kasfalt Zgłoś #21 Napisano 26 Września 2016 Panowie u mnie akurat nie passat ale jetta z 09 z bxe. oryginał 130 tysięcy bo od nowości u Nas i pęknięta korba na 4 garze. kolega z pracy w golfie z tego samego roku też wszystko wypadło dołem przy 163 tysiącach. ktoś tam jeszcze z grona znajomych miał taką przygodę. czytałem gdzies na forum golfa, że szczególnie silniki z rocznika 08 i 09 miały takie problemy. włożyłem do mojej motor z roku 07 i mam nadzieję, że będzie ok. panewki i i wałek w nim były w lepszym stanie mimo większego niż w moim przebiegu. dziwna sprawa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #22 Napisano 27 Września 2016 Panowie u mnie akurat nie passat ale jetta z 09 z bxe. oryginał 130 tysięcy bo od nowości u Nas i pęknięta korba na 4 garze. kolega z pracy w golfie z tego samego roku też wszystko wypadło dołem przy 163 tysiącach. ktoś tam jeszcze z grona znajomych miał taką przygodę. czytałem gdzies na forum golfa, że szczególnie silniki z rocznika 08 i 09 miały takie problemy. włożyłem do mojej motor z roku 07 i mam nadzieję, że będzie ok. panewki i i wałek w nim były w lepszym stanie mimo większego niż w moim przebiegu. dziwna sprawa... witaj w klubie ... ja miałem bls'a z 2009 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #23 Napisano 27 Września 2016 A mówią że 1.9 w b6 są nie do zniszczenia :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #24 Napisano 27 Września 2016 A mówią że 1.9 w b6 są nie do zniszczenia :lol3 Nie cwaniakuj i sprawdź lepiej wałek pompy olejowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #25 Napisano 27 Września 2016 Nie cwaniakuj i sprawdź lepiej wałek pompy olejowej Z tego co czytam to o wiele częściej wchodzi korba bokiem w 1.9 niż komuś podanie ołówek . Ps ołówek sprawdzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #26 Napisano 27 Września 2016 pompa jest tam stara jak świat. ale nic tam juz nowy słupek siedzi z 07 roku też bxe i zobaczymy. jest wszystko ogarnięte włącznie z nowym sprzęgłem. gdyby ktoś chciał kupić to serdecznie polecam zrobione jak dla siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specjalistar Zgłoś #27 Napisano 14 Listopada 2016 Odświeżę temat , mój B6 ma 179 500 z czego do 90tkm latał na LONG LIFIE ale to w DE , od 2010 jeżdzi już w interwale 15 000km , co by nie zgrzytać zębami wymieniam panewki korbowe , śruby 14,5 x 8szt , panewki glyco 85zł , uszczelka miski ok 20-23zł , robocizna 150zł , nie będę się denerwował za taką kasę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #28 Napisano 16 Listopada 2016 Odświeżę temat , mój B6 ma 179 500 z czego do 90tkm latał na LONG LIFIE ale to w DE , od 2010 jeżdzi już w interwale 15 000km , co by nie zgrzytać zębami wymieniam panewki korbowe , śruby 14,5 x 8szt , panewki glyco 85zł , uszczelka miski ok 20-23zł , robocizna 150zł , nie będę się denerwował za taką kasę. I chwała Ci za to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specjalistar Zgłoś #29 Napisano 16 Listopada 2016 Mój mechanik łapie się za głowę , twierdzi że wymyślam , jego OCT II w BXE ma nalatane tu uwaga : 475 000 km , do tej pory zrobił dziesiątki panewek w tych autach ale na wałku rozrządu , konkluzja jest taka że panewki w razie co mogę oddać, jedynie w jego mniemaniu jestem w plecy na śrubach paście i robocie , zobaczymy , 23 XI idzie na podnośnik , jeżeli będą do wymiany wrzucę fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #30 Napisano 16 Listopada 2016 no no weź wrzuć fotki. wiele źródeł mówi o tym, że te panewy to loteria. jedni mają przeloty takie jak TY i jest gitarra. drugim siada między 100 a dwieście tysi. u mnie już drugi silnik siedzi i teraz cholera wie co robić...najlepiej opylić chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #31 Napisano 16 Listopada 2016 U mnie już 305 tys km i nadal ok. Co prawda nie wiem czy może poprzedni właściciele coś z tym robili ale w książce nic na ten temat. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #32 Napisano 17 Listopada 2016 Nie sprawdzałem ale ciekawe jak z panewkami w B7... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #33 Napisano 18 Listopada 2016 (edytowane) W b7 przeciez nie bylo silnika 1.9 bxe, a to jego zassdniczo dotyczy ta prZypadlosc, w innych silnikach nikt nie slyszal akurat o panewkach, w 2.0 pd pompowtryski, glowice, ale panewki nie Zasadniczo dotyczy też BLS i generalnie o panewki kolbenschmidt'a Mówiło się o datach produkcji 2008, 2009. - - - - - aktualizacja - - - - - OFFTOPIC: Wczoraj odpalam paska a tu komunikat brak płynu chłodniczego no kurw.... ubytek prawie cały zbiornik. Olej OK, UPG OK ... Jest tu jakiś wątek ? Edytowane 18 Listopada 2016 przez deuz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #34 Napisano 18 Listopada 2016 Owszem bls takze choc rzadziej, Na parkingu u mechanika który wymieniał mi silnik więcej było BLSów. Caddy, paski, golfy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specjalistar Zgłoś #35 Napisano 18 Listopada 2016 a to czemu? , śledzę wątki na wszystkich płaszczyznach i silniki padały po tym jak pojawił się "łupież" na panewkach korbowych , mamy w firmie golfa 2006 z BXE i nalatane ma 370 tys , nic się nie dzieje, komuś gdzieś tam urwał się korbowód ale wszyscy mówią o panewkach , BLS miał DPF i tyle , mój mechanik jak pisałem twierdzi iż mi odwaliło , duży serwis , 4 stanowiska, przemiał aut straszny , miał podobno 2 szt , jeden pasek i leon ale latały na interwale 30 tys km i tu widzi problem. Tak czy siak zobaczymy , śruby korbowodu już zamówione , panewki są. Będę zdawał relację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specjalistar Zgłoś #36 Napisano 18 Listopada 2016 BXE było w tylu modelach i sprzedali taką ogromną ilość aut różnych marek także muszą być wpadki w momencie zastosowania wadliwych panewek. Ci co rozbierali BXE i BLS mówią że to jeden wuj , nie znalazłem by komuś po wymianie panewek padł silnik , zatem wymiana panewek zamyka temat i dodatkowo kosztuje 500-600zł ... Awaria może zdarzyć się zawsze , kiedyś w Rover 220SDI padł mi rozrząd po 3000km ... Trwałości starego TDI nikt już nigdy nie będzie miał. A przy tej ilości BXE zawsze się coś wysypie. Ciekaw jestem panewek w moim , czy będą z tym logiem a'la słonik , glyco już czeka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #37 Napisano 18 Listopada 2016 W bliskiej rodzinie mam BXE w Audi A3 z 2005 od 10 lat i jedyne co było robione to dwumasa oraz przepustnica. Oprócz tego, że słabo pali na ciepłym silniku i był na tą przypadłość już ze 4 razy w ASO (i tak nic nie pomogli) nie mam mu nic do zarzucenia. Przebieg około 230kkm. Czy mam rozumieć, że mam mocno zastanawiać się nad wymianą panewek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #38 Napisano 18 Listopada 2016 W bliskiej rodzinie mam BXE w Audi A3 z 2005 od 10 lat i jedyne co było robione to dwumasa oraz przepustnica. Oprócz tego, że słabo pali na ciepłym silniku i był na tą przypadłość już ze 4 razy w ASO (i tak nic nie pomogli) nie mam mu nic do zarzucenia. Przebieg około 230kkm. Czy mam rozumieć, że mam mocno zastanawiać się nad wymianą panewek? Wgraj nowy program u jakiegoś magika i będzie palił dobrze na ciepłym tak zrobiłem w golfie 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specjalistar Zgłoś #39 Napisano 1 Grudnia 2016 No termin się przesunął , 5 grudnia wieczorem odstawiam , 06 XII po południu będzie wszystko wiadomo, jak będą ok zostają , jak tylko cokolwiek wzbudzi niepokój out , śruby zakupione. Maches dalej twierdzi że w 30 kilku letniej karierze nie miał przypadku ale jak klient sobie życzy może je wyciągać nawet raz na tydzień Nie będę mógł zrobić fotek także jeżeli zajdzie wymiana wrzucę foto tych z samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #40 Napisano 1 Grudnia 2016 Twój mechanik pewnie mało jeszcze widział i dlatego tak Ci powiedział. Lepiej być zapobiegawczym w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach