Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam HEX CAN USB i zewzględu na to, że mój pasztecik ma już 300 tyś km nalatane, muszę wykonać trzy operacje. Adaptacje pompowtrysków , zmienić dawkę rozruchową i nieco poprawić kąt wtrysku/zapłonu. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Dzięki.

Edytowane przez latinoo_80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym kablem nic nie zrobisz. Jedź do ludzi zajmujących się tuningiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nic nie zrobię? Mam ten kabel , używałem go i mogę nim robić prawie cuda, wypalać DPF , nawet zmieniać siłę wspomagania kierownicy . Kodowania i czarowania . Mogę zmieniać nastawy dawek, robić adaptacje itp tylko jeszcze nie wiem jak, co i gdzie? Który kanał itp. Dlatego pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
..... i mogę nim robić prawie cuda, wypalać DPF , nawet zmieniać siłę wspomagania kierownicy . Kodowania i czarowania .

A łyżka na to " niemozliwe"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczęka opadnie jak tylko będę miał chwilę i wstawię zrzuty z operacji na kabelku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie opadnie. Kto w temacie to wie co i jak. Niestety takie czasy juz są na forach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznym szyfrem piszecie, wrzucicie zrzuty i ew. jakiś krótki poradnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to załatw Login dla EDC16, nawet nie wiesz jak bardzo się przyda.

Kąt wtrysku poprawiało się na VP, nie PD ;) Chyba masz na myśli kąt synchronizacji wałka?

Niestety VCDS'em już tych najbardziej potrzebnych rzeczy nie zrobisz, a jedynie bajery o których wspomniałeś ;)

Edytowane przez Bladiseer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety VCDS'em już tych najbardziej potrzebnych rzeczy nie zrobisz, a jedynie bajery o których wspomniałeś

 

Dlatego właśnie zacząłem ten temat żeby się dowiedzieć czy coś zdziałam tym kabelkiem . Kupiłem dokładnie TEN kabelek od tego pana.

 

http://allegro.pl/vag-can-hex-obd2-interfejs-szybka-dostawa-i5137620210.html

 

Naprawdę dużo nim można tylko trzeba wiedzieć jak . A ja póki co się uczę i myślałem , że jeszcze ktoś coś mi poradzi , doradzi .

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Kolego to załatw Login dla EDC16, nawet nie wiesz jak bardzo się przyda.

Kąt wtrysku poprawiało się na VP, nie PD Chyba masz na myśli kąt synchronizacji wałka?

Niestety VCDS'em już tych najbardziej potrzebnych rzeczy nie zrobisz, a jedynie bajery o których wspomniałeś

 

A skąd ten login wziąć ? Kąt synchro czy wtrysku . Źle ująłem . Ale chciałbym to poprawić . A ten kabelek to nie VCDS tylko VAG CAN PRO . Ostatnio doczytałem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko da się zrobić tym kablem o czym sprzedawca napisał w ofercie aukcji. Niestety nie wystarczy wpiąć interfejsu do OBD odpalić program, połączyć się ze sterownikiem... "dwa kliknięcia myszką i gotowe" - to hasło, to takie małe oszustwo, taki chwyt marketingowy sprzedawcy (swoją drogą - kto z was używa myszki siedząc z laptopem w samochodzie? :D ).

 

Najprościej zapytać sprzedawcę o daną procedurę.

 

A na poważnie poszukaj informacji, jest ich sporo. Nie licz, że dostaniesz wszystko podane na tacy.

 

Proponuję też zapoznać z zasadą działania silnika z systemem zasilania paliwem przez pompowtryskiwacze oraz pozostałymi systemami, w które doposażony jest silnik. Będzie Ci łatwiej o coś poprosić. A tak od razu ktoś bardzo słusznie zwrócił uwagę, że w PD nie ustawia się kąta wtrysku i nie jak zwał tak zwał, bo kąt wtrysku i kąt synchronizacji, to zupełnie inne rzeczy.

 

Wspomniany kąt synchronizacji ustawia się mechanicznie, a jedynie sprawdza przy pomocy interfejsu i programu - im bliższy zera tym lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A na poważnie poszukaj informacji, jest ich sporo. Nie licz, że dostaniesz wszystko podane na tacy.

 

Ale absolutnie nie chcę nic na tacy . Dlatego zacząłem ten wątek żeby dowiedzieć się gdzie i o co zahaczyć żeby osiągnąć zamierzony cel. I tym sposobem już coś się dowiedziałem odnośnie kąta synchronizacji wtrysku. Dzięki kolego Rafał. Teraz wiem chociaż po części o co zahaczyć, czego poszukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności