fonos Zgłoś #21 Napisano 23 Maja 2011 Za to już ABS (piszę na przykładzie ojca mk3) miały obydwa czujniki w podstawie a czy nie jest tak ze jeden to czujnik temperatury a drugi cisnienia (mowie wlasnie o wersji gdy w bloku nie ma czujnika a sa tylko dwa przy filtrze tak jak na zdjeciu wyzej)? i jak wtedy dziala sygnalizacja tzn. kiedy sie wlacza dioda i kiedy piszczy (przy jakim cisnieniu i przy jakiej temp) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #22 Napisano 24 Maja 2011 WITAM mam taki problemik że swoim passakiem, miga mi 5 razy po przekręceniu na żółto kontrolka oleju w czym jest problem ?? http://imageshack.us/clip/my-videos/534/vux.mp4/ co moze być "walnięte' ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 24 Maja 2011 WITAM mam taki problemik że swoim passakiem, miga mi 5 razy po przekręceniu na żółto kontrolka oleju w czym jest problem ?? http://imageshack.us/clip/my-videos/534/vux.mp4/ co moze być "walnięte' ?? sprawdź poziom jak będzie ok to wejdź pod auto i w misce jest czujnik którego styki mogły się zabrudzić lub wypiąć wtyczka lub przerwać przewody sprawdź czy dochodzi napięcie do czujnika miernikiem i czy czujnik ma przejście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #24 Napisano 24 Maja 2011 najpierw sprawdź czy w odpowiednim dziale napisałeś.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #25 Napisano 24 Maja 2011 dział walnełem sorki poziom oleju jest ok, złącze czyściłem, styki i przewody tez wyglądają ok, wspomnę że dzieje sie to sporadycznie ok jednego razy na 5 uruchomień stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2011 poziom oleju jest ok, złącze czyściłem, styki i przewody tez wyglądają ok, wspomnę że dzieje sie to sporadycznie ok jednego razy na 5 uruchomień stacyjki tu znajdziesz odpowiedź: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2011 nie znalazłem i dalej jestem w "czarnej d...e" VAG nie pokazuje błędów, chyba jakby czujnik był walnięty to by coś pokazał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #28 Napisano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam, Wczoraj podczas powrotu z weekendu zauważyłem dziwną rzecz przy prędkości od 80 do 85 zaczyna piszczeć i migać kontrolka oleju tylko w tych granicach prędkości przyśpieszenie - wyłącza się zwalniałem - piszcz i miga - dopiero "mocne dodanie gazu" powoduje wyłączenie. Poziom oleju w normie. _scalone Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez kazio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 1 Sierpnia 2011 może pompa odmawia współpracy sprawdź ciśnienie oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymasVW Zgłoś #30 Napisano 1 Sierpnia 2011 miałem tak samo powyżej 80km/h zaczynało piszczeć, jeździłem, prosiłem, rozbierali, sprawdzali i wszystko ok. Co się okazało? Ktoś kiedyś majstrował przy liczniku i rozpieprzył licznik. Pojechałem do elektryka, wyciągnął licznik odlutował wszystko i przylutował na nowo.... problem znikł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominik1992 Zgłoś #31 Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam Też mam problem z tą kontrolką.Problem wystąpił po .. ładowaniu akumulatora.Zanim naładowałem akumulator ani razu nie zapikał.Pikać przestaje gdy depnę lub bujnę autem i problem raz występuje a raz nie.Robiłem ostatnio trasę 150 km w jedną stronę.W tamtą stronę nie piknął ani razu a jak wracałem pikał ze 4 razy. Wymieniłem olej i filtr jakiś tydzień temu i kontrolka jak na razie zapikała tylko raz..ale zapikała i tu moje pytanie.Czy mógł powstać jakiś błąd w kompie po tym ładowaniu czy bardziej szukać rozwiązania w czujnikach ? Passat B3 2E automat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 2 Sierpnia 2011 Czy mógł powstać jakiś błąd w kompie po tym ładowaniu W tym roczniku ciężko to nazwać kompem , ale nie ma on w ogóle połączenia z kontrolką ciśnienia. czy bardziej szukać rozwiązania w czujnikach Tak ale też nastawieniem na zegary czyli jaki napięcie dostają i czy jest na zegarach dobra masa, bankowo nie masz gdzieś dobrego styku.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Giacobbe91 Zgłoś #33 Napisano 22 Sierpnia 2013 Także mam problem z migającą kontrolką oleju. Olej jest ok, czujnik nowy, w sumie nie wiem jak ciśnienie. Trudno powiedzieć też kiedy się włącza kontrolka. Przejechałem 20 km i kontrolka się zapaliła, później przejechałem 30 i było ok. Jak się już zapala to przy większej prędkości, tzn minimum musi być 90, temperatura nie gra roli bo zawsze na rozgrzanym silniku to jest. Problem w tym że jutro mam do pokonania 350 km i nie wiem jak to będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garinol Zgłoś #34 Napisano 25 Sierpnia 2013 U mnie też jest problem z tą kontrolką i dość nieznośnym piszczeniem, które czasem znika po przejechaniu dziur, by piszczeć po wpadnięciu w kolejną. Wyczytałem, że czujnik tego jest w obudowie filtra. U mnie czujnik oczywiście jest na swoim miejscu, jednak przewód, jaki powinien od niego odchodzić nie istnieje. Przypuszczam, że jest urwany gdzieś i zwiera się z masą, niestety nie wiem, którędy ów przewód biegł, by odszukać jego pozostałości i połączyć na powrót z czujnikiem. Może ktoś naprowadzić na ten przewód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tooudii Zgłoś #35 Napisano 27 Sierpnia 2013 Także mam problem z migającą kontrolką oleju. Olej jest ok, czujnik nowy, w sumie nie wiem jak ciśnienie. Trudno powiedzieć też kiedy się włącza kontrolka. Przejechałem 20 km i kontrolka się zapaliła, później przejechałem 30 i było ok. Jak się już zapala to przy większej prędkości, tzn minimum musi być 90, temperatura nie gra roli bo zawsze na rozgrzanym silniku to jest. Problem w tym że jutro mam do pokonania 350 km i nie wiem jak to będzie Miałem taki sam problem z migającą kontrolką i piszczeniem, okazało się że były zimne luty na zegarach, dałem elektrykowi przelutował wszystko i problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sokół Zgłoś #36 Napisano 28 Sierpnia 2013 U mnie jest następujący problem, że jadąc samochód zabulgotał i zgasł. Zaczęła się palić nieustannie kontrolka oleju i samochód nie odpala. Odłączałem czujniki i wtedy kontrolka miga, ale żadnego pipczenia nie ma. Biały czujnik był niedawno wymieniany bo ciekł, a zastanawiam się czy to nie wina tego brązowego. Samochód ogólnie kręci normalnie, ale nawet nie próbuje zaskoczyć. Pomóżcie bo muszę się z tym uporać do końca tygodnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Giacobbe91 Zgłoś #37 Napisano 28 Sierpnia 2013 Ale u mnie dzieje się tak że kontrolka zapala się jak jedzie się minimum 80 km/h, jak wolniej to się nie zapali. Nie zapala się jak nagrzeje się do 90 stopni. Zapala się kiedy chce. Czasami jak przejedzie się 10 km, czasami 20 km, kiedyś jade i myślałem że się już nie zapali, przejechałem jakieś 120 km i się zapaliła, jak wciśnie się sprzęgło to zgaśnie ale na chwile. Czasami nie gaśnie, zgasze samochód odpale i jest ok. Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie (przy czujniku na filtrze) na zimnym, na jałowym miał 1,9-2,1 - zimny silnik, przy 3 tys obrotów miał jakoś 3,5 bara - także na zimnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #38 Napisano 12 Września 2013 Na wolnych obrotach ciśnienie spada do jakiś 0,5 Niby nie jest źle skoro przy ciepłym silniku i 2000 obrotów ciśnienie oleju powinno wynosić nie mniej niż 0,4 bara. ---------- Dodano o 09:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:11 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Giacobbe91 Zgłoś #39 Napisano 17 Września 2013 Jeśli chodzi o mnie to udało się z tym uporać - czujnik ciśnienia oleju ten nad filtrem był przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach