Skocz do zawartości
Passat cc

Spalanie oleju silnikowego - zużycie oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że się grubo mylisz - podobno zastosowane są w nim zupełnie inne materiały niż w zwykłym 2.0, ponadto nadwyżka mocy i momentu jest gigantyczna - mimo tego, że lubię bardzo dynamiczną jazdę bardzo rzadko wykorzystuję jego pełne możliwości

Przypomnę ile razy VW zapewniał poprawiliśmy... zastosowane materiały, zmieniliśmy dostawców i co ? jajco... jest coraz gorzej tną koszta na wszystkim wystarczy spojrzeć na wpisy z jakimi problemami borykają się nowi nabywcy passatów, gdzie dawniej ludzie powiesiliby VW za to co odwala. Teraz co się odwala to jest cyrk.

 

Myślisz, że 2.0 BITDI wykonany jest z lepszych materiałów jak stare 1.9 TDI ? hehehehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalne by bral litr od wymiany do wymiany przy tych przebiegach ? Ile bedzie bral przy przebiegu 200 tys ? 240 km to sie robi z 3.0 TDI kilka lat temu, biorac pod uwage coraz gorsza jakosc materialow uzyta do produkcji ten silnik to tykajaca bomba. Mozecie mnie zjechac, ale pogadamy za kilka lat :)

 

Jasne tylko ze ten silnik jest juz pare ładnych lat w produkcji zaczęło sie od transportera, teraz passat za rok w następcy VW CC ale ty siedz licz lata i moze jakiejś jednostce cos sie wydarzy a potem napisz na forum podjarany

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tak mhm jasne, a olej to czemu wciaga jak koks na glodzie? Takie normy nooo :) Debile ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moment, moment, to chyba coś nie tak z tą wyższością TDI PD nad TDI CR, czy BiTDI, zwłaszcza co do brania oleju,

 

AWX i AVF też brały olej - zależało od egzemplarza, u mnie Superb z AWX zaczął zżerać bardzo delikatnie olej przy 260 tys. km, ale u znajomego Passat AWX łykał ponad litr na 10 000 km (a miał 150 tys. km na blacie),

 

miałem dwa AFN- jeden brał równo pół litra na każde 10 000 km, drugi totalnie nic,

 

mój CFGB (na razie) nie bierze oleju, ale znam przypadki aut z tym silnikiem, gdzie dolewać trzeba,

 

każda kolejna generacja - większa moc, większe obciążenie, wyższe wymogi ekologiczne i to ma swój koszt...

 

A, że będzie brał olej albo płyn - dla producenta jest OK, bo ludzie MIMO TEGO i tak KUPUJĄ, a potem szukają, narzekają

 

więc w czym problem dla producenta, auto ma tylko spełniać normę,

 

no i pytanie - ilu przeciętnych użytkowników "pancernych" AFN czy mniej "pancernych" AWX nie zamieniłoby samochodu na BiTDI nawet biorącego litr oleju pomiędzy przeglądami?

 

poza tym - moim zdaniem - za parę lat raczej nie będzie diesli w osobówkach - elektryki, może hybrydy, może coś z benzyną na TFSI ale nie diesel, więc cieszmy się tym co jest....

 

 

Pozdrawiam serdecznie

K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby bylo 3.0 TDI to moze passat B8 ma jakies szanse ale patrzac na jego awarie wole pozostac przy starym B5 (tak stac mnie na nowe B8 2.0 bitdi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra już wiemy, że Twoje stare poczciwe B5 na ropę to najlepszy samochód pod słońcem i będziesz nim jeździł do końca życia chociaż stać Cię na nowego passata B8 na ropę, ale go nie kupujesz bo ma za dużo systemów i nowinek, które się psują i bez których wg Ciebie niektórzy nawet z garażu nie potrafiliby wyjechać, a Ty swoim zawsze i wszędzie dojedziesz i szanuję Twoje poglądy, ale proszę oszczędź nam po raz kolejny tych wywodów. Napisz w dziale B5 - może tam jeszcze tego nie wiedzą to niech się dowiedzą. My już wszystko wiemy jakim to gównem jest B8 i jakie z nas jelenie, że tym badziewiem z popsutym zawieszeniem i innymi wadami jeździmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie jest prawdą, że wszystkie TSI zostały poprawione. Znajomy ma nowego Golfa 1.4 TSI i nie rozstaje się butlą oleju z bagażnika. B8 1.8 TSi z duszą na ramieniu sprawdzane obecnie "tylko" 5600 ale poziom nawet nie drgnął. To mnie cieszy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który 1.4, bo to ma znaczenie takie samo jak w przypadku 2.0 TFSI, które są wrzucane do jednego worka. O 1.4 TSI EA211 (pasek rozrządu) są niestety różne opinie podobnie jak o wersji starszej z kompresorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały update. 10000 km i poziom oleju nawet nie drgnął.

Dnia 6.12.2017 o 09:47, radekrp90 napisał:

Który 1.4, bo to ma znaczenie takie samo jak w przypadku 2.0 TFSI, które są wrzucane do jednego worka. O 1.4 TSI EA211 (pasek rozrządu) są niestety różne opinie podobnie jak o wersji starszej z kompresorem.

Golf z 2016 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B5

Szczerze świetne autoIU mnie na wsi teraz na 18 stki dostają w prezencie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności