że może sitko wystarczy wyczyścić.

Czy od razu zawozić pompę do czyszczenia i wymiany uszczelek? Co myślisz o Bosch Service?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności