Skocz do zawartości
Gość MMarcu

[B5] Rozrząd w TDI, ceny i firmy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość s.l.o.w.i.k

w TVN turbo kolo z ASO sie wypowiadał i wyliczył, że komplet z częściami ok 2000zł :eek: a jak jest w realu też mnie to interesuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Qzma

...ciekawa ile kosztują jakieś dobre zamienniki ...czy ktoś wymieniał czy wszyscy kupują oryginały ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim 2.8 robota z częściami 1050 zeta płaciłem miesiąc temu

pasek ,napinacz,rolka napinacza,rolka zwrotna,tłumik drgań paska,pompa wody,robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qzma

 

Rozrząd (Gates,SKF)+ pompa wody 600-700 zł.Robota zależy od mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett

1.9 AVF Paski Bosch; Rolki, pompa i napinacze SKF:

 

- Pasek rozrzadu 163 zl

- Pasek klinowy 18 zl

- Pasek wielorowkowy 38 zl

- Pompa wody + uszczelka 122 zl

- Rolka napinajaca z ramieniem 460 zl

- Napinacz paska rozrzadu 200 zl

- Rolka paska rozrzadu 146 zl

- Rolka napinacza 73 zl

 

Suma: 1220 zl

 

Robocizna w granicach 200 - 300 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 tygodnie temu wymieniałem rozrząd w ASO w TDI AFN 97 110KM, komplet części razem z pompą wody i paskiem wielorowkowym wyniósł mnie niecałe 800 zł + 500 zł robocizna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett
2 tygodnie temu wymieniałem rozrząd w ASO w TDI AFN 97 110KM, komplet części razem z pompą wody i paskiem wielorowkowym wyniósł mnie niecałe 800 zł + 500 zł robocizna

 

Dobra cena, czytalem o atrakcyjnych cenach za rozrzad w VW ale nie przypuszczalem ze sa az tak smaczne. Pamietam ze ceny w ASO byly kolczaste, teraz jednak warto sie skusic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 AFN - Trzy paski (rozrząd, alternator, klima ) rolka napinająca i prowadządza -troszke ponad 300 zł.

Robocizna 0 zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Garrett wiesz w ASO różnie bywa. Niektóre rzeczy tańsze mają, a za niektóre chore ceny krzyczą. Właśnie wygrzebałem fakture i wygląda ona tak:

 

Zestaw naprawczy ( komplet części do wymiany rozrządu ) - 404,93 brutto

Pompa Wody - 270,95 brutto

Pasek wielorowkowy - 67,45 brutto

 

Robicizna:

Wymiana rozrządu - 476,52 brutto

Wymiana pompy wody - 87,64 brutto

 

Dodatkowo byłem zmuszony wymienić także napinacz paska gdyż troche się przekrzywił i rył o kółko od alternatora, które również trzeba było wymienić, tutaj koszty wyglądały następująco, części:

 

Napinacz paska - 324,74 brutto

Kółko alternatora - 391,29 brutto

 

Robocizna:

Wymiana napinacza - 173,28 brutto

Wymiana kółka alternatora - 115.52 brutto

 

Co do tych cen to nie wiem czy tanio czy drogo, ale podejrzewam, że zamienniki będą o wiele tańsze, ale stwierdziłem, że skoro i tak mi cały przód rozebrali to niech od razu to wymienią.

 

Natomiast oleju już w ASO nie wymieniałem, bo krzyknęli za wymianę, razem z olejem coś około 350 zł, a olej Mobil 1 5W-50 full syntetyk i filtr kupiłem za 130 zł + 20 zł za wymianę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O bosze :mad:, nigdy nie pojadę do serwisu, żeby za głupią wyminę napinacza paska wielorowkowego wołać 173zł i to na ściągniętym przodzie, przecież to rozbój w biały dzień :krzeslem: . A ja myślałem że tylko dentyści i ginekolodzy najlepiej zarabiają :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AHU sedan 1.9 TDI 90km rok 1999

PASEK ROZRZĄDU

ROLKA NAPINAJĄCA PASEK ROZRZĄDU

ROLKA PROWADZĄCA PASEK ROZRZĄDU

PASEK KLIMATYZACJI

FILTR POWIETRZA

FILTR KABINOWY (KLIMATYZACJA)

OLEJ MOBIL 5l 10W-50

FILTR OLEJU

FILTR PALIWA

TERMOSTAT

CZUJNIK TEMPERATURY

z 5% rabatem 694

Dodatkowo

PŁYN CHŁODZĄCY 2l

ŻARÓWKI 2 szt

ROLKA NAPINAJĄCA PASEK KLIM + KOŃCÓWKA UKŁADU KIER 220

Ważne SZPILKA ROLKI Dostępna tylko w serwisie 10

ROBOCIZNA 200

 

Razem 1124

WYmiana w zaprzyjażnionym warsztacie ubiegly rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebus

Mam pytanie. W moim pasku, rozrząd był wymieniany przy 120kkm co wynika z książki serwisowej. Wymiana w niemieckim serwisie. Kiedy kupowałem ten samochód byłem wcześniej w ASO gdzie dokładnie go zdiagnozowali. Pytałem o wymianę bo aktualny przebieg to 180kkm i powiedziano mi, że zgodnie z zaleceniem producenta następna wymiana przewidziana jest przy 220kkm. Czy w przypadku kiedy nie daj Panie Boże coś by się do tego momentu stało a pasek rorządu był na gwarancji ( wymieniany w ASO ) czy VW będzie musiał naprawić uszkodzony rozrząd ? Czy wystarczy wpis do książki serwisowej z pieczątką czy potrzebna jest jakaś faktura ? Jak to wygląda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Qzma

wymiana rozrządu ..... jakie części trzeba dokładnie wymienić w 1,9 tdi 1999r. 110 kucy ??????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze że masz taki sam silnik jak AFN, kompletna wymiana to :

-pasek rozrządu

-pasek wieloklinowy napędu alternatora i wentylatora chłodnicy

-pasek klimatyzacji (o ile posiadasz)

-pompa wodna

-rolka napinająca

- rolka prowadząca + śruba (szpilka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co powinienem wymienić przy wymianie rozrządu w Pasku AWX?? Mój przebieg to 180tyś. km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pompę wody trzeba koniecznie wymieniac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No obowiązku nie ma, ale wymiana rozrządu to dobry moment na wymianę pompy wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podlasiak_vw

podobnoż... 1 pompa/2 wymiany rozrzadu. z tym ze: niewymieniona na czas moze grzac czynnik chłodniczy bądz w wypadku przecieku gdy płyn dostanie sie na pasek to w najgorszym przypadku masz szanse przekonać sie ze twój silnik jest kolizyjny... moim zdaniem zwlekanie z wymiana prowadzi do wiekszych kosztów niz oszczednosci, a kupujac auto używane to przy pierwszzej wymiane na wlasne konto to ja nie kombinowałem czy tamta co siedzi jest do wymiany czy jeszcze potrzyma tylko nowa i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.Trzeba to się zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość danielos

Witam ,po długiej przerwie ,powiedzcie mi ile będzie kosztować zestaw łącznie z pompą do paska 1,9 tdi 2002r 74KW,tu w książce mam takie jakieś dziwne oznaczenia i nie mam pojęcia jaki mam typ silnika(mój pierwszy w życiu pasek),więc oznaczenia to AVB,EEN,LC9Ż,FP.dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności