Skocz do zawartości
Gość gsunr

piszczący passat - kontrolka oleju.

Rekomendowane odpowiedzi

Za to już ABS (piszę na przykładzie ojca mk3) miały obydwa czujniki w podstawie

a czy nie jest tak ze jeden to czujnik temperatury a drugi cisnienia (mowie wlasnie o wersji gdy w bloku nie ma czujnika a sa tylko dwa przy filtrze tak jak na zdjeciu wyzej)? i jak wtedy dziala sygnalizacja tzn. kiedy sie wlacza dioda i kiedy piszczy (przy jakim cisnieniu i przy jakiej temp) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WITAM

 

mam taki problemik że swoim passakiem, miga mi 5 razy po przekręceniu na żółto kontrolka oleju w czym jest problem ??

 

http://imageshack.us/clip/my-videos/534/vux.mp4/

 

co moze być "walnięte' ??

sprawdź poziom jak będzie ok to wejdź pod auto i w misce jest czujnik którego styki mogły się zabrudzić lub wypiąć wtyczka lub przerwać przewody sprawdź czy dochodzi napięcie do czujnika miernikiem i czy czujnik ma przejście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź czy w odpowiednim dziale napisałeś....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dział walnełem sorki :)

poziom oleju jest ok, złącze czyściłem, styki i przewody tez wyglądają ok, wspomnę że dzieje sie to sporadycznie ok jednego razy na 5 uruchomień stacyjki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poziom oleju jest ok, złącze czyściłem, styki i przewody tez wyglądają ok, wspomnę że dzieje sie to sporadycznie ok jednego razy na 5 uruchomień stacyjki

tu znajdziesz odpowiedź:

http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znalazłem :D i dalej jestem w "czarnej d...e" :D

 

VAG nie pokazuje błędów, chyba jakby czujnik był walnięty to by coś pokazał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wczoraj podczas powrotu z weekendu zauważyłem dziwną rzecz

przy prędkości od 80 do 85 zaczyna piszczeć i migać kontrolka oleju

tylko w tych granicach prędkości

przyśpieszenie - wyłącza się

zwalniałem - piszcz i miga - dopiero "mocne dodanie gazu" powoduje wyłączenie.

 

Poziom oleju w normie.

 

 

_scalone

Edytowane przez kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może pompa odmawia współpracy sprawdź ciśnienie oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem tak samo powyżej 80km/h zaczynało piszczeć, jeździłem, prosiłem, rozbierali, sprawdzali i wszystko ok. Co się okazało? Ktoś kiedyś majstrował przy liczniku i rozpieprzył licznik. Pojechałem do elektryka, wyciągnął licznik odlutował wszystko i przylutował na nowo.... problem znikł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Też mam problem z tą kontrolką.Problem wystąpił po .. ładowaniu akumulatora.Zanim naładowałem akumulator ani razu nie zapikał.Pikać przestaje gdy depnę lub bujnę autem i problem raz występuje a raz nie.Robiłem ostatnio trasę 150 km w jedną stronę.W tamtą stronę nie piknął ani razu a jak wracałem pikał ze 4 razy. Wymieniłem olej i filtr jakiś tydzień temu i kontrolka jak na razie zapikała tylko raz..ale zapikała i tu moje pytanie.Czy mógł powstać jakiś błąd w kompie po tym ładowaniu czy bardziej szukać rozwiązania w czujnikach ?

Passat B3 2E automat.

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mógł powstać jakiś błąd w kompie po tym ładowaniu

W tym roczniku ciężko to nazwać kompem , ale nie ma on w ogóle połączenia z kontrolką ciśnienia.

czy bardziej szukać rozwiązania w czujnikach

Tak ale też nastawieniem na zegary czyli jaki napięcie dostają i czy jest na zegarach dobra masa, bankowo nie masz gdzieś dobrego styku....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także mam problem z migającą kontrolką oleju. Olej jest ok, czujnik nowy, w sumie nie wiem jak ciśnienie. Trudno powiedzieć też kiedy się włącza kontrolka. Przejechałem 20 km i kontrolka się zapaliła, później przejechałem 30 i było ok. Jak się już zapala to przy większej prędkości, tzn minimum musi być 90, temperatura nie gra roli bo zawsze na rozgrzanym silniku to jest. Problem w tym że jutro mam do pokonania 350 km i nie wiem jak to będzie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest problem z tą kontrolką i dość nieznośnym piszczeniem, które czasem znika po przejechaniu dziur, by piszczeć po wpadnięciu w kolejną. Wyczytałem, że czujnik tego jest w obudowie filtra. U mnie czujnik oczywiście jest na swoim miejscu, jednak przewód, jaki powinien od niego odchodzić nie istnieje. Przypuszczam, że jest urwany gdzieś i zwiera się z masą, niestety nie wiem, którędy ów przewód biegł, by odszukać jego pozostałości i połączyć na powrót z czujnikiem. Może ktoś naprowadzić na ten przewód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Także mam problem z migającą kontrolką oleju. Olej jest ok, czujnik nowy, w sumie nie wiem jak ciśnienie. Trudno powiedzieć też kiedy się włącza kontrolka. Przejechałem 20 km i kontrolka się zapaliła, później przejechałem 30 i było ok. Jak się już zapala to przy większej prędkości, tzn minimum musi być 90, temperatura nie gra roli bo zawsze na rozgrzanym silniku to jest. Problem w tym że jutro mam do pokonania 350 km i nie wiem jak to będzie :(

 

Miałem taki sam problem z migającą kontrolką i piszczeniem, okazało się że były zimne luty na zegarach, dałem elektrykowi przelutował wszystko i problem zniknął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sokół

U mnie jest następujący problem, że jadąc samochód zabulgotał i zgasł. Zaczęła się palić nieustannie kontrolka oleju i samochód nie odpala. Odłączałem czujniki i wtedy kontrolka miga, ale żadnego pipczenia nie ma. Biały czujnik był niedawno wymieniany bo ciekł, a zastanawiam się czy to nie wina tego brązowego. Samochód ogólnie kręci normalnie, ale nawet nie próbuje zaskoczyć. Pomóżcie bo muszę się z tym uporać do końca tygodnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie dzieje się tak że kontrolka zapala się jak jedzie się minimum 80 km/h, jak wolniej to się nie zapali. Nie zapala się jak nagrzeje się do 90 stopni. Zapala się kiedy chce. Czasami jak przejedzie się 10 km, czasami 20 km, kiedyś jade i myślałem że się już nie zapali, przejechałem jakieś 120 km i się zapaliła, jak wciśnie się sprzęgło to zgaśnie ale na chwile. Czasami nie gaśnie, zgasze samochód odpale i jest ok. Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie (przy czujniku na filtrze) na zimnym, na jałowym miał 1,9-2,1 - zimny silnik, przy 3 tys obrotów miał jakoś 3,5 bara - także na zimnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na wolnych obrotach ciśnienie spada do jakiś 0,5

Niby nie jest źle skoro przy ciepłym silniku i 2000 obrotów ciśnienie oleju powinno wynosić nie mniej niż 0,4 bara.

 

---------- Dodano o 09:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:11 ----------

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mnie to udało się z tym uporać - czujnik ciśnienia oleju ten nad filtrem był przyczyną :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności