Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

marecek    66

zgodnie z nowym porządkiem, zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników!:

w tym temacie zadajemy pytania o tematy, na które chcielibyście uzyskać odpowiedź, a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki:

 

Przypominam, że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata, tylko wskazujemy istniejące tematy na forum!

Edytowane przez marecek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

matrix 1994    0

Siemanko

 

Opcja szukaj nie jest mi obca także szukałem tego tematu na forum ale nie znalazłem a mianowicie nie świecą mi 2 żarówki w tylnej listwie stopu jak można je wymienić i co tam są za żarówki z tego co czytałem to chyba W5W. I jeszcze Rozrusznik w moim samochodzie jest już bardzo zużyty co słychać po odpalaniu samochodu czy dałbym rade sam zdemontować rozrusznik bez kanały w silniku 1,9 TDI AVF czy raczej będzie mi potrzebna pomoc mechanika, czytałem że ponoć trzeba opuszczać silnik żeby wyjąć rozrusznik ale czy to prawda ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
slawkoj1989    0

Dzięki za info jak na 330000 przebiegu niezły z niego szatan :diablica choć ma kilka mankamentów do poprawki ale pomału zrobię :marecek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nizy84    0

potrzebuje szybko waszej pomocy bo jutro chce to naprawic.

na wekend wymienialem zarniki w bixenonach, dzisiaj chcialem ustawic swiatla recznei i trzpien mi sie odczepil od bixenona(trzpien ten w górnej regulacji)

Czy to sie cos wyłamalo czy poprostu wyskoczylo?czeka mnie znów sciaganie zderzak i lampy i w lampie wtedy działac? trzeba bedzie to na klej robic czy jak?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrajesK    10

jeżeli mówisz o łbie białym na imbus obawiam się że zderzak i lampa to nic bo może dojść ci jeszcze rozklejanie tej że lampy. Na klej może i będzie dobrze, ale musisz go nałożyć z głową by nie blokował poprawnej pracy regulacji lampy. Niestety regulacje te w fl to porażka już na lini produkcyjnej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nizy84    0
jeżeli mówisz o łbie białym na imbus obawiam się że zderzak i lampa to nic bo może dojść ci jeszcze rozklejanie tej że lampy. Na klej może i będzie dobrze, ale musisz go nałożyć z głową by nie blokował poprawnej pracy regulacji lampy. Niestety regulacje te w fl to porażka już na lini produkcyjnej.

 

a co od tyłu dojscia nie bedzie jak bede miec lampe na stole? a to sie cos wyłamało czy co? palcem masałem to tak jakby wyskoczyl ten łep .to jaki ja klej musze kupic?

Edytowane przez nizy84

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomnik    0
to jaki ja klej musze kupic?
Np. klej do szyb.

 

Wszystkie potrzebne Ci informacje znajdują się w odpowiednich tematach na Forum.

Ty swoim zwyczajem, wolisz klepnąć posta(który to już raz...? ) tu, w dziale dla Nowych. Namawiam do zrzucenia lenia z pleców i wykazania odrobiny inicjatywy w przeszukaniu zasobów Forum.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrajesK    10
a co od tyłu dojscia nie bedzie jak bede miec lampe na stole? to jaki ja klej musze kupic?

 

może być ciężko ale spróbować możesz. Ja robiłem kiedyś na klej ale średni efekt mimo porządnego kleju. Chyba najlepszym wyjściem było by zastąpienie elementu z którego spadła zębatka cienkim prętem zakończonym gwintem po obydwu stronach do tego maleńkie podkładki i nakrętki samochamowne. Rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi. Poprostu zębatki zsuwają się z prętu który jest fabrycznie ponieważ zębatki delikatnie się wyrabiają. Efektem podpsutego tego elementu jest drżąca lampa na postoju przy uruchomionym silniku.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Np. klej do szyb.

 

Wszystkie potrzebne Ci informacje znajdują się w odpowiednich tematach na Forum.

Ty swoim zwyczajem, wolisz klepnąć posta(który to już raz...? ) tu, w dziale dla Nowych. Namawiam do zrzucenia lenia z pleców i wykazania odrobiny inicjatywy w przeszukaniu zasobów Forum.

 

własnie ten klej nie do końca zdał egzamin :) bardzo mała płaszczyzna klejona, trzyma się ale ponownej regulacji bym unikał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomnik    0
własnie ten klej nie do końca zdał egzamin bardzo mała płaszczyzna klejona, trzyma się ale ponownej regulacji bym unikał.
Zgadzam się.

Klej do szyb - Miałem na myśli powrotne klejenie "szkła" lampy.

 

Do klejenia "małych" elementów plastikowych, użyć należy odpowiedniego kleju do rodzaju klejonego tworzywa(typ plastiku - ABS, PPE, itp.).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puschkin    0

Mam VW CC z 2012 r. Czy istnieje coś takiego jak MANUAL/INSTRUKCJA do tego modelu czy powinienem szukać dla Passata, a jeśli tak to dokładnie dla którego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Trauma    0

Witam mam zamiar wymienić komplet rozrządu Passat b7 2.0 170

moje pytanie brzmi co wkladane było na pierwszy montaż ewentualnie co polecacie ( Jaki pasek, pompa,rolki,napinacz ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrajesK    10
Zgadzam się.

Klej do szyb - Miałem na myśli powrotne klejenie "szkła" lampy.

 

Do klejenia "małych" elementów plastikowych, użyć należy odpowiedniego kleju do rodzaju klejonego tworzywa(typ plastiku - ABS, PPE, itp.).

 

sęk w tym że plastik ma być połączony z metalem...

a klosz na ten klej to na amen, już się do lampy drugi raz nie dostanie tak łatwo, lepiej masę mam gdzieś taką producent chyba sika ale symbolu nie pamiętam, występowały szare i czarne, do paska trzeba czarną. Jak ktoś będzie potrzebował to w połowie tyg. mogę sprawdzić jaki to dokładnie numer produktu ma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
yksi    0

Jak już będziesz rozklejał lampę to masz okazję przysłużyć sie forum.Zrób tutorial koniecznie,bo ze zdjęciem klosza jest kłopot i to nie mały.Ja życzę Tobie powodzenia i umięjętności jak na pierwszy raz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
slawkoj1989    0

Rozklejanie lampy nie jest trudne jeżeli chodzi o zwykłe lampy z soczewkami bez ksenonów, polecam ogólnie do takich operacji tylko opalarkę żadne piekarniki, ze względu na to że mocowanie są cieńsze i później się odkształcają, Opalarka i pomału wycinamy klej śrubokrętem czy nożem. Plastik na pewno trochę się odkształcio przy mocowaniu klosza, ale plastik po ponowynym podgrzaniu można przywrócic do początkowego stanu. Sam to robiłem w czwartek przy okazji zmieniałem odbłyśnik soczewki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
forest91    0

Panowie, ponawiam pytanie... Chcę zamówić części a jestem w kropce...

Zmieniam rozrząd, kompletny. Pasek taki jak obok, B5 FL 1.9 TDI 130km AVF 2002r

VIN: WVWZZZ3BZ2P249314

 

Myślę kupić pełen zestaw Continental <klik>

Słyszałem że w tych zestawach jest tylko pasek Conti a reszta to rolki INA, pompa wody HEPU / SKF - taką informację dostałem od Ucando

Do tego chciałbym wymienić pasek klinowy, zgubiłem się już i nie wiem jaki mam... 4 lub 5 rowkowy..

W Ucando podali mi Conti 5pk1432

Bonusem coś zaczęło mi piszczeć więc jak już tam grzebię to wymieniłbym sprzęgiełko alternatora, doczytałem że mam w przypadku INA 535 0005 10

 

Szukam jeszcze napinacza paska klinowego, też jest parę do wyboru...

 

Prosiłbym bym kogoś z Was o sprawdzenie czy dobrze dobrałem ;)

Z góry bardzo dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Łukasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lukas1989    0

witam. posiadam Passata w automacie 1.9 tdi 101 km chciałem się dowiedzieć jak zdemontować skrzynie krok po kroku. Czy ktos jest mi wstanie opisać wszystko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
YebieWdenko    0

Witam w dziale Car audio nie moge założyć nowego wątku więc tu proszę o pomoc. W moim Passku z 99 r mam oryginalne nagłośnienie z oryginalnym wzmacniaczem przykręconym do pułki i pytanie brzmi, czy ktoś już podłączał pod ten wzmacniacz dodatkowy głośnik typu mniejsza tuba lub skrzynia basowa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wichrzu    0

Witam, od 3 miesięcy jestem właścicielem passata fl 2.8 V6 4motion. Od kilku dni mam problem wyskakuje kontrolka EPC razem z kontrolką ESP, później dochodzi jeszcze Check Engine. Samochód wchodzi w tryb awaryjny albo hamuje go kontrola trakcji i zachowuje się jakby miał z 50km. Dzisiaj podpieliśmy go po kompa wszystkie pierdoły usunęły się bez problemu, został tylko jeden błąd, właśnie związany z opisaną usterką, wyskakuje błąd "01314-Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika" i nie da się go wykasować. Sprawa jest o tyle pilna że za tydzień muszę zrobić trasę Norwegia-Polska ok 1300km i nie widzi mi się jechać taką trasę autem które prawie nie ma mocy, poza tym trochę się boję że przez to może narobić się coś więcej. Czasem po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta kontrolki znikają, wraca moc lecz pali się Check. Mógłby ktoś coś doradzić?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
piotr1976    0

Witam, nie mogę założyć nowego tematu w dziale "Tuning" dlatego pytanie zadam tutaj.

 

Posiadam Passata B5 FL - 1.9 131KM, jego moc została podniesiona do 170 wraz z nm. Po wymianie kompletnego sprzęgła z dwu masą firmy LUK samochód przejechał 8-10,000km i pojawił się problem z poślizgiem sprzęgła. Na starym "fabrycznym" problemu nie było.

 

Jakie teraz zakupić sprzęgło by wszystko było w porządku?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomnik    0
nie mogę założyć nowego tematu w dziale "Tuning" dlatego pytanie zadam tutaj
Proponuję zacząć od przeszukania wspomnianego działu na okoliczność, interesującego Cię zagadnienia i zadać tam pytanie.

Np. tu http://forum.vw-passat.pl/threads/35327-mocniejsze-sprzęgło-do-awx?highlight=sprz%EAg%B3o+jakie

Np. w tym wpisie jest info dla Ciebie http://forum.vw-passat.pl/threads/142915-Pomysł-na-bardzo-bezpieczne-wzmocnienie-Passata-B5-AVF?p=2217786&viewfull=1#post2217786

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×