topek Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Witajcie, mam paska z 2009r z CBAB (2.0 TDI + DSG 6 biegow), przebieg oryginalny 240kkm. Bledy zczytane z kompa i niestety (a moze stety? ) zero bledow w pamieci. (Tzn sa bledy klapy nawiewu, czy czujnika swiatla ale zadnych z silnika, skrzyni, etc) Auto zachowuje sie nastepujaco: 1. Jade sobie, wszystko jest ok, w nizszym zakresie obrotow, jak jade emerycko, zaczyna trzasc autem i nie moge przyspieszyc. Zatrzymam sie, bez gaszenia, po prostu zatrzymam sie na chwile (skrzynia w polozeniu D) i auto jedzie bez problemu dalej. Jesli sie nie myle na wyswietlaczu miedzy zegarami przeskakuje miedzy D i N podczas szarpania. ALe bledow w pamieci skrzyni nie ma!! 3.000 kilometrow temu wymieniany olej w DSG (oryginal, wymiana w ASO, VW Zimny Piotrkow Trybunalski). Auto ma przebieg 240kkm wiec olej wymieniany co 60kkm jak pan bog przykazal. Co to moze byc? Mechatronika? Wtryski? Pompa Paliwa? 2. Raz wracajac z pracy w trakcie jazdy zaczelo trzasc, chwile pozniej auto zgaslo. Zablokowalem jeden pas ruchu w wieczornym szczycie i czekalem przeziebiony 2h w mrozie na lawete Sonsabicz. Nie chcial odpalic. Po prostu krecilem rozrusznikiem i nic. Laweta odwiozla auto do warsztatu. Warsztat szukal 2h, nic nie znalazl, auto po jakims czasie, kreceniu, odpalilo!!! Tak po prostu. Skasowali 500zl dziady, ze niby wszystko ok. Odbieram auto, jade do pracy i znowu to samo Zaczyna szarpac ale chociaz nie zgasl. MOglem boczynmi drogami dojechac do domu. Nie pojade wiecej do tego warsztatu. Znajomy mechanik mowil cos o klapach ktore steruja (o ile czegos nie pomieszalem) doplywem powietrza do silnika. Ze sie "przycinaja" i auto sie dlawi. Albo ze pompa paliwa sie konczy, albo wtrysk, albo filtr paliwa. Albo, albo. Nie lubie takiej rzezby, ale nie chce wydawac kolejnych setek, wyminic pol auta i nadal bedzie ****. Jak to czesto bywa, najpierw musi byc postawiona wlasciwa diagnoza. Wkurzajace jest, ze ostatnio normalnie jezdze, jakby nigdy nic ALe zaufania do fury to juz nie mam Strach sie w trase wybrac. Trudno sie szuka przyczyny jak nic nie ma w pamieci, zadnych bledow i auto aktualnie jezdzi "jak ta lala" Zdaje sobie, ze to wrozenie z fusow, ale moze ktos bedzie mial pomysl, albo przezyl cos podobnego. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez topek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2015 zrób logi dynamiczne, na pewno coś wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #3 Napisano 14 Kwietnia 2015 ja wróżę z grzybowej i obstawiam pampę paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2015 Popraw temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2015 pompa paliwa siada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2015 Dziekuje za wzięcie udziału w sesji wróżenia :-) Kolo ratunkowe w postaci widowni jednoznacznie wskazuje na pompę. Jesli pytanie naiwne to przepraszam. Z tego co sie orientuje są dwie pompy paliwa. W baku i przy silniku. Która wedlug was siada? No i jaki to kosztz grubsza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2015 Popraw temat. popraw temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2015 Popraw temat. popraw temat popraw temat bo zaraz zgodnie z regulaminem będzie wróżenie z kosza zazwyczaj częściej siada pompa w zbiorniku koszt ok 1400 w serwisie + wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ale jak mam poprawic temat? Co z nim nie tak? Nie widzę żadnego wzorca po innych tytułach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2015 jestes na forum od 2006r wiec powinieneś wiedzieć co jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #11 Napisano 14 Kwietnia 2015 Rejestracja, nie świadczy o aktywnym uzywaniu. Mamy trzy wyjscia: powiesz w czym problem albo sam proszę popraw, albo jak rażąco naruszam to przenies post do kosza. Co do pompy to znalazlem cos takiego pierburga: 7.28303.60.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2015 Masz jeszcze 4 wyjście. Przeczytaj regulamin. Dlaczego ktoś ma odwalać robotę za ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #13 Napisano 15 Kwietnia 2015 Masz jeszcze 4 wyjście. Przeczytaj regulamin. Dlaczego ktoś ma odwalać robotę za ciebie? Przeczytalem. http://forum.vw-passat.pl/threads/134886-Regulamin-forum Chodzi o interpunkcje i brak spacji po kropce? Przeczytalem inne tytuly/tematy i tez sa ogolnikowe. Nie lubie takiego "dla zasady" bicia piany. Albo napisz konkretnie w czym problem, albo bez sensu nie bedziemy watku ciagnac. Napisane zostalo juz kilka postow w tej sprawie i ja nadal nei wiem o co chodzi. I nie wynika to z mojej zlej woli tylko subiektywnej oceny. Generalna uwaga: Szukanie w archiwum to meka. Ktos przychodzi, zadaje pytanie i dostaje odpowiedzi "Bylo" "archiwum". User spedza 3h i szuka. Znajduje 500 watkow w ktorych tez odsylaja do archwium. Kilku lokalnych lordow, nie powie w czym problem, 10 sekund roboty, tylko beda "dla zasady" trzymac sie linii jak ZUS czy urzad skarbowy. Tu chodzi o to zeby sobie pomagac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #14 Napisano 15 Kwietnia 2015 Napisz do rzecznika praw użytkowników wyszukiwarki forumowej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #15 Napisano 15 Kwietnia 2015 Wracajac do tematu. Czytalem w innych watkach o pompie paliwa, ze ludzie maja problemy z odpalaniem. U mnie w sumie nie ma problemow. Jak dziala to odpala bez problemu, jak nie dziala to nie odpala i juz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #16 Napisano 15 Kwietnia 2015 Odnośnie pompy paliwowej w zbiorniku. Pacjent to Passat B6 1.9 TDI 2007r. Po wymianie filtra paliwa nie chciał odpalić, nie było słychać pompy paliwa, stuknięcie w zbiornik od dołu podczas kręcenia ją uruchomiło (kończy się pompa), auto odpaliło, odpowietrzyło się a teraz nadal jeździ bez tej pompy (nie słychać jej, nie pompuje) i przed wymianą filtra też jeździło i odpalało bez problemu a pewnie też stała. Na tą chwilę czekamy na nową. CR pewnie potrzebuje podania paliwa ale PD jakoś chyba sobie z tym radziło do czasu zapowietrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach