Jump to content
marecki3575

Zawór zwrotny oleju AWT

Recommended Posts

Witam szukałem oryginalnego filtra oleju do awt bo wiedziałem że do tego silnika powinien być z zaworem zwrotnym i pokazł sie kneht mahle oc 470

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie od ponad 3 lat montuję tylko i wyłącznie filtrona op 526/6 i nie ma najmniejszych problemów z ciśnieniem lub czym kolwiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale gdyby nie był zgodny z oryginałem, to nie podawali by przy nim, jak i przy MANNIE nr oryginału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie...

 

Passat B5 1,9TDi 90KM AHH

 

Gdzie jest zawór zwrotny w podstawie filtra? Wie ktoś?

 

filtr.jpg

 

Dobrze zaznaczyłem?

Edited by brada
nikt nie zna odpowiedzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkopię nieco stary temat.

Zobaczcie na stronie filtrona - bo taki filtr załozył poprzedni właściciel.

http://www.filtron.pl/index.php/cat/view/cars?cb1=&cb2=&cb3=&v1=8051&v2=11013

AWT ma filtr oznaczony 526/1 - ten sam stosowany jest do 1.6 AHL/ANA 101km; 1.8i ADR/APW/ARG/APT 125km ; 1.8i AFY 116km

za to silnik 1.8T AEB/ANB/APU już mają filtr 526/6

 

Wymiary obu filtrów są inne. Z czego ten co podajecie Knechta ma 150 a ten filtrona 526/1 120m wysokości, z kolei 526/6 ma wysokość 142 ... co już jest bliższe oryginałowi. Bądź tu mądry ...

 

Wyślę e-mail do tej firmy z pytaniem czy posiada zawór zwrotny, zobaczymy co odpowiedzą i napiszę.

Edited by flangernator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś głupoty są tam podane i tyle,z filtrona ma byc op526/6,zamienny na mann w 940/66,i knecht oc 470,osobiście wolał bym zamontować knechta lub manna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wstawiłem MANa, grzechotania to nie naprawiło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem odpowiedź z firmy filtron

filtr OP 526/1 posiada zawór by-pass o ciśnieniu otwarcia 2,5 bar

Filtr OP 526/6 również posiada zawór by-pass o ciśnieniu otwarcia 2,5 bar

Filtr OP 526/6 jest polecany w naszych katalogach do Passata (3B3/3B6) 1.8 T 150KM (AWT) 11/00-09/05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Miałem ten sam problem. Klekotanie w zimy poranek. Przyczyną był brak oleju w napinaczy łańcucha podczas rozruchu. Wymiana filtra na Bosch pomogła. Dodam tylko że wcześniej miałem filtr Mann-a i problem występował.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, silkm napisał:

Miałem ten sam problem. Klekotanie w zimy poranek. Przyczyną był brak oleju w napinaczy łańcucha podczas rozruchu. Wymiana filtra na Bosch pomogła. Dodam tylko że wcześniej miałem filtr Mann-a i problem występował.

Dzięki za info, ja wkładam manna za każdym razem i faktycznie klekotanie występuje, założę boscha następnym razem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy