Skocz do zawartości
jedruch

Proszę o analizę logów passat b5 fl 130 AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Znawców tematu proszę o analizę logów, chodzi o pompo-wtryskiwacze. Mechanik stwierdził że leją. Problem mam taki że przy porannyn rozruchu mocno zadymi przez chwile na taki jak by jasno niebieskawy kolor. Dymu tego jest dużo, po chwili już mniej czasem wogóle. Złapie trochę temp. silnik i znowu zaczyna dymić, już przy 90 stopni zero dymu. Podmieniałem już wacum ale bez zmian. Po zapachu spalin mechanik twierdzi że zdecydowanie wtryski, zrobiłem logi i proszę o pomoc;

 

 

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_206579.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_206580.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_206581.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206582.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po grupie 013 widać, że pompki masz w praktycznie idealnym stanie. Niebieski dym to niestety przepalony olej, może zaczyna turbina puszczać olej. Zauważyłeś może zwiększone ubytki oleju??

Edytowane przez MrTi2310

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, kolego mam pytanie czy ty w tym passacie masz 5 biegowa skrzynie manualna? bo mam kilka pytań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek dzięki że się ktoś odezwał. Więc tak' turbina nie poszcza, sprawdzałem po stronie ciepłej i zimnej, oleju też nie ubywa. Czujnik temperatury wymieniłem bez zmian. Kilka dni temu zdjąłem weżyk podciśnienia z zaworu egr i nie ma dymu. Niby już jestem spokojniejszy ale to nie jest rozwiązanie tak do końca.

Jakie pytania masz do mnie kolego ''Arks" tak 5 biegowa manual.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być moze odma puszcza oleum i przy rannym odpalaniu gdzies w dolocie jest kilka kropel i stad tak przydymia badz uszczelki na pompkach cos przepuszczają lub pierscienie na tlokach się zawiesiły i nie zgarnaiaja oleum tak jak powinny.

Przy wymianie oleju sprobuj wczesniej zalać LM Engine flush (plukanka silnika) u mnie to pomogło bo rano zdarzało się że też takiego baka siwego puszczał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze zaworów mogą puszczać i przy porannym rozruchy będzie kopcił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja mialem dokladnie tak samo. rano jak odpalalem to kopcil jak napisales.jak zlapal temp to zero dymu czy pedal w podlodze czy nie. kupilem srodek do czyszczenia wtryskow liqui moly i odpalilem tylko bezposrednio z puszki.z poczatku kopcil dosc pokaznie ale uznalem ze moze cos tam sie jednam w silniku dzieje.zalecenia co by podczas tego procesu na roznych obrotach silnik pracowal.tak tez wciskalem pedal niekiedy trzymalem na wyzszych rpm az srodek w puszce sie nie skonczyl.ku mojemu zdziwieniu dzisiaj juz 4 dzien odpalam po nocy i efekt jest niesamowity. zero dymu jakiegokolwiek. no i zeby bylo smiesznie albo mi sie wydaje albo naprawde samochod lepiej jedzie.pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dokładnie to samo co piszesz srodek liqui moly bezpośrednio z puszki i efekt dokładnie taki sam jak i u Ciebie- zero dymu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, środek LM Diesel Spulung 2666 potrafi zdziałać cuda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności