okiemserca Zgłoś #641 Napisano 6 Października 2016 uja widać. Poza tym domyslam sie ze Dunlop na pierwszym a WinterContact Continentala nie ma? no i raczej ten rozmiar nas nie dodtyczy bo albo 215 R 17 albo 235 R18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #642 Napisano 6 Października 2016 juz poprawilem, roznica w rozmiarze pewnie ma maly wplyw 022214.PDF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #643 Napisano 6 Października 2016 różnica w rozmiarze może mieć kolosalny wpływ na budowę opony, poza tym dodając różnicę w indeksie prędkości (wstawiłeś do 210km/h, a często używa się "szybszych" w passacie) też może wskazywać na 2 całkiem różne opony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #644 Napisano 8 Października 2016 Kupiłem dzisiaj te same W pobliskim serwisie ogumienia sezon przekładek już na całego Od zeszłego sezonu mam te Dunlopy na 17, gumka poezja polecam ciuchutka, nawet designe ma fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #645 Napisano 8 Października 2016 Wyciąg z homologacji dla Passat Variant HL, diesel 190 KM 4Motion, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #646 Napisano 8 Października 2016 (edytowane) Mam zagwozdkę, do Alltraca zimówki z możliwością zakładania łańcuchów wg instrukcji powinny być 7J 215x55 ET 38, a podoba mi się oryginalny model Vw o parametrach 6,5J 215x55 ET 41 (sadan ,kombi B8), na moje oko felga mniej wystaje i jest mniejsza ( 0,5" to 1.25 czyli z kazdej strony felgi o o 0,62 mniej et o o,3 więc spokojnie powinny podchodzić- i tak l mniej wystają) , jednak homologacja tego nie dopuszcza, nie wiem czy brać dedykowane czy te które mi wpadły w oko. Chodzi o 17" Edytowane 8 Października 2016 przez jaros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #647 Napisano 8 Października 2016 nikt ci na to nie odpowie. jak zapytasz oficjalnie ubezpieczyciela czy uzna szkodę gdy auto było na niehomologowanych kołach - odpowie ze oczywiście nie. Ale jest tez możliwe że ubezpieczyciel nigdy sam z siebie by tego nie sprawdził. wiec to twoje ryzyko i twoja decyzja. ja mam auto leasingowane wiec wszystko chce mieć zgodnie z prawem na 100%, wiele osób jezdząc swoimi wkłada koła nie zgodne w żaden sposób z homologacją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leinad Zgłoś #648 Napisano 9 Października 2016 Nie można w PL jechac na przegląd techniczny zeby ktos potwierdził ze opony w nimczym nie przeszkadzają? Potem sie wpisuje rozmiar do papierów i żaden ubezpieczyciel tego nie zakwestionuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #649 Napisano 9 Października 2016 Panowie skończcie już z tymi homologacjami. Jest kalkulator opon i felg i wiadomo, że trzeba dobrać rozmiar taki jaki był w oryginale lub jego zamiennik z kalkulatora. Z felgą jest podobnie. Chociaż u mnie na lato w oryginale było 8x19 ET41 do tego dałem dystans HR przód 15 tył 20mm żeby to jakoś wyglądało (wyszło prawie równo z błotnikami). Na zimę dałem felgę od Tiguana R-line 8.5x19 ET38. Bez dystansu bo wystaje 9mm od fabrycznej, więc na zimę będzie optymalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #650 Napisano 9 Października 2016 Dokładnie. Ja zakupiłem nowe opony w takim samym rozmiarze jak na lato 235/45/18 . Zamiast 94W jest 98V. Zakładam na te same felgi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #651 Napisano 10 Października 2016 Panowie skończcie już z tymi homologacjami. Jest kalkulator opon i felg i wiadomo, że trzeba dobrać rozmiar taki jaki był w oryginale lub jego zamiennik z kalkulatora. Z felgą jest podobnie. Chociaż u mnie na lato w oryginale było 8x19 ET41 do tego dałem dystans HR przód 15 tył 20mm żeby to jakoś wyglądało (wyszło prawie równo z błotnikami). Na zimę dałem felgę od Tiguana R-line 8.5x19 ET38. Bez dystansu bo wystaje 9mm od fabrycznej, więc na zimę będzie optymalnie. Dystans dystansem ale zeby to wyglądało trzeba auto obniżyć, inaczej wyglada jak wóz drabiniasty, dystanse spoko ale dopiero po obniżeniu jest zadowalajcy efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4n Zgłoś #652 Napisano 10 Października 2016 hejka, Miał ktoś może styczność z tymi oponami ??? http://www.oponeo.pl/dane-opony/hankook-winter-i-cept-evo2-w320-235-45-r18-98-v-xl-mfs#115176925 Poleca mi je znajomy, ale nie do końca jestem pewien pozdrawiam AreK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samek Zgłoś #653 Napisano 10 Października 2016 Też się zastanawiam na tymi oponami, tylko w rozmiarze 16". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu Zgłoś #654 Napisano 11 Października 2016 Wyciąg z homologacji dla Passat Variant HL, diesel 190 KM 4Motion, [ATTACH=CONFIG]148571[/ATTACH] Gdzie można dorwać takie świadectwo homologacji? Chciałbym zobaczyć dla Varianta 2.0 TSI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #655 Napisano 11 Października 2016 Dystans dystansem ale zeby to wyglądało trzeba auto obniżyć, inaczej wyglada jak wóz drabiniasty, dystanse spoko ale dopiero po obniżeniu jest zadowalajcy efekt. Obniżonego mam golfa 7R. Alltrack podoba mi się wyższy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #656 Napisano 11 Października 2016 Gdzie można dorwać takie świadectwo homologacji? Chciałbym zobaczyć dla Varianta 2.0 TSI. jak kupujesz samochod to daja:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #657 Napisano 11 Października 2016 Które zimówki polecacie? dunlop-winter-sport-5-215-55-r17-98-v-xl-mfs (608zł/szt) czy nokian-wr-d4-215-55-r17-98-h-xl (478zł/szt) ? 210km/h spokojnie mi wystarczy, obie opony mają w opisie 69dB, a na ciszy mi zależy. Dlaczego zatem miałbym wydać więcej na Dunlopy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #658 Napisano 11 Października 2016 Rozmiary opon w homologacji to jakiś bullshit. U mnie jest tylko jeden, zgodny z tym na czym auto przyjechało. Ale do tego auta na pewno można mieć mniejsze i większe koła nawet podczas konfiguracji. Ważne żeby parametry się zgadzały. BTW mój dokument homologacji jest po niemiecku. Skąd ten po polsku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #659 Napisano 11 Października 2016 czyli jakie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #660 Napisano 11 Października 2016 Które zimówki polecacie?dunlop-winter-sport-5-215-55-r17-98-v-xl-mfs (608zł/szt) czy nokian-wr-d4-215-55-r17-98-h-xl (478zł/szt) ? 210km/h spokojnie mi wystarczy, obie opony mają w opisie 69dB, a na ciszy mi zależy. Dlaczego zatem miałbym wydać więcej na Dunlopy? Kupiłem takie Dunlopy. Moim zdaniem najlepszy wybór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach