Skocz do zawartości
mateq111

Passat 2.0 TDI BKP DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Może trochę nie ładnie, że tak 1 post i od razu prośba o analizę ale forum już wcześniej przeglądałem tylko nie byłem zarejestrowany a teraz mam problem z Paskiem.

Ostatnio po dużych trasach zapisuje mi błąd:

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9707

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 00028 028 00001

VCID: 6ADFC69B3EBF

1 Fault Found:

 

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Reset counter: 39

Mileage: 165775 km

Time Indication: 0

Date: 2015.04.25

Time: 10:18:47

 

Freeze Frame:

RPM: 2144 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 111.0 km/h

Temperature: 30.0°C

Pressure: 1065.0 mbar

Text: 100 kg/h

(no units): 1.19

 

Podmieniałem przepławkę ale i tak ten sam błąd wyskakuje przy podobnej prędkości obrotowej silnika i prędkości jazdy. Ogólnie żadna kontrolka się nie pali ale błąd zapisuje. Wrzucam logi do oceny. Wydaje mi się, że z dołu coś słabiej ciągnie auto i ostatnio coś więcej pali, po trasie 130-150km/h komputer pokazuje 8.0l a z wyliczeń jest to ponad 7l. Wcześniej było mniej.

 

Linki do logów:

dynamiczne

001

003

004

008

010

011

 

statyczne

001

003

004

007

013

018

023

 

Z góry dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minęło trochę czasu a nikt nie wypowiedział się na temat tych logów . Co chwilę pojawia mi się błąd P0101, znalazłem na necie, że może to być jakaś nieszczelność ale ostatnio wymieniałem chłodnicę wody to oglądałem intercooler i węże, tylko na wejściu trochę zapocone olejem ale odrazu wymieniłem uszczelkę i brak poprawy. Spalanie też już mnie osłabia przy jeździe po mieście teraz z klimą 10l, gdzie wcześniej 7-8 było. Na trasie gdzie codziennie jeżdżę rano miałem ok 4-4,5 l teraz ledwo pod 5,7l zejdzie. I to jest trasa którą robię dzień w dzień o tych samych godzinach. Nie wiem czy kąt synchronizacji mógł tak znacząco na to wpłynąć bo wcześniej miałem +3,3 ale trochę ciężko palił, teraz przestawiłem na - 1,09 i pali elegancko. Po niedzieli przestawiam ponownie na + pojeżdżę i zobaczę.

Podpowie ktoś co może być problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat powoli się wyjaśnia, napisze co było problemem dla innych. Okazało się, że mam 2 dziurki w przewodzie za przepływomierzem i łapał lewe powietrze. Przewód zmieniony spalanie spadło i mniej jest zamulony z dołu. Błędy wykasowane w weekend będę wiedział czy jakieś błędy będą po trasie.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności