shoo Zgłoś #1001 Napisano 13 Marca 2018 Te felgi wydaja mi sie raczej drogie jak na ich stan (czyt: 2400zl), zakladajac wariant bez opon. Dla porównania udało mi się kupić nowe felgi od Q5 (prod. Ronal) w cenie 2200zl z fvat. Rozwazalem tez kupno tego modelu skody: http://www.sklep.skoda.pl/pl/sklep/p/1224/obrecz-kola-ze-stopow-lekkich-18-pegasus-antracyt.html, ale akurat byly niedostepne (czas oczekiwania 3 tyg) a ja potrzebowalem praktycznie od reki. Te od skody katalogowo 3200, ale dawali 10% rabatu wiec mysle ze za 2800 daloby rade (i to 18" !). Z felgami to jest tak ze zbyt tanie to pewnie chinczyki i sie szybko rozpadna, ale oryginalne vw w salonie sa z kolei troche przydrogie. Z uzywkami trzeba uwazac zeby nie trafic na spawane, i tak się koło zamyka. Nowe to nowe, i kosztować swoje muszą - ale bez przesady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojteku Zgłoś #1002 Napisano 13 Marca 2018 A w tych felgach od Skody można wymienić te dekielki na VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #1003 Napisano 13 Marca 2018 Oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #1004 Napisano 14 Marca 2018 14 godzin temu, Wojteku napisał: A w tych felgach od Skody można wymienić te dekielki na VW? a jaki model z oferty Skody bo duzo jest modeli ktore maja inne ET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojteku Zgłoś #1005 Napisano 14 Marca 2018 27 minut temu, M77 napisał: a jaki model z oferty Skody bo duzo jest modeli ktore maja inne ET Pegasus 18''. Z tego co widzę mają ET44, czyli odpowiednie Jedyna kwestia to dekielki, bo średnio dobrze będą wyglądać takie z logo Skoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #1006 Napisano 14 Marca 2018 Nie wiem do czego chcecie to wsadzać, ale moim zdaniem Pegasus to niezbyt trafiony model felgi do Passata B8. Same felgi są bardzo ciekawe i ładnie wyglądały w innych generacjach zwłaszcza w CC, ale one były jakby okrąglejsze niż B8. Chociaż już powyżej pisaliśmy... o gustach nie ma co dyskutować. Poproszę jednak o foty jak już ktoś z was taki zestaw założy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1007 Napisano 14 Marca 2018 ja chciałem wrócić do tematu opon, bo akurat mi się skończył komplet Pirelek P7 z "zestawu startowego" w sumie zrobiłem na nich ok. 52tyś zadowolonych km. Nie narzekałem na hałas a osiągi na mokrym i suchym bardzo mi pasowały (póki był bieżnik - przy 4mm odczuwalnie słabo, więc pora na wymianę) teraz rozważam: 1. Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R19 96 Y XL, MFS, ZR 2. Michelin Pilot Sport 4 S 235/40 R19 96 Y XL, ZR Słyszałem dużo dobrego o Dunlopie, jest bardzo długo na rynku (nawet wyszła już II generacja, ale nie w moim rozmiarze), jako głowną zaletę wymieniano niski hałas generowany przez nie - 68dB - moje obecne Pirelki mają 72dB - więc to przepaść, ale tak jak wspomniałem - nie narzekałem nigdy na hałas od opon... Michelin został mi polecony jako alternatywa bardziej odporna na uszkodzenia od Dunlopa, być może o nieco lepszych osiągach, ale już widzę, że kwestia komfortu akustycznego jest tutaj mniej zadbana - mianowicie 71dB - to i tak o 1 dB lepiej niż obecne Pirelki. Stąd moje pytanie do forum, czy macie doświadczenia zarówno z jednymi jak i drugimi, jakieś preferencje? Z Michelinem mam dobre konotację - mam teraz na zimę Michelin PILOT ALPIN PA4 235/40 R19 96 W XL i w sumie są dla mnie odczuwalnie bardziej ciche niż letnie Pirelki, maja 70dB. Nadmienię jeszcze, że na trwałości (zużywalności) bieżnika aż tak mi nie zależy, bo za rok będę sprzedawał auto więc tylko sezon-półtorej pojeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #1008 Napisano 14 Marca 2018 Jak pojeździsz Dunlopem i później założysz takiego Pirellki z 72dB to pomyślisz, że łożysko Ci siadło Osobiście polecam Dunlopa, jeździłem już zimą i latem w różnych rozmiarach od 17 do 19" i zdecydowanie polecam. Bardzo stabilna, tak na suchym jak i mokrym, fajnie auto się prowadzi przy wyższych prędkościach, no i cisza. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #1009 Napisano 14 Marca 2018 4 godziny temu, Jumpman napisał: Nie wiem do czego chcecie to wsadzać, ale moim zdaniem Pegasus to niezbyt trafiony model felgi do Passata B8. Same felgi są bardzo ciekawe i ładnie wyglądały w innych generacjach zwłaszcza w CC, ale one były jakby okrąglejsze niż B8. Chociaż już powyżej pisaliśmy... o gustach nie ma co dyskutować. Poproszę jednak o foty jak już ktoś z was taki zestaw założy To jest kwestia mocno indywidualna. Mnie sie taki styl felg (jak pegasus) bardzo podoba. Podobne felgi (w ksztalcie turbiny) sa w arteonie o nazwie Rosario, w tesli, w infiniti... Nie mowiac juz o tym, ze ten model ktory Ty wkleiłeś kilka postów wcześniej (streetrace, szprychowe) tak bardzo mi sie nie podoba, ze nie dolozylbym go do zadnego auta, ever. I to jest właśnie fajne, wybór jest ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie, i osobiście nie uważam że jesteś coś takiego jak felga która pasuje do auta albo która nie pasuje. Jeśli by takie coś było, to obok passata bym postawił właśnie felgi szprychowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1010 Napisano 14 Marca 2018 Właśnie coś takiego jest, że do samochodu pasują takie a nie inne felgi, tak samo jak z kolorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #1011 Napisano 14 Marca 2018 shoo - o gustach się nie dyskutuje, wspominaliśmy już kilka razy. Jeśli jednak twierdzisz, że każda fajną felgę można wcisnąć do dowolnego auta, to mnie zdziwiłeś, bo wydawałeś się wiedzieć w temacie nieco więcej od średniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #1012 Napisano 14 Marca 2018 Zaraz zaraz, pytanie o czym my mówimy. Mnie chodzi głownie o estetyke, bo wiadomo że parametry techniczne jak rozmiar, szerokosc i ET musza byc w jakis sensownych granicach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #1013 Napisano 15 Marca 2018 Wdaje mi się, że zarówno ja jak i paolokos mieliśmy na myśli estetykę właśnie. Parametry to zupełnie inny temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lluk842 Zgłoś #1014 Napisano 16 Marca 2018 Dnia 11.03.2018 o 23:43, Thomsoon napisał: Pod względem wizualnym to 18" zdecydowanie na +. Co do komfortu to ja przez jakiś czas jeździłem oponami napompowanym na 2.8 i faktycznie jest dość słabo. Obecnie mam na 2,4 i jest jak na mój gust idealnie Miałeś może porównanie do 16? A jak kwestia spalania, coś wzrosło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #1015 Napisano 16 Marca 2018 A jakie może być wrażenie zamiany balonu 16 z oponą naciągniętą na 18? Różnica szerokości zgadnij czy wpływa na spalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #1016 Napisano 16 Marca 2018 2 godziny temu, lluk842 napisał: Miałeś może porównanie do 16? A jak kwestia spalania, coś wzrosło? Ja mam TDI wiec może to Tobie niewiele dać jesli chodzi o porównanie. Ale nie, mam od początku 18 i nie wiem czy to miałoby mieć większy wpływ. Z pewnością auto dobrze się 3ma drogi. W zakrętach czuć optymalną pewność w prowadzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lluk842 Zgłoś #1017 Napisano 17 Marca 2018 17 godzin temu, Dreyfus napisał: A jakie może być wrażenie zamiany balonu 16 z oponą naciągniętą na 18? Różnica szerokości zgadnij czy wpływa na spalanie? Dobra idę w 18, zauważyłem, że koła trochę boksują na mokrym. Trzeba szerszy kapeć :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #1018 Napisano 17 Marca 2018 Myślisz, że 18 nie buksują? Zwłaszcza na mokrym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #1019 Napisano 17 Marca 2018 Zamiast w 18 trzeba pójść w 4Motion, skoro są problemy z przyczepnością :-) Lub w napęd na tył :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lluk842 Zgłoś #1020 Napisano 20 Marca 2018 (edytowane) Dnia 12.03.2018 o 14:07, Jumpman napisał: Wszystko zależy od tego czego szukasz. 17" w rozstawie pod VW to setki jest... Jak chcesz coś na czym PAsski wychodziły, to jest jakaś pula określona i teraz pytanie czy wyhaczysz komplet z oponami czy jedno i drugie nowe. JA tam polecam kupienia ciekawego zestawu felg renomowanego producenta (np. ATS, BBS, OZ) i wrzucenia opon nowych. Zazwyczaj można znaleść taniej niż ORI VW... choć model LONDON faktycznie fajny - myślałem o nim kiedyś, ale właśnie ze względu na cenę odpuściłem kosztem ATS-ów Co myślicie o tym modelu? https://felgeo.pl/product-pol-35251-MAM-A5-Felga-Aluminiowa.html https://www.alufelgenshop.at/mam-a5-palladium-front-polish-18-zoll-mama58018511235pfp/volkswagen-vw-passat-3c-b8-variant-alufelgen/1-8l-tsi-132kw-179-ps/ Edytowane 20 Marca 2018 przez lluk842 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach