Skocz do zawartości
Klakiers

Trzecia pompa wspomagania, czy może maglownica walnięta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na wstępie zaznaczę, że od kilku dni wertuję różne fora w poszukiwaniu odpowiedzi, niestety bezskutecznie.

 

Problem dotyczy wspomagania, a raczej jego różnej pracy.

Po kilkukrotnym wymianie pompy problem dalej występuje.

 

Kiedy auto jest w ruchu, wspomaganie jest, aczkolwiek zdarzają się przycięcia i wtedy potrzeba siły.

Na postoju jest już znacznie gorzej i kobiecie bardzo ciężko jest skręcić kołami. Trzeba włożyć naprawdę sporo siły.

 

Doszedłem do wniosku, że musi być coś nie tak z maglownicą i tu mam pytanie do Was.

Czy możliwe, że w środku maglownicy jest coś nie tak? Może jest miejsce, gdzie płyn(?) może się blokować i wtedy kierownica stawia znaczący opór?

 

I czy przewody oznaczone czerwonym kółkiem mają coś do gadania? Za co odpowiadają?

maglownica.jpg

 

Ewentualnie czy maglownicę się odpowietrza, bo słyszałem sprzeczne opinie na ten temat?

 

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te przewody to zasilanie i powrót.

Zrób krótki test, na odpalonym silniku i zamkniętych drzwiach lekko naciskaj na kierę kolejno w obu kierunkach, jak na kierownicy czuć szum płynu to jest okej jak szumu nie ma to rozdzielacz nawalił=do regeneracji, jak szum jest to mógł nawalić uszczelniacz na tłoczyksu w maglu=też regeneracji.

Są zestawy naprawcze, troszkę roboty jest ale do opanowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawiło się nieco po przedmuchaniu tych przewodów, ale problem twardej kierownicy pozostał na postoju. Najgorzej jest w lewą stronę. Opór jest niesamowity, aż coś przepchnie i jest wtedy lżej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak miałem a4 to też tak było i wymieniłem olej do wspomagania z zielonego na czerwony ( troche gestszy) i vmi to pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam pytanie jaka była oryginalnie montowana pompa w b5 bo w moim ktoś zamontowal.od a6, I teraz pytanie czy 100bar jest wystarczająca bo ta od a6 ma 120bar. I czy wie ktoś jakie ma oznaczenia pompa od passata? Z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez Dzichu23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje maglownica , to tak krótko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh i mojego pasiaka znów dopadła awaria.Zaczęło ubywać mi płynu do wspomagania,rano gdy auto postoi widać plamę pod autem.Wszystkie płyny ok prócz nieszczęsnego wspomagania. Temat obadam w weekend jak skończę zmiany w robocie.Powiedzcie mi tylko Panowie bo jak zwykle się naczytałem i nie jestem pewien co kupić.W zbiorniczku ewidentnie jest zalany czerwony płyn,podobno powinien być zielony lub żółty.Nie chcę mieszać ani na razie wymieniać póki nie obadam dokładnie tematu,chcę dolać i nie wiem co kupić ? Może być jakiś zamiennik !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok,już wiem .Jeżeli jest czerwony to ma być Febi 6161

Edytowane przez serwomechanizm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW do naszych aut zaleca zielony płyn wspomagania

Często różne warsztaty leją płyn czerwony ponieważ jest on gesty przez co niwelowane są drobne wycieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VW do naszych aut zaleca zielony płyn wspomagania

Często różne warsztaty leją płyn czerwony ponieważ jest on gesty przez co niwelowane są drobne wycieki

 

Myślę że cieknie z magla,plama jest bardziej obok lewego koła (strona kierowcy),gdyby to było z pompy plama byłaby bardziej po stronie prawej.W weekend obczaje temat.Pytanie jest jedno,czy zlać stary płyn i zalać zielony ? obawiam się uszkodzenia pompy po takim zabiegu.Wszystko okaże się po oględzinach,może to tylko przewód a w najgorszym razie magiel do regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest wyciek to nie ma co zmieniać na rzadszy płyn bo będzie jeszcze bardziej ubywało go ze zbiorniczka. Zapewne masz uszkodzony uszczelniacz na maglownicy i pozostaje tylko regeneracja/wymiana magla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności