Skocz do zawartości
Lcf

Roznice pomiedzy silnikami BKP i BMR ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM -> 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP :)

Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM -> 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP :)

Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ?

 

akcje pompowtryskow przeszedlem w pazdzierniku 2012r... ostatnio mialem robiony lekki tuning silnika, miedzy innymi turbina od silnika BMR. u nas (czyli u Ciebie w silniku BKP i u mnie w BMA - wszystko to samo, tylko programem sie roznia) turbina jest skierowana "do dolu", wiec po zdjeciu pokrywy na silniku zbytnio jej nie widac... od BMR turbina idzie do gory bo jest wieksza...

 

P1170375.jpg

 

przy okazji wgranie wirusa + wymiana kilku gratow: przewody paliwa, dostosowany wylot z turbo z nierdzewki, przewod od odmy, sztywny dolot do turbo, likwidacja egr itp. ze 136km mam 205km i 445Nm. wiec jak chcez dolozyc troche grosza i miec duzo wieksza moc to zachecam :) :) :)

P1170373.jpg

Edytowane przez thomeck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby zrobic z BKP seryjne BMR nalezy wymienic:

- oprogramowanie (to na bank :-) )

- pompowtryski (to pojdzie na koszt VW - akcja serwisowa)

- turbosprezarke (da sie na zasadzie plug&play, czy trzeba cos rzezbic ?)

- co z IC, ten seryjny od 140tki podola, czy raczej trzeba wymieniac na cos wiekszego, tudziez FMIC

co jeszcze ?

Edytowane przez Lcf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM -> 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP :)

Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ?

 

Do 140km wkładają 03G130073SX, kto ci takich głupot nagadał. Od 170km nie pasują silnik na nich odpala ale to wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zeby zrobic z BKP seryjne BMR nalezy wymienic:

- oprogramowanie (to na bank :-) )

- pompowtryski (to pojdzie na koszt VW - akcja serwisowa)

- turbosprezarke (da sie na zasadzie plug&play, czy trzeba cos rzezbic ?)

- co z IC, ten seryjny od 140tki podola, czy raczej trzeba wymieniac na cos wiekszego, tudziez FMIC

co jeszcze ?

 

IC zostaje... "podobno" w b6-tkach sa wydajne IC i na sile nie trzeba ich zmieniac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koles z serwisu VW w Lodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koles z serwisu VW w Lodzi :)

 

 

No to tylko świadczy o wiedzy ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie szybkie pytanie - jakie wtryski są w BKP bo czytam w necie i róznie ludzie pisza juz zgłupiałem, Bosch czy siemens ? da sie je regenerować ? auto 2005r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

davidoff123 dla BKP była Akcja Serwisowa ( wymiana na nowe za 0 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
davidoff123 dla BKP była Akcja Serwisowa ( wymiana na nowe za 0 )

 

 

 

diabli wiedzą czy one były wymieniane u mnie czy nie, po wymianie na nowe one były jakoś poprawione czy nadal sie psują ? co do obsiadania głowic to często to sie zdarza czy pojedyncze przypadki ? kosztowny remont ?

Edytowane przez davidoff123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są " Bez Wady Fabrycznej" Mój 2-gi passat ma silni BKP już chyba 4 albo 5lat na nowych śmiga i nic sie nie dzieje, po wymianie zrobił się żywszy i nabrał trochę mocy, głowica chyba GERMANY czyli 2k5, w BMP była akcja na głowice bo mam wlepkę i na głowicy jest Made IN POLAND xD.

Co do odbycia wymiany sprawdź wbite wlepki przy kole zapasowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności