r0g4l Zgłoś #21 Napisano 15 Marca 2009 Witam, dla potomności - dla AAM wybieramy plecionkę 45/100 - zapłaciłem za nią 25PLN w Łęczycy. W intercarsie za 50/100 zapłaciłem 65PLN - kupiłem taką bo ojciec źle pomierzył rurę...Spawałem elektrycznie bo jak na złość wszystkim spawaczom w okolicy skończył się gaz w migomacie. pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #22 Napisano 15 Marca 2009 U mnie siada dosc czesto ze wzg na sztywny zawias... dziwne to, ze jak sie tlumik upieprzy to auto nie jest glosniejsze ale jak padnie siatka to jest po prostu masakra - brak mocy i glosno jak cholera. U mnie wzieli w warsztacie 80PLN wlacznie z montazem. Po 2 takich zabiegach , gdy zwalio sie po raz 3ci ku memu zdziwieniu urwala sie rura zaraz za kolektorem a nie siatka - u szwabow widze, ze zamawia sie cala rure od kolektora wraz z plecionka, u nas natomiast zmieniamy sama plecioneke, wiec trza sie liczyc ze kiedys bedzie musiala byc spawana rura niestety..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timfly Zgłoś #23 Napisano 13 Kwietnia 2009 w moim 1.9 D plecionka jest dość długa, ok.50 cm, z postów i innych danych zauważyłem, że powinna być znacznie krótsza. stąd moje pytania: 1. jaka powinna być oryginalna długość plecionkihttp://www.allegro.pl/item594733185_reperaturka_wydechu_vw_golf_passat_ze_zlaczem.html z linku wynika , ze ta powinna być do mojego passata 2. czy dłuższa plecionka oznacza mniejszy rezonans ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #24 Napisano 7 Lipca 2009 mam do Was takie pytanie, czy neiszczelna plecionka bedzie powodwała duże buczenie auta poniżej obrotów przy ktorych włącza sie turbo?? bo ja tak mam buczy strasznie i jak czołg a wiem ze tak byc niepowinno bo dzis jezdziłem audi a4 kolegi 1.9tdi 90konnym i ponizej obrotów przy ktorych turbo sie włacza jest muł troszke ale cicho normalnie a u mnie strasznie buczy;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #25 Napisano 7 Lipca 2009 mam do Was takie pytanie, czy neiszczelna plecionka bedzie powodwała duże buczenie auta poniżej obrotów przy ktorych włącza sie turbo?? bo ja tak mam buczy strasznie i jak czołg a wiem ze tak byc niepowinno bo dzis jezdziłem audi a4 kolegi 1.9tdi 90konnym i ponizej obrotów przy ktorych turbo sie włacza jest muł troszke ale cicho normalnie a u mnie strasznie buczy;/ Tak, będzie buczeć. Wjedź na kanał i nich ktoś uruchomi silnik, a Ty obserwuj od spodu czy dym się nie wydobywa. Podsuń rękę pod plecionkę i jeśli jest nieszczelna to poczujesz "powiew" W TDI wymieniałem już plecionkę, teraz ku**a znowu czeka mnie wymiana. Wytrzymała 55 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #26 Napisano 30 Września 2009 jestem dziś po wymianie łącznika elastycznego, dodam ze wszystkie poduszki pod silnikiem zostały wymienione około 4miesiace temu pod skrzynia i tylna febi a przednia hp chyba i czuje troche wieksze drgania niż przed wymiana tego łącznika, a był przepalony. mam jeszcez do wymiany wieszaki ale zdaje mi sie ze nie maja one wpływu na drgania siedzen i kierownicy. może ktoś coś poradzić co to moze byc ze drga mi całe auto?? jak dotykam silnika to czuć na nim duże wibracje. aha i chciałem zaznaczyć ze jest to tylko podczas gdy auto stoi na luzie. w czasie jazdy niewyczywalne sa drgania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #27 Napisano 3 Października 2009 Sprawdż jak ułożony masz katalizator, u mnie był okręcony, właśnie dzisiaj go przestawiłem i nastała cisza pucha ma iść większym wybrzuszeniem do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #28 Napisano 5 Października 2009 ok zerkne na to:) dodam ze wymieniłem wszystkie gumy pod tłumikiem i owszem przy wiekszych predkościach np 140km/h czuć różnice ze jest ciszej w aucie ale wolniej śmiesznie silnik słuchać i drgania na luzie czuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nerwus20 Zgłoś #29 Napisano 7 Lutego 2010 Witam Ja ostatnio ludziki na ulicach straszyłem bo się plecionka zaraz przed katalizatorem oberwała, "specjaliści - spawacze" :-) lapnęli na szybko twierdząc: ten typ tak ma ale teraz będzie ok! Tylko kurcze jakoś mi to spokoju nie dawało: wczoraj zajechałem na warsztat do zaprzyjaźnionego mechanika i jak to obejrzał to stwierdził że on mnie do domu zawiezie a po pasiastego mam wrócić w poniedziałek po południu. Koszt "dobrego" spawania w Nora Auto : 80 zł nowa plecionka z gwarancją na rok + Strumienica w miejsce katalizatora ( bo już biedactwo chyba puste w środku) : 100zł + 50 zł robocizna. To samo rozwiązanie zastosowane w Pasku wyżej wymienionego mechanika sprawdza się już ponad 2 lata. Jedyny problem to podobno sprawa sondy, tu nie chciałbym nikogo wprowadzić w błąd, ponoć w niektórych wersjach układu wydechowego sonda jest za katalizatorem i wtedy kapa. Napiszcie proszę co myślicie, świeży jestem i proszę o radę czy to dobre rozwiązanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #30 Napisano 7 Lutego 2010 plecionka nowa owszem a strumiennica Ci nic nie da:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #31 Napisano 8 Sierpnia 2011 Da się wspawać plecionkę w silniku ADZ bez wymontowania rury kolektorowej czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #32 Napisano 10 Sierpnia 2011 Jasne, że się da - trzeba tylko mieć chęć i być dobrym spawaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #33 Napisano 10 Sierpnia 2011 Niekoniecznie, jestem przed takim zabiegiem i rozmawiałem z mechanikiem, który powiedział że demontuje wydech bo tak łatwiej. Poza tym przed ostatecznym spawaniem wstawiają całość i sprawdzają jak jest spasowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #34 Napisano 15 Września 2011 jakie są wymiary plecionki w b3 2,0 2E? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #35 Napisano 15 Września 2011 jakie są wymiary plecionki w b3 2,0 2E? TUTAJ poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach