Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem zapytać bo nie wiem czy tylko ja jestem taki zielony czy coś jest nie tak z fotkami bo trochę tego nie rozumie nie mogę odczytać żadnych fotek ponieważ są po blokowane. Mógł by mi ktoś odp czy to już tak zostanie czy coś da się z tym zrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj linka gdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o imageshack, to zrobił się płatny i wszystkie zdjęcia są poblokowane do wyświetlania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daj linka gdzie.
Gdzie?? wszędzie nie mogę na forum żadnych zdjęć obejrzeć na wszystkich złota żaba... Pewnie jest tak jak kolega wyżej napisał i co nie mogę nic z tym zrobić tzn już nie będę mógł oglądnąć żadnych zdjęć, poradników itp??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...już dawno temu to przewidzieliśmy i dlatego powstał nasz forumowy wrzutnik - zdjecia sa u nas na serwerze i nie grozi im usuniecie bo beda za stare ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z tego linka fotki widzę i powiem szczerzę że ładny paszczak:) ale.... Podaje prosty przykładowy link na którym fotek już nie widzę http://forum.vw-passat.pl/threads/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpiecznik%F3w-i-przeka%BCnik%F3w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie ma i nie wróci. Jedyna szansa jesli ktos bylby chetny na uzupelnienie zdjec swoimi to zapraszamy do kontaktu (zdjecia wrzucimy w posta i dopiszemy autora zdjec).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, to przykra sprawa powiem... A nie ma jakiegoś haczyka na to żeby były widoczne te fotki czy to już całkiem amen? A inni użytkownicy forum też ich nie widzą czy tylko ja?