dee_jay Zgłoś #401 Napisano 17 Lutego 2017 Panowie mam podobny problem z autkiem, nie łapie temp 90 stopni. Gdy były mrozy to myślałem że to przez mróz nie łapie temp. wskazywał 80 do 85 stopni. Dziś jadąc autostradą przy temp. +6 stopni na wskaźniku miałem jakieś 87 -88 stopni, co dziwne w korku 2 czy 3 bieg złapał 90, a gdy znowu jechałem szybciej to temp. dalej spadła do 87. Obstawiam że termostat się za szybko otwiera, ale proszę o waszą opinię. U Ciebie to termostat jest cały czas otwarty, do wymiany, tam chyba nic innego być nie może. Jak wskazówka pokazuje 87 to realnie masz około 72 ot taki psikus od VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #402 Napisano 17 Lutego 2017 Ok. Dzięki, tak myślałem ale chciałem się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #403 Napisano 17 Lutego 2017 Dziś nie zdązylem wymienic czunika G62 ale zobserowalem ze jak odpala auto zimne najczesciej to jest chmurka dymu i samochod przez 3-5sek nierowno pracuje, a dziś na cieplym to krecil rozrusznik a silnik nie palil..... to tez moze byc winą zepsutego czujnika temperatury? Jutro postaram sie podjechac do kogos pod vaga i sprawdzić czujnik. Panowie gdzie mniej wiecej jest ten czujnik, zeby mi ulatwic szukanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #404 Napisano 18 Lutego 2017 (edytowane) Patrząc od góry jest poniżej alternatora lekko po prawej. Odczyt sensora G62 możesz również odczytać z panelu klimatronika. Proponowałbym do testu odpiąć czujnik temp paliwa, ten czujnik ma chyba wiecej wspólnego przy rozruchu choć mogę się mylić Edytowane 18 Lutego 2017 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #405 Napisano 18 Lutego 2017 Wracając do mojego problemu, może komuś się przyda, został wymieniony termostat Wahler i problem z niedogrzaniem auta został rozwiązany. Bardzo ładnie się rozgrzewa i co ważne teraz cały czas trzyma temperaturę, wskazówka nie opada podczas szybkiej jazdy tak jak to było dotychczas. Szkoda tylko że tyle zwlekałem z wymianą, myślałem że to przez mrozy ten problem występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #406 Napisano 18 Lutego 2017 (edytowane) Wymieniłem dwa czujniki szare dwupinowe, jeden od wskazania temp. na zegarach, drugi od temperatury cieczy i niestety to samo... A i dym przy odpalaniu zimnego silnika tez puszcza... Panowie co to może być? Mam pożyczony skaner dominator czy jest możliwość w nim sprawdzenia czujnika temp paliwa? Panowie a może to świece? Chociaż VAG wskazywał wszystkie sprawne. Edytowane 18 Lutego 2017 przez Guard_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #407 Napisano 19 Lutego 2017 Panowie poddaje się, nie wiem co już jest grane... czujniki temperatury dwa wymienione, świece sprawdziłem woltomierzem sprawne, wszystkie filtry wymienione... Wrzucam film- pierwsze odpalenie po nocy, temp. +5. https://youtu.be/t5-AbSP8SWs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #408 Napisano 19 Lutego 2017 A co jest nie tak? Nie pokazałeś jak odpalił, o ten dym chodzi? DPF wycięty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #409 Napisano 19 Lutego 2017 Wersja BKC bez DPF. "Kamerzysta" spoźnił się sekunde ale jest to moment od razu przy odpaleniu, chmurka dymu, czy tak ma byc? To moj 4 Passat i zaden tak nie chmurzył... Zrobiłem filmik po 6 godzinach postoju i trochę mniej dymu ale jest: https://www.youtube.com/watch?v=vHzKyg2Ngpc&feature=youtu.be HELP! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #410 Napisano 19 Lutego 2017 (edytowane) może niech ktoś inny się wypowie bo jak da mnie to chyba nie ma się czym przejmować. U mnie passat robi podobnie, zawsze myśla nad tym żeby odpalił a nie czy puszcza chmurę Leon żony daje dośc mocną chmure ale za to pali od strzała. Audi A3 z 1.9 BXE też puszcza chmure. Jedyn co mi przychodzi do głowy to to, że w każdym z nich dym jest raczej czarny a u Ciebie jakiś taki siwo - niebieski. W sumie to mój citroen C4 z 500k przebiegiem i pękniętą głowicą kopci w tym kolorze tylko 10 razy mocniej, przy czym dym ma słodki zapach płynu chłodniczego Edytowane 19 Lutego 2017 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxit Zgłoś #411 Napisano 19 Lutego 2017 motor zawsze ci tak warczał ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #412 Napisano 19 Lutego 2017 dee_jay dzięki za pociesze heh. Mam porównanie bo miałem juz 2 b6 i 1 b5fl a zaden nie miał takich objawów. maxit miesiąc temu go kupiłem..., masz na myśli ze twardo pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxit Zgłoś #413 Napisano 19 Lutego 2017 (edytowane) tak jakby ten motor dziwnie pracował pracuje kopcenie na niebiesko to olej tak sie objawia ale to moja teoria sprawdź wtryski czy nie leja komp w reke i do boju kopcenie to przeważnie wtryski turbo uszczelka pod głowica Edytowane 19 Lutego 2017 przez maxit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #414 Napisano 19 Lutego 2017 (edytowane) Wtryski w normie -0,7 / -0,3 / -0,3 / -0,6. Mysle ze gdyby wtryski lały to by kopcił przy kazdej przygazowce ? Czy sie myle ? Później już nie dymi, na ciepłym też nic. Edytowane 19 Lutego 2017 przez Guard_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #415 Napisano 20 Lutego 2017 (edytowane) Gdyby głowica puszczała na komorę to kopcilby po każdym dłuższym postoju. W zależności od pęknięcia chmura bedzie wieksza a słodki smak intensywniejszy. Moim zdaniem narazie nie ma co sie przejmować, trzeba czekac konca aż usterka bedzie wieksza i łatwiejsza do zdiagnozowania. O ile to wogole jakaś usterka. Niebieskawy kolor świadczyłby o oleju. Jeśli na wymianę nie dolewasz wiecej niz 0.5 litra ja bym dał spokój i jezdzil [emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 20 Lutego 2017 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #416 Napisano 20 Lutego 2017 Może też turbo przepuszczać - wtedy też oleju ubywa - nie koniecznie głowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #417 Napisano 20 Lutego 2017 Troche wilgtno jest w intercoolerze luzów nie ma bo sprawdzałem, a może być tak że na zimnym pusci dymka przez turbo a pozniej juz nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #418 Napisano 20 Lutego 2017 (edytowane) jak przy rozruchu puszcza a później już nie to nie turbiną idzie trudno takie sprawy zdiagnozować, efekt musi się nasilić gdybym miał na siłe w coś strzelać to byłaby to głowica oby nieeee Tak jest najczęściej, że po dłuższym przestoju płyn wpływa na komore i pierwszy odpał tak wygląda. Później jest idealnie aż do momentu następnego przestoju Póki nie blokuje silnika ja bym nie drązył tematu Edytowane 20 Lutego 2017 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #419 Napisano 20 Lutego 2017 Dzięki za podtrzymanie na duchu dee_jay, ale lubie auto mieć w nienagannym stanie a to mnie meczy . Wsadzilem palucha w wydech - olej i to dużo, strach sie bać co z tego wyjdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #420 Napisano 20 Lutego 2017 Jesteś pewny że to olej? Przeważnie woda z sadzami właśnie tak wygląda. Może nie jestem szpecem ale gdybyś miał olej już na końcowym tłumiku to raczej lipa z motorem to już chyba pierścieniami rzuca Temat rzeka Ostatnio zaprowadziłem e90 do diesel serwice w woźnikach bo coś kulał na zimno i kopcił masakrycznie. Za dwa dni zadzwonili że na jednym cylindrze jest tylko 18 barów i nie ma sensu tego robic (wtryski ok). Odebrałem zaprowadziłem do innego mechanika, rozebrał silnik - krzywy korbowód. Dokupiłem korbe i samochód jeździ całkiem spoko jaki z tego morał? Nie stawiaj kapci koło lodówki bo Ci mleko wypiją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach