Skocz do zawartości
Magik

Analiza logów AVB

Rekomendowane odpowiedzi

Co sie dzieje? Auto pali dosyc sporo ok 10,7l w miescie. Dodatkowo zauwazylem ze auto przyspiesza maksymalnie nie gdy jest pedal wciśniety do konca tylko jak delikatnie go odejme. Podczas logowania dynamicznego auto przechodzilo w tryb awaryjny. NIe mam pojecia czemu... Nastąpilo to kilka razy ale jak nazłosc nie spisałem kodu błedu. Przedstawiam Loga Kiedy złapal bład w 11.68 sekundzie. :

 

http://vaglog.pl/log_201225.html

 

Po ponownym wylaczeniu silnika i wykasowaniu błedu juz nie nastąpiło przejscie w tryb awaryjny.

 

Przedstawiam logi już pozostałe:

 

statyczne:

http://vaglog.pl/log_201211.html

http://vaglog.pl/log_201214.html

http://vaglog.pl/log_201215.html

http://vaglog.pl/log_201212.html

http://vaglog.pl/log_201213.html

http://vaglog.pl/log_201217.html

http://vaglog.pl/log_201218.html

http://vaglog.pl/log_201216.html

 

BS:

 

http://vaglog.pl/log_201219.html

http://vaglog.pl/log_201220.html

http://vaglog.pl/log_201221.html

 

Dynamiczne:

 

http://vaglog.pl/log_201222.html

http://vaglog.pl/log_201223.html

http://vaglog.pl/log_201224.html

 

I teraz pytanie dlaczego wtedy jak silnik przełączyl w tryb awaryjny bylo takie duze cisnienie a w kolejnych próbach juz nie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeładowalo turbo.

Czemu teraz jest OK -nie wiem.

Odpiekło się? Mało mozliwe ze samo.

Jak teraz jest OK to jeździj, bo nie wiem czego szukać. Albo przeładowuje albo jest OK. Innej opcji tu nie widze.

Moze N 75 się zawiesił i nie zbił ciśnienia.

Szkoda ze gr 3 nie zrobiłeś przy przeładowaniu. Aktualnie przepływka od 3 tys troche zaniża.

Filtr powietrza kiedy zmieniany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z piec razy pod rząd wskakiwal tryb awaryjny poźniej juz bylo ok. Filtr był zmieniany ok 3 miesiecy temu. Skąd takie spalanie? Reszta logów ok? No i własnie od tych 3 tys słabiej sie zbiera tzn czuć ze lepiej idzie jak delikatnie odejme pedał gazu

 

http://vaglog.pl/log_201222.html

turbo bije slabiutko od 3500 rpm. Czy to zalezy od przeplywki?

Edytowane przez Magik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wóz na serii to nie wymagaj że będzie szarpał do końca. Tak nie jest.

Po to robi się mody aby dłużej szarpał.

Delikatnie jest slabiej ale bez tragedii. Normalna rzecz.

Jak błędu nie wykasowaleś to go jutro zapisz. Dużo by wyjaśnił. To przeladowanie z 1 loga bylo spore, a widać że N75 był wysterowany na maxa ale nie dał rady zbić ciśnienia.

Od kiedy takie spalanie?

Przepływka troche licha od 3,3tyś.

 

Ale porównując 3 logi:

http://vaglog.pl/log_201225.html - przeładowanie

http://vaglog.pl/log_201222.html - w miarę OK

http://vaglog.pl/log_201224.html - fale Dunaju

 

W kazdym wychodzi coś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety błąd wykasowany. Ale Gdy się pojawi ponownie to napewno zapisze. Spalanie tak wzrosło po wymianie rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchro -1.7 -2.0

Prawidlowa wartość to 0 lub lekko w-+ 0.5

Większy - to lepsze zbieranie z dołu ale i większe spalanie.

Pobaw się ustawieniami

 

Ale na pewno nie ma to wplywu na problem 1.

Podmień przepływkę,czy coś się zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK pobawie się a z przeplywka niestety nie mam skad podmienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temperaturę płynu chłodzącego masz za niską - to na pewno ma wpływ na spalanie.

Edytowane przez Biszczan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hey jak robisz te logi?mam galetto i windows 7 mam tez vag edc15p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temperaturę płynu chłodzącego masz za niską - to na pewno ma wpływ na spalanie.

 

Czujnik niedawno był zmieniany na ori. Na desce normalnie pokazuje 90 stopni

 

hey jak robisz te logi?mam galetto i windows 7 mam tez vag edc15p

 

Z czym dokładnie masz problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie świadczy o tym że czujnik jest dobry ;) Najlepiej sprawdzić za pomocą vag.

 

Rozumiem, że chodzi o Test termostatu, czujnika G2, czujnika G62?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak dokładnie o to mi chodziło (termostat i czujnik G62).

 

Ok jak znajde chwile to zrobimy test ale widze na statycznych temp 77,4 stopnia Podczas jazdy bylo ok 81.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze spalanie chwilowe na postoju gdy na liczniku jest niby te 90 stopni wskazuje 0,9l/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie jutro z samego rana jak bede schodził po nocy z pracy. A jak mozna manualnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test czujników:

Ale prawdopodobnie termostat będzie do wymiany u ciebie

Zrób test na zimnym i goracym. Spójrz na deske co pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest OK. 86 st. Termostatu bym nie ruszał bo być może założony jest na punkt otwarcia 87st i wtedy przy tych temp ciężko jest utrzymać 90.

Zrób jeszcze na zimnym przed startem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed zmiana bylo takie same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może czujnik na blat podaje prawidlową temp a do ecu zaniżoną... U mnie spalanie nie przekracza 8l/100km

Synchronizacja rozrządu ustawiona na -2,2

 

Dużo 8/100 no chyba ze samo miasto

U mnie 6,5 trasy - ogień 7-7,5 miasto ale też od świateł do świateł po obrotach. Synchro równe 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak,zgodze sie. Przy dużych mrozach i krótkich odc to i 10/100 wychodzi przy tankowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności