latinoo_80 Zgłoś #1 Napisano 17 Lutego 2015 (edytowane) Panowie mam HEX CAN USB i zewzględu na to, że mój pasztecik ma już 300 tyś km nalatane, muszę wykonać trzy operacje. Adaptacje pompowtrysków , zmienić dawkę rozruchową i nieco poprawić kąt wtrysku/zapłonu. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Dzięki. Edytowane 17 Lutego 2015 przez latinoo_80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2015 Tym kablem nic nie zrobisz. Jedź do ludzi zajmujących się tuningiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2015 Jak to nic nie zrobię? Mam ten kabel , używałem go i mogę nim robić prawie cuda, wypalać DPF , nawet zmieniać siłę wspomagania kierownicy . Kodowania i czarowania . Mogę zmieniać nastawy dawek, robić adaptacje itp tylko jeszcze nie wiem jak, co i gdzie? Który kanał itp. Dlatego pytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2015 ..... i mogę nim robić prawie cuda, wypalać DPF , nawet zmieniać siłę wspomagania kierownicy . Kodowania i czarowania . A łyżka na to " niemozliwe" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #5 Napisano 26 Lutego 2015 Szczęka opadnie jak tylko będę miał chwilę i wstawię zrzuty z operacji na kabelku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2015 Nic nie opadnie. Kto w temacie to wie co i jak. Niestety takie czasy juz są na forach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2015 strasznym szyfrem piszecie, wrzucicie zrzuty i ew. jakiś krótki poradnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2015 (edytowane) Kolego to załatw Login dla EDC16, nawet nie wiesz jak bardzo się przyda. Kąt wtrysku poprawiało się na VP, nie PD Chyba masz na myśli kąt synchronizacji wałka? Niestety VCDS'em już tych najbardziej potrzebnych rzeczy nie zrobisz, a jedynie bajery o których wspomniałeś Edytowane 27 Lutego 2015 przez Bladiseer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #9 Napisano 6 Marca 2015 Niestety VCDS'em już tych najbardziej potrzebnych rzeczy nie zrobisz, a jedynie bajery o których wspomniałeś Dlatego właśnie zacząłem ten temat żeby się dowiedzieć czy coś zdziałam tym kabelkiem . Kupiłem dokładnie TEN kabelek od tego pana. http://allegro.pl/vag-can-hex-obd2-interfejs-szybka-dostawa-i5137620210.html Naprawdę dużo nim można tylko trzeba wiedzieć jak . A ja póki co się uczę i myślałem , że jeszcze ktoś coś mi poradzi , doradzi . - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego to załatw Login dla EDC16, nawet nie wiesz jak bardzo się przyda.Kąt wtrysku poprawiało się na VP, nie PD Chyba masz na myśli kąt synchronizacji wałka? Niestety VCDS'em już tych najbardziej potrzebnych rzeczy nie zrobisz, a jedynie bajery o których wspomniałeś A skąd ten login wziąć ? Kąt synchro czy wtrysku . Źle ująłem . Ale chciałbym to poprawić . A ten kabelek to nie VCDS tylko VAG CAN PRO . Ostatnio doczytałem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rh.rally Zgłoś #10 Napisano 7 Marca 2015 Wszystko da się zrobić tym kablem o czym sprzedawca napisał w ofercie aukcji. Niestety nie wystarczy wpiąć interfejsu do OBD odpalić program, połączyć się ze sterownikiem... "dwa kliknięcia myszką i gotowe" - to hasło, to takie małe oszustwo, taki chwyt marketingowy sprzedawcy (swoją drogą - kto z was używa myszki siedząc z laptopem w samochodzie? ). Najprościej zapytać sprzedawcę o daną procedurę. A na poważnie poszukaj informacji, jest ich sporo. Nie licz, że dostaniesz wszystko podane na tacy. Proponuję też zapoznać z zasadą działania silnika z systemem zasilania paliwem przez pompowtryskiwacze oraz pozostałymi systemami, w które doposażony jest silnik. Będzie Ci łatwiej o coś poprosić. A tak od razu ktoś bardzo słusznie zwrócił uwagę, że w PD nie ustawia się kąta wtrysku i nie jak zwał tak zwał, bo kąt wtrysku i kąt synchronizacji, to zupełnie inne rzeczy. Wspomniany kąt synchronizacji ustawia się mechanicznie, a jedynie sprawdza przy pomocy interfejsu i programu - im bliższy zera tym lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #11 Napisano 9 Marca 2015 A na poważnie poszukaj informacji, jest ich sporo. Nie licz, że dostaniesz wszystko podane na tacy. Ale absolutnie nie chcę nic na tacy . Dlatego zacząłem ten wątek żeby dowiedzieć się gdzie i o co zahaczyć żeby osiągnąć zamierzony cel. I tym sposobem już coś się dowiedziałem odnośnie kąta synchronizacji wtrysku. Dzięki kolego Rafał. Teraz wiem chociaż po części o co zahaczyć, czego poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach