ptaku Zgłoś #1 Napisano 22 Maja 2015 (edytowane) Wymyśliłem sobie że na zimę kulie felgi Audi Rotor o parameyrach 18x8.0 et50 w zwiazku z tym mam pytanie czy te felgi podejda bez obcierania na seryjnych oponach do Pastucha ? Edytowane 20 Lipca 2015 przez ptaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2 Napisano 22 Maja 2015 A jakie parametry masz w ori? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #3 Napisano 22 Maja 2015 Ori to 18x8 et44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #4 Napisano 10 Lipca 2015 Ja uważam ze rotory to tylko audi tu nie bedą pasować dodatkowo tylko w 20 cali ładnie wyglada na 18 mega balon wąska felga 8j Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #5 Napisano 10 Lipca 2015 Nie no super pomogles. Dzieki tobie dalej nic niewiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 10 Lipca 2015 Będą mocniej schowane w nadkola, ale bez problemu wejdą. Jeśli nie będziesz chciał jeździć tramwajem zawsze możesz dołożyć dystanse 5-6 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #7 Napisano 10 Lipca 2015 Problem w tym, że dystanse z centrowaniem to minimum 12mm, a bez centrowania to max 3mm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 10 Lipca 2015 Dystanse będą potrzebne tylko ze względów wizualnych bo 18 cali z et50 mieści się w nadkolu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #9 Napisano 13 Lipca 2015 (edytowane) To ja może dorzucę się tutaj, żeby nie zakładać nowego tematu: Czy ktoś byłby tak dobry i mógł mi powiedzieć, jaki jest rozstaw śrub dla felg 17" i jakie jest ET? Czy felgi Nivelles są lakierowane na srebrno, czy polerowane? Jaki jest indeks prędkości i nośności dla opon 17"? Z góry dziękuję. Edytowane 13 Lipca 2015 przez k-master Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #10 Napisano 13 Lipca 2015 To ja może dorzucę się tutaj, żeby nie zakładać nowego tematu: Czy ktoś byłby tak dobry i mógł mi powiedzieć, jaki jest rozstaw śrub dla felg 17" i jakie jest ET? Czy felgi Nivelles są lakierowane na srebrno, czy polerowane? Jaki jest indeks prędkości i nośności dla opon 17"? Z góry dziękuję. Uzywanie Google nie boli et 40 ale z tym rozstawem srub to juz przegiales 5x112 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #11 Napisano 13 Lipca 2015 Uzywanie Google nie boli et 40 ale z tym rozstawem srub to juz przegiales 5x112 No nie boli, ale za to wcale mi pomaga Do tej pory znalazłem informacje, m.in. że ET to 35, szerokość koła waha się od 7 do 8 cali, indeksy też różne. Na jednym portalu znalazłem też info, że śruby są 5x108. Więc wolałem potwierdzić to u praktyków/profesjonalistów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #12 Napisano 13 Lipca 2015 Szerokosc 17x7.0 et40, 18x8.0 et44, 19x8.0 et44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fat Zgłoś #13 Napisano 20 Lipca 2015 A tak zbaczając trochę z tematu - co sądzicie ogólnie o pomyśle felg 18" na zimę? Moim zdaniem B8 z mniejszymi kołami wygląda średnio, ale z drugiej strony czy zimowa 18 to nie będzie przesada (trakcja w śniegu, podatność na uszkodzenia itp.)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #14 Napisano 20 Lipca 2015 Niemcy dają te same rozmiary na zimę. U nich zimówka 20` to nic dziwnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #15 Napisano 20 Lipca 2015 też się zastanawiam co na zimę - w zeszłym roku stałem przed dylematem 16' stal + zimówki czy 17' alu + zimowki, wygrała próżność i kupiłem NOKIAN 17 do Octavii 3 - był tak głośno że masakra... wiec 18' boje się jeszcze bardziej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #16 Napisano 20 Lipca 2015 Ja w tym roku zimowki zmieniłem z 17 na 18... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #17 Napisano 20 Lipca 2015 też się zastanawiam co na zimę - w zeszłym roku stałem przed dylematem 16' stal + zimówki czy 17' alu + zimowki, wygrała próżność i kupiłem NOKIAN 17 do Octavii 3 - był tak głośno że masakra... wiec 18' boje się jeszcze bardziej.. Kolego a co się dziwisz kupiłeś jakieś dziwne opony to taks jest kupiłbyś coś porządnego to by było cicho , jak zależy Ci na ciszy kup VREDESTEIN tylko nie licz , ze w cenie NOKiAN'ów je kupisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #18 Napisano 20 Lipca 2015 Verdstein to srednia polka. Jak ma byc ok to opony premium sie bierze Michelin, Goodyear itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #19 Napisano 20 Lipca 2015 Powiem szczerze ze mam teraz m8cheliny i to sa chyba najglosniejsze opony jakie kiedykolwiek mialem. Wczesn8ej duzo dunlopow, goodyeara ale michelin pierwszy i ostatn8 raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #20 Napisano 20 Lipca 2015 Powiem szczerze ze mam teraz m8cheliny i to sa chyba najglosniejsze opony jakie kiedykolwiek mialem. Wczesn8ej duzo dunlopow, goodyeara ale michelin pierwszy i ostatn8 raz Jaki model, rozmiar i ile maja lat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach