Thomsoon Zgłoś #1641 Napisano 7 Marca 2018 Moja żona jest zdania, że jak w aucie coś inaczej chodzi lub hałasuje to znaczy, że trzeba w radiu dodać do pieca 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keneida Zgłoś #1642 Napisano 3 Kwietnia 2018 mam światła ledowe i przeciwgielne. Było trochę mgły to włączyłem przednie i jedyne jaką różnicę widzę to to, że świeci na bok. Do przodu żadnej różnicy. To tak ma być? Jedyne jakie mam porównanie do do zwykłych żarówkowych lamp w Octavii 2 i tam widać podświetlenie do przodu a tu nic takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #1643 Napisano 3 Kwietnia 2018 Ostatnio miałem dłuższą rozmowę z "uber technikiem" czyli tym człowiekiem który jest wyrocznią spraw gwarancyjnych. Jak zawsze dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem, wiedza z pierwszej ręki zawsze najlepsza. Jego rada dla posiadaczy DSG a szczególnie DQ200. W pełzającym korku ustawiamy dźwignię na M i jeździmy na I-ce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #1644 Napisano 3 Kwietnia 2018 Dnia 6.03.2018 o 14:03, radekrp90 napisał: Jeszcze odnośnie chłodzenia turbiny wodą - mają to na 99% wszystkie motory z wodnym intercoolerem (1.4 TSI-CAXA, 1.4 TSI gen.2, 2.0 TDI-CR gen.2). Było to też chyba w 1.8 i 2.0 TFSI ale tu trzeba by oglądać schematy czy faktycznie. W 2.0 tsi jest chłodzenie wodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1645 Napisano 4 Kwietnia 2018 10 godzin temu, dziki_pl napisał: Ostatnio miałem dłuższą rozmowę z "uber technikiem" czyli tym człowiekiem który jest wyrocznią spraw gwarancyjnych. Jak zawsze dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem, wiedza z pierwszej ręki zawsze najlepsza. Jego rada dla posiadaczy DSG a szczególnie DQ200. W pełzającym korku ustawiamy dźwignię na M i jeździmy na I-ce. A co to zmienia przy "pełzaniu"? 10 godzin temu, keneida napisał: mam światła ledowe i przeciwgielne. Było trochę mgły to włączyłem przednie i jedyne jaką różnicę widzę to to, że świeci na bok. Do przodu żadnej różnicy. To tak ma być? Jedyne jakie mam porównanie do do zwykłych żarówkowych lamp w Octavii 2 i tam widać podświetlenie do przodu a tu nic takiego. Ja w swoim obecnym aucie po wymianie ksenonów też nie widzę różnicy. Podobnie było w innych autach jeśli były porządne żarówki główne. Wyjątek to chyba Ford gdzie faktycznie było widać różnicę w świeceniu i nie wynikało to z kiepskiej jakości reflektorów głównych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #1646 Napisano 4 Kwietnia 2018 2 godziny temu, radekrp90 napisał: A co to zmienia przy "pełzaniu"? Zmienia tyle, że w DSG7 samochód pełza już przy 2km/h na 'dwójce'. Żaden kierowca z manualem nie męczyłby sprzęgła na drugim biegu jadac w korku. Ja nawet jak do garażu wjeżdzam do właczam tryb manualny - mam lekko pod górke a gdy tylko rusze skrzynia wrzucała od razu 2-gi bieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1647 Napisano 4 Kwietnia 2018 Tego nie wiedziałem nawet ale w takim razie po co tam ta 1-ka. Tym bardziej na suchym sprzęgle to zapewne nic przyjemnego dla skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1648 Napisano 9 Kwietnia 2018 co do samej skrzyni manualnej to nie wiem ale mi b.często gaśnie bo trzeba mu dużo gazu dawać . Z dwójki ruszyć jest ciężko i często zgaśnie, a to niebezpieczne jak "uciekamy" gdzieś na jakimś rondzie czy skrzyżowaniu. W pasku b6 to nie problem i jakoś sprzęgło szybko bierze co jest dla mnie autem, mało kiedy mi zgasł. Nie wiem czy da się podregulować sprzęgło w b8... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert1272 Zgłoś #1649 Napisano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, Sprzęgło w Passacie ma wysoki skok, ja swojego Passata z manualną skrzynią sprzedałem, miałem już dość machania i podnoszenia nogi pod brodę, po kilku większych kilkugodzinnych korkach w zeszłym roku pojawiły mi się już problemy z kolanem. Ogólnie czytałem, że sporo osób skarży się na ten wysoki skok sprzęgła. Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez Robert1272 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #1650 Napisano 12 Kwietnia 2018 Dokładnie w dq200 bardzo denerwujące jest ta zmiana z 1 na 2 przy 2-3 km na godzinę. Z parkingów podziemnych trzeba wyjeżdżać na manualu tak samo przy jeździe w pełzającym korku jak kolega kilka postów wyżej wspomniał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SubMinimal Zgłoś #1651 Napisano 16 Grudnia 2019 SZUMY PRZY SKRĘCANIU Witam wszystkim . Jko , że jestem nowy na forum nie wiem czy temat był już ruszany bo dużo do ogarnięcia. W moim Passacie 2016 150 km podczas skrety w lewo (wyraźniejsze) i w prawo słychac szum jak by tarcza hamuilcowa szurała o osłone ale to nie to .Gdzieś wyszytałem że to wina poduszki nad skrzynią biegów .Jakieś porady? Na wciśnietym pedale sprzęgła cisz tylko na właczonym biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #1652 Napisano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Jest na forum temat o tzw szuraniu?Jest to wina uszkodzonej poduszki skrzyni biegów. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez mkpol Jeżeli jeszcze raz zacytujesz posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz to daję słowo, że dostaniesz bana na tydzień ... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #1653 Napisano 17 Grudnia 2019 Zeby jeszcze wyszukiwarka dzialala tak jak ma dzialac i cos wyszukala:) Kod czesci 3Q0199555F (nie z postu z forum a z internetu wiec moga sie roznic) - tylko pewnie teraz jest juz inny bo znajduje mi tylko uzywki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SubMinimal Zgłoś #1654 Napisano 21 Grudnia 2019 Dzięki za odpowiedż:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #1655 Napisano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) Koledzy mam pytanie odnośnie zmiany z R na D w DSG. Ja przełączam jak auto jeszcze się toczy. Ostatnio ktoś mi zwrócił uwagę że nie powinno się tak robić. Posiadam również auto z klasycznym automatem - tam czekam aż auto się zatrzyma. W DSG uważam iż nie ma takiej potrzeby. Ktoś wie jak to jest faktycznie. Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez GRENEK9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #1656 Napisano 8 Sierpnia 2020 5 minut temu, GRENEK9 napisał: W DSG uważam iż nie ma takiej potrzeby To pojeździj tak jeszcze trochę się dowiesz jak wielka jest potrzeba w każdej skrzyni stanąć przed taką zmianą biegów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1657 Napisano 8 Sierpnia 2020 Skoro program pozwala na przełączenie to znaczy, że nie stanowi to zagrożenia dla skrzyni. Zresztą gdyby było inaczej to po zakopaniu się w śniegu nie byłoby opcji żeby rozbujać auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #1658 Napisano 8 Sierpnia 2020 Także jestem zdania że dla skrzyni DSG nie jest to jakiś wielki problem. To jest tak jak niektórzy twierdzą że w DSG nie wolno wrzucać na N w czasie jazdy, albo podczas zjazdu z góry, lub holowania. Te czynności nie maja żadnego znaczenia na prace i żywotność skrzyń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #1659 Napisano 8 Sierpnia 2020 Program pozwala wrzucić n więc jest wszystko ok, na światłach jak stoisz też proponuję na n wrzucać program też pozwala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1660 Napisano 13 Sierpnia 2020 Uwaga! Sarkazm-alert! Wrzucajcie jak chcecie - serwisy skrzyń automatycznych polecają takie użytkowanie Koniec sarkazmu. Na poważnie - co do DSG, to pomyślcie co się dzieje w skrzyni manualnej gdy się wrzuci "R" gdy toczy się do przodu. Z tego co wiem, mechatronika i tak czeka na zwolnienie do zerowej prędkości ale jednak to tylko czujniki. Lepiej stanąć fizycznie. W automatach klasycznych taki zabieg w najlepszym wypadku powodową zablokowanie silnika, w najgorszym destrukcję skrzyni. Nowe auta z nieco bardziej zmyślnymi sterownikami nie pozawalają na takie numery ze względu na trwałość właśnie. Pamiętajmy, że znaczna część elementów skrzyni biegów po przełączeniu na "R" chce się obracać w inną stroną. Coś musi klęknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach