Magik Zgłoś #1 Napisano 23 Stycznia 2015 Co sie dzieje? Auto pali dosyc sporo ok 10,7l w miescie. Dodatkowo zauwazylem ze auto przyspiesza maksymalnie nie gdy jest pedal wciśniety do konca tylko jak delikatnie go odejme. Podczas logowania dynamicznego auto przechodzilo w tryb awaryjny. NIe mam pojecia czemu... Nastąpilo to kilka razy ale jak nazłosc nie spisałem kodu błedu. Przedstawiam Loga Kiedy złapal bład w 11.68 sekundzie. : http://vaglog.pl/log_201225.html Po ponownym wylaczeniu silnika i wykasowaniu błedu juz nie nastąpiło przejscie w tryb awaryjny. Przedstawiam logi już pozostałe: statyczne: http://vaglog.pl/log_201211.html http://vaglog.pl/log_201214.html http://vaglog.pl/log_201215.html http://vaglog.pl/log_201212.html http://vaglog.pl/log_201213.html http://vaglog.pl/log_201217.html http://vaglog.pl/log_201218.html http://vaglog.pl/log_201216.html BS: http://vaglog.pl/log_201219.html http://vaglog.pl/log_201220.html http://vaglog.pl/log_201221.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_201222.html http://vaglog.pl/log_201223.html http://vaglog.pl/log_201224.html I teraz pytanie dlaczego wtedy jak silnik przełączyl w tryb awaryjny bylo takie duze cisnienie a w kolejnych próbach juz nie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 23 Stycznia 2015 Przeładowalo turbo. Czemu teraz jest OK -nie wiem. Odpiekło się? Mało mozliwe ze samo. Jak teraz jest OK to jeździj, bo nie wiem czego szukać. Albo przeładowuje albo jest OK. Innej opcji tu nie widze. Moze N 75 się zawiesił i nie zbił ciśnienia. Szkoda ze gr 3 nie zrobiłeś przy przeładowaniu. Aktualnie przepływka od 3 tys troche zaniża. Filtr powietrza kiedy zmieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magik Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2015 (edytowane) z piec razy pod rząd wskakiwal tryb awaryjny poźniej juz bylo ok. Filtr był zmieniany ok 3 miesiecy temu. Skąd takie spalanie? Reszta logów ok? No i własnie od tych 3 tys słabiej sie zbiera tzn czuć ze lepiej idzie jak delikatnie odejme pedał gazu http://vaglog.pl/log_201222.html turbo bije slabiutko od 3500 rpm. Czy to zalezy od przeplywki? Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Magik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2015 Jak wóz na serii to nie wymagaj że będzie szarpał do końca. Tak nie jest. Po to robi się mody aby dłużej szarpał. Delikatnie jest slabiej ale bez tragedii. Normalna rzecz. Jak błędu nie wykasowaleś to go jutro zapisz. Dużo by wyjaśnił. To przeladowanie z 1 loga bylo spore, a widać że N75 był wysterowany na maxa ale nie dał rady zbić ciśnienia. Od kiedy takie spalanie? Przepływka troche licha od 3,3tyś. Ale porównując 3 logi: http://vaglog.pl/log_201225.html - przeładowanie http://vaglog.pl/log_201222.html - w miarę OK http://vaglog.pl/log_201224.html - fale Dunaju W kazdym wychodzi coś innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magik Zgłoś #5 Napisano 23 Stycznia 2015 No niestety błąd wykasowany. Ale Gdy się pojawi ponownie to napewno zapisze. Spalanie tak wzrosło po wymianie rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 23 Stycznia 2015 Synchro -1.7 -2.0 Prawidlowa wartość to 0 lub lekko w-+ 0.5 Większy - to lepsze zbieranie z dołu ale i większe spalanie. Pobaw się ustawieniami Ale na pewno nie ma to wplywu na problem 1. Podmień przepływkę,czy coś się zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magik Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2015 OK pobawie się a z przeplywka niestety nie mam skad podmienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #8 Napisano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Temperaturę płynu chłodzącego masz za niską - to na pewno ma wpływ na spalanie. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Biszczan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #9 Napisano 25 Stycznia 2015 hey jak robisz te logi?mam galetto i windows 7 mam tez vag edc15p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2015 Temperaturę płynu chłodzącego masz za niską - to na pewno ma wpływ na spalanie. Czujnik niedawno był zmieniany na ori. Na desce normalnie pokazuje 90 stopni hey jak robisz te logi?mam galetto i windows 7 mam tez vag edc15p Z czym dokładnie masz problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #11 Napisano 25 Stycznia 2015 To nie świadczy o tym że czujnik jest dobry Najlepiej sprawdzić za pomocą vag. Rozumiem, że chodzi o Test termostatu, czujnika G2, czujnika G62? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #12 Napisano 25 Stycznia 2015 Tak dokładnie o to mi chodziło (termostat i czujnik G62). Ok jak znajde chwile to zrobimy test ale widze na statycznych temp 77,4 stopnia Podczas jazdy bylo ok 81. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #13 Napisano 25 Stycznia 2015 Dodam ze spalanie chwilowe na postoju gdy na liczniku jest niby te 90 stopni wskazuje 0,9l/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2015 Ok zrobie jutro z samego rana jak bede schodził po nocy z pracy. A jak mozna manualnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #15 Napisano 25 Stycznia 2015 Test czujników: Ale prawdopodobnie termostat będzie do wymiany u ciebie Zrób test na zimnym i goracym. Spójrz na deske co pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #16 Napisano 25 Stycznia 2015 Ok dzisiaj zrobiłem test czujników. Oto wyniki: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201565.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201566.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 25 Stycznia 2015 Tu jest OK. 86 st. Termostatu bym nie ruszał bo być może założony jest na punkt otwarcia 87st i wtedy przy tych temp ciężko jest utrzymać 90. Zrób jeszcze na zimnym przed startem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani3lo Zgłoś #18 Napisano 25 Stycznia 2015 Przed zmiana bylo takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #19 Napisano 25 Stycznia 2015 Może czujnik na blat podaje prawidlową temp a do ecu zaniżoną... U mnie spalanie nie przekracza 8l/100kmSynchronizacja rozrządu ustawiona na -2,2 Dużo 8/100 no chyba ze samo miasto U mnie 6,5 trasy - ogień 7-7,5 miasto ale też od świateł do świateł po obrotach. Synchro równe 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #20 Napisano 25 Stycznia 2015 To tak,zgodze sie. Przy dużych mrozach i krótkich odc to i 10/100 wychodzi przy tankowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach