Skocz do zawartości
topek

[B6] Szarpie i gasnie od czasu do czasu.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

mam paska z 2009r z CBAB (2.0 TDI + DSG 6 biegow), przebieg oryginalny 240kkm.

 

Bledy zczytane z kompa i niestety (a moze stety? :) ) zero bledow w pamieci. (Tzn sa bledy klapy nawiewu, czy czujnika swiatla ale zadnych z silnika, skrzyni, etc)

 

Auto zachowuje sie nastepujaco:

 

1. Jade sobie, wszystko jest ok, w nizszym zakresie obrotow, jak jade emerycko, zaczyna trzasc autem i nie moge przyspieszyc. Zatrzymam sie, bez gaszenia, po prostu zatrzymam sie na chwile (skrzynia w polozeniu D) i auto jedzie bez problemu dalej.

Jesli sie nie myle na wyswietlaczu miedzy zegarami przeskakuje miedzy D i N podczas szarpania. ALe bledow w pamieci skrzyni nie ma!!

3.000 kilometrow temu wymieniany olej w DSG (oryginal, wymiana w ASO, VW Zimny Piotrkow Trybunalski).

Auto ma przebieg 240kkm wiec olej wymieniany co 60kkm jak pan bog przykazal.

Co to moze byc?

Mechatronika?

Wtryski?

Pompa Paliwa?

 

2. Raz wracajac z pracy w trakcie jazdy zaczelo trzasc, chwile pozniej auto zgaslo. Zablokowalem jeden pas ruchu w wieczornym szczycie i czekalem przeziebiony 2h w mrozie na lawete :-( Sonsabicz.

Nie chcial odpalic. Po prostu krecilem rozrusznikiem i nic.

Laweta odwiozla auto do warsztatu. Warsztat szukal 2h, nic nie znalazl, auto po jakims czasie, kreceniu, odpalilo!!! Tak po prostu.

Skasowali 500zl dziady, ze niby wszystko ok.

Odbieram auto, jade do pracy i znowu to samo :-( Zaczyna szarpac ale chociaz nie zgasl. MOglem boczynmi drogami dojechac do domu. Nie pojade wiecej do tego warsztatu.

 

Znajomy mechanik mowil cos o klapach ktore steruja (o ile czegos nie pomieszalem) doplywem powietrza do silnika. Ze sie "przycinaja" i auto sie dlawi.

Albo ze pompa paliwa sie konczy, albo wtrysk, albo filtr paliwa. Albo, albo.

Nie lubie takiej rzezby, ale nie chce wydawac kolejnych setek, wyminic pol auta i nadal bedzie ****.

Jak to czesto bywa, najpierw musi byc postawiona wlasciwa diagnoza.

 

Wkurzajace jest, ze ostatnio normalnie jezdze, jakby nigdy nic :-(

ALe zaufania do fury to juz nie mam :-/

Strach sie w trase wybrac. Trudno sie szuka przyczyny jak nic nie ma w pamieci, zadnych bledow i auto aktualnie jezdzi "jak ta lala"

 

Zdaje sobie, ze to wrozenie z fusow, ale moze ktos bedzie mial pomysl, albo przezyl cos podobnego.

Edytowane przez topek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób logi dynamiczne, na pewno coś wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wróżę z grzybowej i obstawiam pampę paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popraw temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za wzięcie udziału w sesji wróżenia :-)

Kolo ratunkowe w postaci widowni jednoznacznie wskazuje na pompę.

 

Jesli pytanie naiwne to przepraszam.

Z tego co sie orientuje są dwie pompy paliwa.

W baku i przy silniku.

Która wedlug was siada?

No i jaki to kosztz grubsza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Popraw temat.

 

popraw temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Popraw temat.
popraw temat

popraw temat bo zaraz zgodnie z regulaminem będzie wróżenie z kosza

 

zazwyczaj częściej siada pompa w zbiorniku koszt ok 1400 w serwisie + wymiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak mam poprawic temat?

Co z nim nie tak?

Nie widzę żadnego wzorca po innych tytułach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestes na forum od 2006r wiec powinieneś wiedzieć co jest nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rejestracja, nie świadczy o aktywnym uzywaniu.

Mamy trzy wyjscia: powiesz w czym problem albo sam proszę popraw, albo jak rażąco naruszam to przenies post do kosza.

 

Co do pompy to znalazlem cos takiego pierburga:

7.28303.60.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz jeszcze 4 wyjście. Przeczytaj regulamin. Dlaczego ktoś ma odwalać robotę za ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz jeszcze 4 wyjście. Przeczytaj regulamin. Dlaczego ktoś ma odwalać robotę za ciebie?

 

Przeczytalem.

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/134886-Regulamin-forum

 

Chodzi o interpunkcje i brak spacji po kropce?

 

Przeczytalem inne tytuly/tematy i tez sa ogolnikowe.

Nie lubie takiego "dla zasady" bicia piany.

Albo napisz konkretnie w czym problem, albo bez sensu nie bedziemy watku ciagnac.

Napisane zostalo juz kilka postow w tej sprawie i ja nadal nei wiem o co chodzi.

I nie wynika to z mojej zlej woli tylko subiektywnej oceny.

 

Generalna uwaga:

Szukanie w archiwum to meka. Ktos przychodzi, zadaje pytanie i dostaje odpowiedzi

"Bylo" "archiwum".

User spedza 3h i szuka. Znajduje 500 watkow w ktorych tez odsylaja do archwium.

Kilku lokalnych lordow, nie powie w czym problem, 10 sekund roboty, tylko beda "dla zasady" trzymac sie linii jak ZUS czy urzad skarbowy.

Tu chodzi o to zeby sobie pomagac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do rzecznika praw użytkowników wyszukiwarki forumowej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu.

 

Czytalem w innych watkach o pompie paliwa, ze ludzie maja problemy z odpalaniem.

U mnie w sumie nie ma problemow.

Jak dziala to odpala bez problemu, jak nie dziala to nie odpala i juz :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie pompy paliwowej w zbiorniku. Pacjent to Passat B6 1.9 TDI 2007r. Po wymianie filtra paliwa nie chciał odpalić, nie było słychać pompy paliwa, stuknięcie w zbiornik od dołu podczas kręcenia ją uruchomiło (kończy się pompa), auto odpaliło, odpowietrzyło się a teraz nadal jeździ bez tej pompy (nie słychać jej, nie pompuje) i przed wymianą filtra też jeździło i odpalało bez problemu a pewnie też stała. Na tą chwilę czekamy na nową. CR pewnie potrzebuje podania paliwa ale PD jakoś chyba sobie z tym radziło do czasu zapowietrzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności