Skocz do zawartości
mikolajfiecek

Kody błędów 2.0 TDI CR 140km P0087

Rekomendowane odpowiedzi

Adres 01: Silnik (CBA) Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.clb

Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

Komponent: R4 2,0L EDC G001SG 6221

Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: VWZCZ000000000

Kodowanie: 0000072

Kod serwisu: WSC 37605 141 82561

VCID: 70E5AB5163FD6798D1C

 

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

000135 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej

P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100000

Priorytet błędu: 2

Częstotliwość błędu: 1

Przebieg: 227893 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.01.07

Czas: 06:31:56

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1242 /min

Dawka paliwa: 11.8 mg/suw

(bez jednostek): 5.0

Ciśnienie: 296.0 Bar

Ciśnienie: 120.0 Bar

Temperatura: 15.3*C

Zaw.zb.paliwa: 12.0 L

 

000135 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej

P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100000

Priorytet błędu: 2

Częstotliwość błędu: 2

Przebieg: 227932 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.01.07

Czas: 15:11:40

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1150 /min

Dawka paliwa: 10.7 mg/suw

(bez jednostek): 15.0

Ciśnienie: 240.0 Bar

Ciśnienie: 112.0 Bar

Temperatura: 14.4*C

Zaw.zb.paliwa: 12.0 l

 

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

Proszę o analizę błędów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy, podepnę się pod temat.

 

Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km

 

Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna.

 

Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB.

 

Po wymianie auto odpalone i wszystko chodziło idealnie, przejechane pierwsze 2-3 km auto weszło w tryb awaryjny ( zapalona kontrolka świec), zero mocy, kręciło do 3 tys. obrotów, a na postoju trzęsło całym autem. Padła decyzja o ponownej wymianie regulatora, wyszło tak że założony był z inną końcówką oznaczenia. Auto na postoju chodziło idealnie, jednak podczas jazdy zaczął wskakiwać błąd zbyt niskiej wartości ciśnienia na rampie. Włożono więc poprzedni, pierwszy regulator i okazało się ze autem buja dużo bardziej niż na samym początku, mimo iż regulator jest ten sam. W dniu dzisiejszym miałem dostęp do kolejnych dwóch regulatorów o odpowiednim oznaczeniu tj. końcówce numeru AB. Początkowo na jednym i drugim całym autem trzęsło i zapalał się błąd P1065. Po którymś z kolei wykasowaniu owego błedu, auto nagle zaczęło chodzić równiutko na biegu jałowym, niestety zaczął wskakiwać błąd P 0087, czyli zbyt niska wartość ciśnienia na rampie. W tej chwili sytuacja wygląda tak, ze obojętnie który regulator włożę, łącznie z tym który siedział w aucie oryginalnie, auto chodzi równiutko ale po dodaniu gazu wskakuje w tryb awaryjny i wyskakuje błąd P 0087.

 

Koledzy proszę o pomoc, czy to wina używanych czujników, czy może chwytać się czegoś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też ten problem w b6  cr  cbab .  ale udało się . w tym silniku jest regulator ciśnienia paliwa na pompie  drugi na listwie / kolektor ssący/  oraz na drugim końcu listwy jest czujnik ciśnienia . jęśli śą błędy  typu  00135 lub 00136  lub po can  p0087  lub p0088 - wysokie ciś.  to trzeba znaleść firmę która ma stół do sprawdzenia czujników . Pod Radomiem ma to Pan Leszek Szmitw Zakrzewie. Najpewniej pad ten czujnik - regulator pompy przykręcany na 2 śrubki . Można go sprawdzić na urządzeniu . drugim z kolei jest regulator na listwie po prawej stronie listwy wkręcany. Ale tu już trudniej bo trzeba zdemontować listwę  .  W moim przypadku padł ten reg. pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności