Jericho Zgłoś #21 Napisano 20 Kwietnia 2015 to wkoncu podoginałes te piny?psiknij jeszcze do cewki kontakt do styków el.Pinow nie podginalem, ale zastosowalem kontakt.Pomoglo na jakies 2tyg. Dzisiaj popoludniu znowu wrocilo wypadanie i to juz na wieksza skale. 2h pozniej na ostygnietym motorze obserwowalem wypadanie i bywalo czasami tak, ze w momencie przejscia z Pb na LPG silnik prawie gasnal. Zaplony nie raz sypaly seriami, jak z karabinu maszynowego (doszlo raz do ok 60), na Pb chwile tylko wypadaly i pozniej sie uspakajalo. Zaplony rowniez przestaja wypadac nawet na LPG gdy zwikeszymy troche rom silnika (min ok 1500rpm) Mimo juz 3 krotnego obnizenia mnoznika w instalce, to dluga koretka znowu z 0% zrobila sie bogatsza na -4,7%. Plywa to jak chce. MOze winna stacja na ktorej zatankowalem, po zmianie ustawien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #22 Napisano 3 Maja 2015 Pare dni temu przeczyscilem wtryski LPG za pomoca denaturatu. Zabieg chyba pomogl, bo nastepnego dnia tylko dwa razy zatrzeslo silnikiem i do dzisiaj spokoj. Na dniach powtorze zabieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #23 Napisano 3 Maja 2015 zanurzałeś wtryski w denaturacie czy jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #24 Napisano 3 Maja 2015 zanurzałeś wtryski w denaturacie czy jak ? odlaczylem zasilanie elektrozaworow na butli i reduktorze, i w listwe lpg strzykawka wprowadzalem "pod cisnieniem" denaturat na pracujacym silniku, wlaczajac tylko pojedynczo wtryski. Przez kazdy wtrysk przelecialo ok 70-80ml denaturatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #25 Napisano 4 Maja 2015 (edytowane) Tylko jest jeden problem z denaturatem,lubią puchnąć po nim elementy gumowe we wtryskach, był taki manewr opisywany na lpg forum, stosowali tam płukanie ale czym innym, nie pamiętam dokładnie, ale na dłuższą metę nie zdawało to egzaminu. Sam niestety przechodziłem problem wypadania zapłonów, nie potrzebnie kupiłem nową cewke, bo skończyło się na wymianie wtrysków gazowych, od tej pory spokój, choć stare i tak wytrzymały ponad 90tys. Edytowane 4 Maja 2015 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #26 Napisano 4 Maja 2015 (edytowane) Tylko jest jeden problem z denaturatem,lubią puchnąć po nim elementy gumowe we wtryskach, był taki manewr opisywany na lpg forum, stosowali tam płukanie ale czym innym, nie pamiętam dokładnie, ale na dłuższą metę nie zdawało to egzaminu.Sam niestety przechodziłem problem wypadania zapłonów, nie potrzebnie kupiłem nową cewke, bo skończyło się na wymianie wtrysków gazowych, od tej pory spokój, choć stare i tak wytrzymały ponad 90tys. Chodzilo ci o ten temat:http://lpg-forum.pl/czyszczenie-wtryskiwaczy-t17262-90.html Tylko, ze pozniej w temacie wyszlo, iz spotrzezenia dotyczyly tylko jednego rodzaju wtrysku, i nie byla to hana, a posty zostaly usuniete. Dzisiaj znowu mi zarzucalo silnikiem pare razy. Na dniach powtorze zabieg. Zajechalem tez do gazownikow celem kupna filterka gazu i zonk. Tylko w opcji diagnostyki instalacji gazowej zakladaja filterki, a samych nie sprzedaja i w szczecinie juz raczej nigdzie nie sprzedaja. W aucie siedzi na Fi14, zapasowy mam Fi12, ale wchodzi bardzo luzno na przewod, i nie wiem czy jak kupie na Fi16 to czy dam rade nalozyc przewod na niego. Edytowane 4 Maja 2015 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #27 Napisano 5 Maja 2015 Tyle że wcześniej gość który trudni się czyszczeniem wtrysków napisał że jednak alkohole to nie najlepszy środek do czyszczenia i tyczylo sie to wszystkich typów wtrysków. Też miałem dylemat bo jak doszedłem że to dwa wtryski mi leja, gazownik chciał wymienić tylko te wadliwe, jednak uparłem się żeby wymienił wszystkie, bo nie chciałem wracać do tematu znowu za pól roku, stare miałem Hanny zielone, nowe zamontował Hanny złote, i dwa lata gwarancji na nie dostalem, całość wyszła 450zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #28 Napisano 5 Maja 2015 (edytowane) Zdania sa podzielone co do czyszczenia, ale zauwaz ze zdecydowana mniejszosc w temacie nie poleca denaturatu, a wiekszosc jest zadowolona z jego dzialania. Wlasnie znalazlem odpowiedni temat: http://lpg-forum.pl/hana-czy-barracuda-t21245-75.html W poprzednim jednak nic nie zostalo wykasowane Zreszta, jak nie pomoze to kupie cala listwe. Chyba barracude . Moje juz sa rok po gwarancji, wiec wymiana we wlasnym zakresie. Czy przy wymianie gazownik ustawial ci na nowo instalke w czasie jazdy? Jakas roznice odczules w spalaniu na nowych wtryskach? Edytowane 5 Maja 2015 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #29 Napisano 6 Maja 2015 Po wymianie kawałek przejechaliśmy,ale gazownik mówił że jest ok,i nic nie trzeba poprawiać,spalanie pozostało bez zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczawka Zgłoś #30 Napisano 28 Grudnia 2022 Witam. Też miałem wypadanie zapłonu pomogło przejrzenie kabli co idą do cewki były lekko nadłamana izolacja na 2 kabelkach. Izolacja załatwiła sprawę. Dodam że męczyłem się z tym 3 miesiące a tu taki malutki kabelek był przetarty. Oczywiście wymienione po drodze do usunięcia awarii świece cewki lambda i wizyta u fachowca co rozłożył ręce. Pozdro wszystkim użytkownikom pastucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach