Gość s.l.o.w.i.k Zgłoś #41 Napisano 7 Lutego 2008 w TVN turbo kolo z ASO sie wypowiadał i wyliczył, że komplet z częściami ok 2000zł a jak jest w realu też mnie to interesuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Qzma Zgłoś #42 Napisano 7 Lutego 2008 ...ciekawa ile kosztują jakieś dobre zamienniki ...czy ktoś wymieniał czy wszyscy kupują oryginały ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #43 Napisano 7 Lutego 2008 w moim 2.8 robota z częściami 1050 zeta płaciłem miesiąc temu pasek ,napinacz,rolka napinacza,rolka zwrotna,tłumik drgań paska,pompa wody,robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #44 Napisano 7 Lutego 2008 Qzma Rozrząd (Gates,SKF)+ pompa wody 600-700 zł.Robota zależy od mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #45 Napisano 7 Lutego 2008 1.9 AVF Paski Bosch; Rolki, pompa i napinacze SKF: - Pasek rozrzadu 163 zl - Pasek klinowy 18 zl - Pasek wielorowkowy 38 zl - Pompa wody + uszczelka 122 zl - Rolka napinajaca z ramieniem 460 zl - Napinacz paska rozrzadu 200 zl - Rolka paska rozrzadu 146 zl - Rolka napinacza 73 zl Suma: 1220 zl Robocizna w granicach 200 - 300 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #46 Napisano 7 Lutego 2008 2 tygodnie temu wymieniałem rozrząd w ASO w TDI AFN 97 110KM, komplet części razem z pompą wody i paskiem wielorowkowym wyniósł mnie niecałe 800 zł + 500 zł robocizna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #47 Napisano 7 Lutego 2008 2 tygodnie temu wymieniałem rozrząd w ASO w TDI AFN 97 110KM, komplet części razem z pompą wody i paskiem wielorowkowym wyniósł mnie niecałe 800 zł + 500 zł robocizna Dobra cena, czytalem o atrakcyjnych cenach za rozrzad w VW ale nie przypuszczalem ze sa az tak smaczne. Pamietam ze ceny w ASO byly kolczaste, teraz jednak warto sie skusic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #48 Napisano 7 Lutego 2008 1.9 AFN - Trzy paski (rozrząd, alternator, klima ) rolka napinająca i prowadządza -troszke ponad 300 zł. Robocizna 0 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #49 Napisano 7 Lutego 2008 Garrett wiesz w ASO różnie bywa. Niektóre rzeczy tańsze mają, a za niektóre chore ceny krzyczą. Właśnie wygrzebałem fakture i wygląda ona tak: Zestaw naprawczy ( komplet części do wymiany rozrządu ) - 404,93 brutto Pompa Wody - 270,95 brutto Pasek wielorowkowy - 67,45 brutto Robicizna: Wymiana rozrządu - 476,52 brutto Wymiana pompy wody - 87,64 brutto Dodatkowo byłem zmuszony wymienić także napinacz paska gdyż troche się przekrzywił i rył o kółko od alternatora, które również trzeba było wymienić, tutaj koszty wyglądały następująco, części: Napinacz paska - 324,74 brutto Kółko alternatora - 391,29 brutto Robocizna: Wymiana napinacza - 173,28 brutto Wymiana kółka alternatora - 115.52 brutto Co do tych cen to nie wiem czy tanio czy drogo, ale podejrzewam, że zamienniki będą o wiele tańsze, ale stwierdziłem, że skoro i tak mi cały przód rozebrali to niech od razu to wymienią. Natomiast oleju już w ASO nie wymieniałem, bo krzyknęli za wymianę, razem z olejem coś około 350 zł, a olej Mobil 1 5W-50 full syntetyk i filtr kupiłem za 130 zł + 20 zł za wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #50 Napisano 8 Lutego 2008 O bosze , nigdy nie pojadę do serwisu, żeby za głupią wyminę napinacza paska wielorowkowego wołać 173zł i to na ściągniętym przodzie, przecież to rozbój w biały dzień . A ja myślałem że tylko dentyści i ginekolodzy najlepiej zarabiają . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niva5 Zgłoś #51 Napisano 8 Lutego 2008 AHU sedan 1.9 TDI 90km rok 1999 PASEK ROZRZĄDU ROLKA NAPINAJĄCA PASEK ROZRZĄDU ROLKA PROWADZĄCA PASEK ROZRZĄDU PASEK KLIMATYZACJI FILTR POWIETRZA FILTR KABINOWY (KLIMATYZACJA) OLEJ MOBIL 5l 10W-50 FILTR OLEJU FILTR PALIWA TERMOSTAT CZUJNIK TEMPERATURY z 5% rabatem 694 Dodatkowo PŁYN CHŁODZĄCY 2l ŻARÓWKI 2 szt ROLKA NAPINAJĄCA PASEK KLIM + KOŃCÓWKA UKŁADU KIER 220 Ważne SZPILKA ROLKI Dostępna tylko w serwisie 10 ROBOCIZNA 200 Razem 1124 WYmiana w zaprzyjażnionym warsztacie ubiegly rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebus Zgłoś #52 Napisano 8 Lutego 2008 Mam pytanie. W moim pasku, rozrząd był wymieniany przy 120kkm co wynika z książki serwisowej. Wymiana w niemieckim serwisie. Kiedy kupowałem ten samochód byłem wcześniej w ASO gdzie dokładnie go zdiagnozowali. Pytałem o wymianę bo aktualny przebieg to 180kkm i powiedziano mi, że zgodnie z zaleceniem producenta następna wymiana przewidziana jest przy 220kkm. Czy w przypadku kiedy nie daj Panie Boże coś by się do tego momentu stało a pasek rorządu był na gwarancji ( wymieniany w ASO ) czy VW będzie musiał naprawić uszkodzony rozrząd ? Czy wystarczy wpis do książki serwisowej z pieczątką czy potrzebna jest jakaś faktura ? Jak to wygląda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Qzma Zgłoś #53 Napisano 8 Lutego 2008 wymiana rozrządu ..... jakie części trzeba dokładnie wymienić w 1,9 tdi 1999r. 110 kucy ?????????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #54 Napisano 8 Lutego 2008 Widze że masz taki sam silnik jak AFN, kompletna wymiana to : -pasek rozrządu -pasek wieloklinowy napędu alternatora i wentylatora chłodnicy -pasek klimatyzacji (o ile posiadasz) -pompa wodna -rolka napinająca - rolka prowadząca + śruba (szpilka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #55 Napisano 11 Lutego 2008 Witam Co powinienem wymienić przy wymianie rozrządu w Pasku AWX?? Mój przebieg to 180tyś. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magneto Zgłoś #56 Napisano 14 Lutego 2008 Czy pompę wody trzeba koniecznie wymieniac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #57 Napisano 14 Lutego 2008 No obowiązku nie ma, ale wymiana rozrządu to dobry moment na wymianę pompy wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość podlasiak_vw Zgłoś #58 Napisano 14 Lutego 2008 podobnoż... 1 pompa/2 wymiany rozrzadu. z tym ze: niewymieniona na czas moze grzac czynnik chłodniczy bądz w wypadku przecieku gdy płyn dostanie sie na pasek to w najgorszym przypadku masz szanse przekonać sie ze twój silnik jest kolizyjny... moim zdaniem zwlekanie z wymiana prowadzi do wiekszych kosztów niz oszczednosci, a kupujac auto używane to przy pierwszzej wymiane na wlasne konto to ja nie kombinowałem czy tamta co siedzi jest do wymiany czy jeszcze potrzyma tylko nowa i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magneto Zgłoś #59 Napisano 17 Lutego 2008 Dzięki.Trzeba to się zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danielos Zgłoś #60 Napisano 24 Lutego 2008 Witam ,po długiej przerwie ,powiedzcie mi ile będzie kosztować zestaw łącznie z pompą do paska 1,9 tdi 2002r 74KW,tu w książce mam takie jakieś dziwne oznaczenia i nie mam pojęcia jaki mam typ silnika(mój pierwszy w życiu pasek),więc oznaczenia to AVB,EEN,LC9Ż,FP.dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach