marek29 Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2015 Witam To że ciężko pali na gorącym ,to częsty problem AFN. Oczywiście mnie również spotkał po przekroczeniu 400tys/km ,teraz mam 470 i problem gwałtownie się pogłębia. Dzisiaj robiłem profilaktyczne pomiary i okazało się że w grupie 004 kąt wtrysku pokrywa się dopiero powyżej 2800obr/min. Od "wolnych" do 2800 pomimo pełnego wysterowania zaworu kąt nie jest się w stanie zgrać. Statyczny kąt niestety też "spadł" z 51 do 41. Gdzieś był opis jak sprawdzić ciśnienie wstępne w pompie które ma wynosić od 12-14bar przy 2200obr/min mierzone w jakimś otworze pomiarowym (nie wiem który to). Myślicie że pomoże regulacja zaworka i czyszczenie "przestawiacza" kąta ,czy od razu zakup pompy bądź regeneracja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2 Napisano 5 Maja 2015 Pod nastawnikiem, między pompą a silnikiem jest śruba M8. Wykręcasz ( poleci ropa z nastanwika) wkręcasz oczko na śrubę przelewową M8, do oczka przewód z manomentrem i jazda. Da się zrobić bez odkręcania pompy, ciasno ale jest. U mnie podbicie na jałowych do 8.4 bara w AHU dużo dało w wysterowaniu kąta. Skoro przy wyższych obrotach kąt pokrywa się nie widzę potrzeby rozbierania i czyszczenia przestawiacza, gdyby on był zasyfiony to wogóle kąt by się zacinał lub stał betonem w miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #3 Napisano 5 Maja 2015 Marcin Sprawdzę to ciśnienie ,ale wydaje mi się że będzie OK. skoro na statycznym w BS 004 pomimo -10 jednostek (039-044) potrafi podnieść do oczekiwanego 51 w pomiarach. Problem jest przy jeździe od wolnych (ok 880obr) do 2800 ,tu już nie trzyma (a tak na prawdę nie jest w stanie osiągnąć zadanego). Problem pogłębił się po zmianie końcówek na nowe i podniesieniu pierwszego ciśnienia na 200bar. Tym bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu że "głowica" puszcza. Jutro pojadę po używkę ,zobaczę co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2015 Niskie ciśnienie wewnętrzne nie powinno zmienić kąta w BS, a tylko panuje nad jego wyprzedzaniem w trakcie wzrostu obrotów. Nie zaszkodzi nawet bez pomiaru delikatnie wbić zaworek i zerknąć co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #5 Napisano 21 Sierpnia 2015 Witam mam też problem z skaczącym kątem wtrysku . W grupie 004 . Skacze strasznie, zadana pokazuje na wolnych obrotach 1.1 ° a skacze od 0,66° do 1.36 ° czy to ma wpływ na na moc . Czasami wydaje mi się ze słabo jedzie mój afn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 22 Sierpnia 2015 Zrób komplet logów i wstaw w dziale analiz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #7 Napisano 23 Sierpnia 2015 tylko widzisz ja nie mam vaga tylko cdif 3 i mogę zapisać to do pliku ale wątpię żeby ktoś to odczytał nie mając tego programu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 23 Sierpnia 2015 Na alledrogo są kabelki za 30zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #9 Napisano 23 Sierpnia 2015 Kupiłem juz 2 i zaden nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #10 Napisano 23 Sierpnia 2015 Produkty tego sprzedawcy działają http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5061988858.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #11 Napisano 24 Sierpnia 2015 Dobra zamowilem zobacz czy zadziała. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach