wojtekk Zgłoś #41 Napisano 15 Grudnia 2016 Mam nadzieję, że się grubo mylisz - podobno zastosowane są w nim zupełnie inne materiały niż w zwykłym 2.0, ponadto nadwyżka mocy i momentu jest gigantyczna - mimo tego, że lubię bardzo dynamiczną jazdę bardzo rzadko wykorzystuję jego pełne możliwości Przypomnę ile razy VW zapewniał poprawiliśmy... zastosowane materiały, zmieniliśmy dostawców i co ? jajco... jest coraz gorzej tną koszta na wszystkim wystarczy spojrzeć na wpisy z jakimi problemami borykają się nowi nabywcy passatów, gdzie dawniej ludzie powiesiliby VW za to co odwala. Teraz co się odwala to jest cyrk. Myślisz, że 2.0 BITDI wykonany jest z lepszych materiałów jak stare 1.9 TDI ? hehehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #42 Napisano 16 Grudnia 2016 Normalne by bral litr od wymiany do wymiany przy tych przebiegach ? Ile bedzie bral przy przebiegu 200 tys ? 240 km to sie robi z 3.0 TDI kilka lat temu, biorac pod uwage coraz gorsza jakosc materialow uzyta do produkcji ten silnik to tykajaca bomba. Mozecie mnie zjechac, ale pogadamy za kilka lat Jasne tylko ze ten silnik jest juz pare ładnych lat w produkcji zaczęło sie od transportera, teraz passat za rok w następcy VW CC ale ty siedz licz lata i moze jakiejś jednostce cos sie wydarzy a potem napisz na forum podjarany 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #43 Napisano 17 Grudnia 2016 O tak mhm jasne, a olej to czemu wciaga jak koks na glodzie? Takie normy nooo Debile ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #44 Napisano 17 Grudnia 2016 moment, moment, to chyba coś nie tak z tą wyższością TDI PD nad TDI CR, czy BiTDI, zwłaszcza co do brania oleju, AWX i AVF też brały olej - zależało od egzemplarza, u mnie Superb z AWX zaczął zżerać bardzo delikatnie olej przy 260 tys. km, ale u znajomego Passat AWX łykał ponad litr na 10 000 km (a miał 150 tys. km na blacie), miałem dwa AFN- jeden brał równo pół litra na każde 10 000 km, drugi totalnie nic, mój CFGB (na razie) nie bierze oleju, ale znam przypadki aut z tym silnikiem, gdzie dolewać trzeba, każda kolejna generacja - większa moc, większe obciążenie, wyższe wymogi ekologiczne i to ma swój koszt... A, że będzie brał olej albo płyn - dla producenta jest OK, bo ludzie MIMO TEGO i tak KUPUJĄ, a potem szukają, narzekają więc w czym problem dla producenta, auto ma tylko spełniać normę, no i pytanie - ilu przeciętnych użytkowników "pancernych" AFN czy mniej "pancernych" AWX nie zamieniłoby samochodu na BiTDI nawet biorącego litr oleju pomiędzy przeglądami? poza tym - moim zdaniem - za parę lat raczej nie będzie diesli w osobówkach - elektryki, może hybrydy, może coś z benzyną na TFSI ale nie diesel, więc cieszmy się tym co jest.... Pozdrawiam serdecznie K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #45 Napisano 17 Grudnia 2016 Gdyby bylo 3.0 TDI to moze passat B8 ma jakies szanse ale patrzac na jego awarie wole pozostac przy starym B5 (tak stac mnie na nowe B8 2.0 bitdi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #46 Napisano 17 Grudnia 2016 Dobra już wiemy, że Twoje stare poczciwe B5 na ropę to najlepszy samochód pod słońcem i będziesz nim jeździł do końca życia chociaż stać Cię na nowego passata B8 na ropę, ale go nie kupujesz bo ma za dużo systemów i nowinek, które się psują i bez których wg Ciebie niektórzy nawet z garażu nie potrafiliby wyjechać, a Ty swoim zawsze i wszędzie dojedziesz i szanuję Twoje poglądy, ale proszę oszczędź nam po raz kolejny tych wywodów. Napisz w dziale B5 - może tam jeszcze tego nie wiedzą to niech się dowiedzą. My już wszystko wiemy jakim to gównem jest B8 i jakie z nas jelenie, że tym badziewiem z popsutym zawieszeniem i innymi wadami jeździmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartku Zgłoś #47 Napisano 3 Grudnia 2017 Na pewno nie jest prawdą, że wszystkie TSI zostały poprawione. Znajomy ma nowego Golfa 1.4 TSI i nie rozstaje się butlą oleju z bagażnika. B8 1.8 TSi z duszą na ramieniu sprawdzane obecnie "tylko" 5600 ale poziom nawet nie drgnął. To mnie cieszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #48 Napisano 6 Grudnia 2017 Który 1.4, bo to ma znaczenie takie samo jak w przypadku 2.0 TFSI, które są wrzucane do jednego worka. O 1.4 TSI EA211 (pasek rozrządu) są niestety różne opinie podobnie jak o wersji starszej z kompresorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartku Zgłoś #49 Napisano 8 Stycznia 2018 Mały update. 10000 km i poziom oleju nawet nie drgnął. Dnia 6.12.2017 o 09:47, radekrp90 napisał: Który 1.4, bo to ma znaczenie takie samo jak w przypadku 2.0 TFSI, które są wrzucane do jednego worka. O 1.4 TSI EA211 (pasek rozrządu) są niestety różne opinie podobnie jak o wersji starszej z kompresorem. Golf z 2016 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #50 Napisano 8 Stycznia 2018 B5 Szczerze świetne autoIU mnie na wsi teraz na 18 stki dostają w prezencie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach