Jump to content
Sign in to follow this  
mikolajfiecek

Kody błędów 2.0 TDI CR 140km P0087

    Recommended Posts

    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2008

    Adres 01: Silnik (CBA) Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.clb

    Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

    Komponent: R4 2,0L EDC G001SG 6221

    Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: VWZCZ000000000

    Kodowanie: 0000072

    Kod serwisu: WSC 37605 141 82561

    VCID: 70E5AB5163FD6798D1C

     

    2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    000135 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej

    P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny

    Ramka zamrożona:

    Stan błędu: 00100000

    Priorytet błędu: 2

    Częstotliwość błędu: 1

    Przebieg: 227893 km

    Wskaźnik czasu: 0

    Data: 2015.01.07

    Czas: 06:31:56

     

    Ramka zamrożona:

    Obroty silnika: 1242 /min

    Dawka paliwa: 11.8 mg/suw

    (bez jednostek): 5.0

    Ciśnienie: 296.0 Bar

    Ciśnienie: 120.0 Bar

    Temperatura: 15.3*C

    Zaw.zb.paliwa: 12.0 L

     

    000135 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej

    P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny

    Ramka zamrożona:

    Stan błędu: 00100000

    Priorytet błędu: 2

    Częstotliwość błędu: 2

    Przebieg: 227932 km

    Wskaźnik czasu: 0

    Data: 2015.01.07

    Czas: 15:11:40

     

    Ramka zamrożona:

    Obroty silnika: 1150 /min

    Dawka paliwa: 10.7 mg/suw

    (bez jednostek): 15.0

    Ciśnienie: 240.0 Bar

    Ciśnienie: 112.0 Bar

    Temperatura: 14.4*C

    Zaw.zb.paliwa: 12.0 l

     

    Kody gotowości: 0 0 0 0 0

    Proszę o analizę błędów ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2011

    Witam Koledzy, podepnę się pod temat.

     

    Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km

     

    Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna.

     

    Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB.

     

    Po wymianie auto odpalone i wszystko chodziło idealnie, przejechane pierwsze 2-3 km auto weszło w tryb awaryjny ( zapalona kontrolka świec), zero mocy, kręciło do 3 tys. obrotów, a na postoju trzęsło całym autem. Padła decyzja o ponownej wymianie regulatora, wyszło tak że założony był z inną końcówką oznaczenia. Auto na postoju chodziło idealnie, jednak podczas jazdy zaczął wskakiwać błąd zbyt niskiej wartości ciśnienia na rampie. Włożono więc poprzedni, pierwszy regulator i okazało się ze autem buja dużo bardziej niż na samym początku, mimo iż regulator jest ten sam. W dniu dzisiejszym miałem dostęp do kolejnych dwóch regulatorów o odpowiednim oznaczeniu tj. końcówce numeru AB. Początkowo na jednym i drugim całym autem trzęsło i zapalał się błąd P1065. Po którymś z kolei wykasowaniu owego błedu, auto nagle zaczęło chodzić równiutko na biegu jałowym, niestety zaczął wskakiwać błąd P 0087, czyli zbyt niska wartość ciśnienia na rampie. W tej chwili sytuacja wygląda tak, ze obojętnie który regulator włożę, łącznie z tym który siedział w aucie oryginalnie, auto chodzi równiutko ale po dodaniu gazu wskakuje w tryb awaryjny i wyskakuje błąd P 0087.

     

    Koledzy proszę o pomoc, czy to wina używanych czujników, czy może chwytać się czegoś innego?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy