Skocz do zawartości
snajper_wroc

Gwizd podczas przyśpieszania.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno zregenerowałem, a właściwie wymieniłem zregenerowane turbo, ale się okazało, że turbina nadal nie działała, więc mechanicy sprawdzili to i owo i się okazało, że ciśnienie idzie do zaworka N75, ale dalej już nie, więc wymiana zaworka i turbinka śmiga, ale podczas przyśpieszania pojawia się gwizd (jakby sędzie gwizdał w gwizdek).

Co wg. was może powodować owe gwizdanie? Co się dzieje z ciśnieniem poza owym zaworkiem N75. Wcześniej, gdy turbina nie działała gwizdania nie było, ale to jest nowa turbina więc musi być to coś innego.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie masz dziure w dolocie turbo daje cisnienie i jest gwizd,jak dziura jest mala to ciezko bedzie ja zlokalizowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z prawej czy z lewej strony dochodzi ten gwizd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś miałem podobny problem ze 3 lata temu. Okazało się, że była dziurawa rura chłodzenia turbo.

Co się dzieje dalej z ciśnieniem poza zaworkiem N75? Gdy był zepsuty (zapchany?) nie było gwizdu, ale gdy droga dla ciśnienia została udrożniona gwizd się pojawił, czyli problem jest poza zaworkiem.

Edytowane przez snajper_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sterowaniu zaworkiem jest podcisnienie czyli na zasysie dziala wszystko,poza zaworkiem nic sie nie dzieje bo ma byc szczelnie i raczej jest u ciebie bo inaczej wpadal by w tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z prawej czy z lewej strony dochodzi ten gwizd?

 

Z prawej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Niedawno zregenerowałem, a właściwie wymieniłem zregenerowane turbo, ale się okazało, że turbina nadal nie działała, więc mechanicy sprawdzili to i owo i się okazało, że ciśnienie idzie do zaworka N75, ale dalej już nie, więc wymiana zaworka i turbinka śmiga, ale podczas przyśpieszania pojawia się gwizd (jakby sędzie gwizdał w gwizdek).

Co wg. was może powodować owe gwizdanie? Co się dzieje z ciśnieniem poza owym zaworkiem N75. Wcześniej, gdy turbina nie działała gwizdania nie było, ale to jest nowa turbina więc musi być to coś innego.

Pozdrawiam.

 

A może mechanicy nie do końca dobrze poskręcali wszystkie węże. Ja po regeneracji turbinki miałem to samo. Po szczegółowym sprawdzeniu okazało się, że trzeba było "zlikwidować nieszczelności w układzie dolotowym" i oczywiście gwizd zniknął bezpowrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok przekażę mechanikom, żeby sprawdzili cały układ dolotowy. Pewnie nie będą zachwyceni, bo to będzie takie wytknięcie im błędu. A macie może jakiś schemacik, na którym widać jakie wężyki czy rurki idą do turbo?

Edytowane przez snajper_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi od tak zaczelo cos gwizdac od paru dni podczas przyspieszania :/ tez jutro jade na diagnoze wezy i polaczen intercooler - turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie chyba dpf cos odwala... Dawno dobrej trasy nie robilem. Moze sie zapchal ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też słychać gwizd i nie wiem co to. Niedawno robiłem skrzynię i wymieniłem śrubki zabezpieczające w przednich kołach na normalne. Wcześniej wydaje mi się, że nic nie gwizdało. Turbiny nie mam, mechanik nic nie robił w układzie dolotowym, a gdy podjechałem do niego, to już się silnik nagrzał i nic nie było słychać. Słychać tylko powyżej 3 tys. obrotów do nagrzania się silnika. Podpowie ktoś na co zwrócić uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde szlag trafia czlowieka.... U mnie ma wyzszych obrotach nie slychac/.. Tylko podczas rozpedzania na niskich.... I zrozum :/ wydech mam ok :/ i zero nieszczelnosci.

 

Wyjasnione. Naprawione. W aso gdy mi robili termostat dsg podobno jakis filtr zle byl zalozony. Ale nie dopytywalem jaki. I juz nie syczy :)

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też jest takie syczenie.Jak na postoju dodam gazu do 2500 to syczy ogromnie i dochodzi do 2500 i przestaje.Każde dodanie gazu to ogromne syczenie.Nieszczelności w dolocie nie znalazłem.

Wydaje mi się że syczenie dochodzi z okolic filtra powietrza,skrzyni biegów.

Edytowane przez pawela122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności