cola_no Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2015 (edytowane) Czy do demontażu turbo w BLSie z DPFem trzeba ściągać przednie zawieszenie aby wyciągnąć ją na zewnątrz? Zastanawiam się czy mechanik nie próbuje mnie naciągnąć... Znalazłem tu instrukcję od BKC lecz nie wiem czy to to samo? Edytowane 25 Lutego 2015 przez cola_no Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzanm Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2015 nie trzeba wyciągnąć dpf i wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2015 Jeżeli chcesz, to możesz rozebrać nawet całe auto, żeby wymienić żarówkę postojową. ALE PO CO? Trzeba odkręcić DPF-a ale nie trzeba go wyciągać. Reszta w zależności, jaki masz "rozmiar"rąk i chęci do pracy... M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2015 Czy do demontażu turbo w BLSie z DPFem trzeba ściągać przednie zawieszenie aby wyciągnąć ją na zewnątrz? Zastanawiam się czy mechanik nie próbuje mnie naciągnąć...Znalazłem tu instrukcję od BKC lecz nie wiem czy to to samo? Dwa razy wyjmowałem turbinę z b6 wyposażonego w DPF. W obu przypadkach wystarczyło wyjąć DPFa. Dostęp był na tyle wystarczający żeby się do niej dostać i wyjąć. Uważam, że numer z wyjęciem zawieszenia jest mocno przesadzony i już w tym momencie bym szukał innego mechanika. Kto wie czy ten czegoś po drodze nie wymyśli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2015 Dzięki za odpowiedzi. Mechanik "znachor" opuścił zawieszenie i tym sposobem zdemontował turbo, nie oponowałem zbytnio bo aż tak się na tym nie znam. Wyjął,wsadził i jest super. Gdyby ktoś szukał bardzo dobrego warsztatu to polecam firmę TURBOLADERS, turboladers.de z Lubska. Robili wśród moich znajomych juz 3 turbo i wszystkie działają bez zarzutów. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach