Jump to content
Sign in to follow this  
mikolajfiecek

Kody błędów 2.0 TDI CR 140km P0087

Recommended Posts

Adres 01: Silnik (CBA) Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.clb

Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

Komponent: R4 2,0L EDC G001SG 6221

Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: VWZCZ000000000

Kodowanie: 0000072

Kod serwisu: WSC 37605 141 82561

VCID: 70E5AB5163FD6798D1C

 

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

000135 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej

P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100000

Priorytet błędu: 2

Częstotliwość błędu: 1

Przebieg: 227893 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.01.07

Czas: 06:31:56

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1242 /min

Dawka paliwa: 11.8 mg/suw

(bez jednostek): 5.0

Ciśnienie: 296.0 Bar

Ciśnienie: 120.0 Bar

Temperatura: 15.3*C

Zaw.zb.paliwa: 12.0 L

 

000135 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej

P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100000

Priorytet błędu: 2

Częstotliwość błędu: 2

Przebieg: 227932 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2015.01.07

Czas: 15:11:40

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 1150 /min

Dawka paliwa: 10.7 mg/suw

(bez jednostek): 15.0

Ciśnienie: 240.0 Bar

Ciśnienie: 112.0 Bar

Temperatura: 14.4*C

Zaw.zb.paliwa: 12.0 l

 

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

Proszę o analizę błędów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Koledzy, podepnę się pod temat.

 

Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km

 

Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna.

 

Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB.

 

Po wymianie auto odpalone i wszystko chodziło idealnie, przejechane pierwsze 2-3 km auto weszło w tryb awaryjny ( zapalona kontrolka świec), zero mocy, kręciło do 3 tys. obrotów, a na postoju trzęsło całym autem. Padła decyzja o ponownej wymianie regulatora, wyszło tak że założony był z inną końcówką oznaczenia. Auto na postoju chodziło idealnie, jednak podczas jazdy zaczął wskakiwać błąd zbyt niskiej wartości ciśnienia na rampie. Włożono więc poprzedni, pierwszy regulator i okazało się ze autem buja dużo bardziej niż na samym początku, mimo iż regulator jest ten sam. W dniu dzisiejszym miałem dostęp do kolejnych dwóch regulatorów o odpowiednim oznaczeniu tj. końcówce numeru AB. Początkowo na jednym i drugim całym autem trzęsło i zapalał się błąd P1065. Po którymś z kolei wykasowaniu owego błedu, auto nagle zaczęło chodzić równiutko na biegu jałowym, niestety zaczął wskakiwać błąd P 0087, czyli zbyt niska wartość ciśnienia na rampie. W tej chwili sytuacja wygląda tak, ze obojętnie który regulator włożę, łącznie z tym który siedział w aucie oryginalnie, auto chodzi równiutko ale po dodaniu gazu wskakuje w tryb awaryjny i wyskakuje błąd P 0087.

 

Koledzy proszę o pomoc, czy to wina używanych czujników, czy może chwytać się czegoś innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy