mrw Zgłoś #9821 Napisano 18 Lipca 2017 Czy możecie polecić któryś z salonów VW/sprzedawcę, z którym można skonfigurować auto bez zbędnego naciągactwa? Ja, pewnie jak większość na tym forum, konfigurowałem samochód za pomocą internetowego konfiguratora, a w salonach tylko negocjowałem cenę za wybrany zestaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ripper Zgłoś #9822 Napisano 18 Lipca 2017 Witam forumowiczów Czy możecie polecić któryś z salonów VW/sprzedawcę, z którym można skonfigurować auto bez zbędnego naciągactwa? Polecam Sebastian Hołdak - VW Połczyńska Zamówiłem TSI 280 i przebieram nogami w oczekiwaniu do konca sierpnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #9823 Napisano 19 Lipca 2017 Ciekawosta dla osób zastanawiających się nad wyborem instalacji telefonicznej: Comfort czy Business. Normalnie tylko w Business dostajemy gniazdo karty SIM w schowku dzięki, któremu DP łączy się z internetem bez pośrednictwa telefonu. W najnowszym cenniku pojawiła się opcja Car-Net Security & Service, która z założenia wymaga stałego podłączenia do internetu i gniazdo karty SIM jest w schowku bez względu na typ instalacji telefonicznej (Basic, Comfort, Business). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #9824 Napisano 19 Lipca 2017 Ciekawosta dla osób zastanawiających się nad wyborem instalacji telefonicznej: Comfort czy Business. Normalnie tylko w Business dostajemy gniazdo karty SIM w schowku dzięki, któremu DP łączy się z internetem bez pośrednictwa telefonu. W najnowszym cenniku pojawiła się opcja Car-Net Security & Service, która z założenia wymaga stałego podłączenia do internetu i gniazdo karty SIM jest w schowku bez względu na typ instalacji telefonicznej (Basic, Comfort, Business). w najnowszym MY2018 ponoć są 2 usb w standardzie bez doplat do jakis tam dziwnych pakietów. ale nie wiem czy to prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #9825 Napisano 19 Lipca 2017 w najnowszym MY2018 ponoć są 2 usb w standardzie bez doplat do jakis tam dziwnych pakietów. ale nie wiem czy to prawda A wiesz może gdzie są umiejscowione? I skąd takie info? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #9826 Napisano 19 Lipca 2017 w najnowszym MY2018 ponoć są 2 usb w standardzie bez doplat do jakis tam dziwnych pakietów. ale nie wiem czy to prawda W wewnętrznym cenniku, gdzie opcje są opisane ze szczegółami jest wyraźnie napisane, że Discover Pro ma dwa gniazda USB. Ciekawe zatem czy Telefon Comfort daje trzecie USB przy póleczce w konsoli centralnej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #9827 Napisano 28 Lipca 2017 Skoda Superb z 7-biegowym DSG – kolejne silniki A kiedy w Passacie ?? Siedmiobiegowa skrzynia DSG będzie dostępna dla wersji silnikowych 2.0 TDI 150 KM oraz 2.0 TDI 190 KM (także w wariancie z napędem 4x4). Pierwsze egzemplarze topowej limuzyny i kombi zjadą z taśm produkcyjnych już od ostatniego tygodnia czerwca. Ceny wersji z nową skrzynią siedmiobiegową pozostają bez zmian w porównaniu do konstrukcji sześciobiegowej. Dotychczas nowa skrzynia biegów była do tej pory dostępna z silnikami 1.4 TSI 150 KM oraz 1.8 TSI 180 KM. Grupa Volkswagen jest światowym pionierem w projektowaniu i produkcji skrzyń dwusprzęgłowych. Niemiecki koncern wprowadził ją do oferty jako pierwszy w przemyśle motoryzacyjnym w roku 2003. Taka przekładnia pojawiła się w ofercie Skody w 2009 roku. http://www.auto-motor-i-sport.pl/minisite/poznaj-skode/Skoda-Superb-z-7-biegowym-DSG-kolejne-silniki,24394,1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FVW Zgłoś #9828 Napisano 29 Lipca 2017 Witam na forum, tuż po rejestracji. Zastanawiam się nad zakupem Passata B8 z silnikiem 1.8 i manualną skrzynią biegów. Mam więc prośbę o podpowiedź od użytkowników takiego modelu. Miałem okazję jeździć takim samochodem ale był on zupełnie nowy, 42 km przebiegu. Sprzedawca w salonie twierdzi, że osiągi takiego samochodu zmienią się odczuwalnie po przejechaniu ok. 3 tys. km. Ja miałem wrażenie, że dynamika tego silnika jest, nazwijmy to przeciętna Dotyczy to zwłaszcza jazdy na V i VI biegu. Myślałem, że stosunkowo wysoki moment obrotowy daje w praktyce lepsze rezultaty. Czy rzeczywiście po przejechaniu pierwszych kilku tys. km osiągi rzeczywiście się poprawiają ? Druga kwestia to wybór pomiędzy manualną skrzynią a dsg. Czy może ktoś dłużej pojeździł obiema wersjami ? Czy ten wyższy moment obrotowy w manualu robi jakąś różnicę ? Kolejna sprawa to czy można gdzieś znaleźć w miarę obiektywne testy tego silnika, zwłaszcza z manualną skrzynią ? Chodzi mi o elastyczność na wyższych biegach. Jakoś akurat tego typu informacji nie mogłem znaleźć. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #9829 Napisano 29 Lipca 2017 To prawda u mnie znacznie poprawiła się dynamika silnika po przejechaniu ok 4k km przy czy spadło spalanie. Odnośnie skrzyń to dsg dobiera optymalnie przełożenia i uważam że człowiek nie jest w stanie tsk szybko i precyzyjnie dobierać przełożeń. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #9830 Napisano 29 Lipca 2017 Witam na forum, tuż po rejestracji.Zastanawiam się nad zakupem Passata B8 z silnikiem 1.8 i manualną skrzynią biegów. Mam więc prośbę o podpowiedź od użytkowników takiego modelu. Miałem okazję jeździć takim samochodem ale był on zupełnie nowy, 42 km przebiegu. Sprzedawca w salonie twierdzi, że osiągi takiego samochodu zmienią się odczuwalnie po przejechaniu ok. 3 tys. km. Ja miałem wrażenie, że dynamika tego silnika jest, nazwijmy to przeciętna Dotyczy to zwłaszcza jazdy na V i VI biegu. Myślałem, że stosunkowo wysoki moment obrotowy daje w praktyce lepsze rezultaty. Czy rzeczywiście po przejechaniu pierwszych kilku tys. km osiągi rzeczywiście się poprawiają ? Druga kwestia to wybór pomiędzy manualną skrzynią a dsg. Czy może ktoś dłużej pojeździł obiema wersjami ? Czy ten wyższy moment obrotowy w manualu robi jakąś różnicę ? Kolejna sprawa to czy można gdzieś znaleźć w miarę obiektywne testy tego silnika, zwłaszcza z manualną skrzynią ? Chodzi mi o elastyczność na wyższych biegach. Jakoś akurat tego typu informacji nie mogłem znaleźć. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Jeśli szukasz dynamiki na wyższych biegach to bierz diesla a nie przeciętna benzynę. Benzyna oznacza konieczność redukcji. Dlatego moim zdaniem jeśli benzyna i to na dodatek nie za mocna to tylko z dsg. Inaczej nawet w trasie będziesz musiał wahlowac biegam np. przy wyprzedzania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #9831 Napisano 29 Lipca 2017 Witam na forum, tuż po rejestracji.Zastanawiam się nad zakupem Passata B8 z silnikiem 1.8 i manualną skrzynią biegów. Mam więc prośbę o podpowiedź od użytkowników takiego modelu. Miałem okazję jeździć takim samochodem ale był on zupełnie nowy, 42 km przebiegu. Sprzedawca w salonie twierdzi, że osiągi takiego samochodu zmienią się odczuwalnie po przejechaniu ok. 3 tys. km. Ja miałem wrażenie, że dynamika tego silnika jest, nazwijmy to przeciętna Dotyczy to zwłaszcza jazdy na V i VI biegu. Myślałem, że stosunkowo wysoki moment obrotowy daje w praktyce lepsze rezultaty. Czy rzeczywiście po przejechaniu pierwszych kilku tys. km osiągi rzeczywiście się poprawiają ? Druga kwestia to wybór pomiędzy manualną skrzynią a dsg. Czy może ktoś dłużej pojeździł obiema wersjami ? Czy ten wyższy moment obrotowy w manualu robi jakąś różnicę ? Kolejna sprawa to czy można gdzieś znaleźć w miarę obiektywne testy tego silnika, zwłaszcza z manualną skrzynią ? Chodzi mi o elastyczność na wyższych biegach. Jakoś akurat tego typu informacji nie mogłem znaleźć. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Ja mam ten silnik w manualu i juz w 3 tyg 3 tys km zrobione. Dużego szału nie ma pomimo 180KM i 320Nm to chcąc jeździć eko i szybko zmieniać bieg na wyższy to moc spada jak np jedziesz lekko pod górę i trzeba redukować. Ale ja dopiero się rozgrzewam i mogę powiedzieć tyle ze i tak bardziej zrywny silnik niż w 2.0 tdi jaki miałem w B6 no i spalanie średnie mam teraz na poziomie 7.1 wiec jak na benzynę to całkiem ok. Choć po zakupie trochę żałowałem ze nie wziąłem w DSG ale wtedy nie brał bym 1.8 tylko 2.0 TSI w DSG no ale to kilkadziesiąt tysięcy wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9832 Napisano 29 Lipca 2017 jakie kilkadziesiąt tysięcy? dopłata do 2.0 TSI wg aktualnego cennika to niby 11900, a tak naprawdę to 7250zł po odliczeniu opcji (DCC, XDS), które wchodzą w skład tej wersji silnikowej. No i jest to dopłata nie tylko do większego silnika i większej mocy (+40KM +100Nm) ale też do lepszej (mokrej) skrzyni biegów i paru pierdół jak pseudo wydechy na zderzaku, launch control albo wyraźnie inne brzmienie wydechu z 2 końcówkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skoniek29 Zgłoś #9833 Napisano 29 Lipca 2017 Witam wszystkich . Jestem właśnie przed wyborem kupna Passata trafia mi się w salonie Passat 1,8 TSI 2017 Kolor biały Pure rok (modelowo 2018r z nową nawigacja) jest wyposażony; Pakiet Business - System nawigacji satelitarnej Discover Media - System rozpoznawania znaków drogowych - Reflektory LED Top ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED - System Dynamic Light Assist - automatyczne swiatła drogowe -Pakiet Lusterka -Pakiet Zimowy -Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur -Przyciemniane szyb -Obręcze aluminiowe Nivelles czarny lakier wewnątrz obręczy 7J x 17 Jak myślicie warto kupić tak skonfigurowanego Passata dorzucili jeszcze pakiet serwisowy na 4 lata lub 80000km wszystko zamkło sie w cenie 110000 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #9834 Napisano 29 Lipca 2017 Moim zdaniem warto jest tylko pytanie. Czy auto spełnia Twoim oczekiwania? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #9835 Napisano 29 Lipca 2017 (edytowane) Jak myślicie warto kupić tak skonfigurowanego Passata dorzucili jeszcze pakiet serwisowy na 4 lata lub 80000km wszystko zamkło sie w cenie 110000 . Netto czy brutto, sedan czy variant? Jaki salon oferuje taki samochód ? Edytowane 29 Lipca 2017 przez integrale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skoniek29 Zgłoś #9836 Napisano 29 Lipca 2017 cena jet już brutto jest to sedan, teraz ruszyły wyprzedaże w VW i są spore upusty od cen katalogowych, na tym akurat modelu jest rabat 16000 ty zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #9837 Napisano 29 Lipca 2017 Witam wszystkich . Jestem właśnie przed wyborem kupna Passata trafia mi się w salonie Passat 1,8 TSI 2017 Kolor biały Pure rok (modelowo 2018r z nową nawigacja) jest wyposażony; Pakiet Business - System nawigacji satelitarnej Discover Media - System rozpoznawania znaków drogowych - Reflektory LED Top ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED - System Dynamic Light Assist - automatyczne swiatła drogowe -Pakiet Lusterka -Pakiet Zimowy -Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur -Przyciemniane szyb -Obręcze aluminiowe Nivelles czarny lakier wewnątrz obręczy 7J x 17 Jak myślicie warto kupić tak skonfigurowanego Passata dorzucili jeszcze pakiet serwisowy na 4 lata lub 80000km wszystko zamkło sie w cenie 110000 . 1,8TSI manual? Cena wydaje się atrakcyjna. Mi brakuje Easy open, Active Info Display oraz Area View (lub chociaż kamerę cofania) Czy do R-Line nie ma innych obręczy w pakiecie czasem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skoniek29 Zgłoś #9838 Napisano 29 Lipca 2017 to jest cale jego wyposażenie mi tez kilku rzeczy w nim brakuje , np Easy open, PASSAT B8 COMFORTLINE 1,8 TSI 180KM WYPOSAŻENIE DODATKOWE OBEJMUJE: Kolor biały Pure Pakiet Business System nawigacji satelitarnej Discover Media System rozpoznawania znaków drogowych Reflektory LED Top ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED System Dynamic Light Assist - automatyczne swiatła drogowe Reflektory przeciwmgielne Autoalarm z niezależnym zasilaniem, funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu Obręcze aluminiowe Nivelles czarny lakier wewnątrz obręczy 7J x 17 opony 215/55 R17 samouszczelniające się śruby kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym pełnowymiarowe koło zapasowe aluminiowe 17'' Pakiet Lusterka lusterka zewnętrzne elektrycznie składane, po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane oświetlenie przestrzeni podczas wsiadania i wysiadania z samochodu Pakiet Zimowy podgrzewane siedzenia przednie ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby System nawigacji satelitarnej Discover Media obsługa za pośrednictwem 6,5-calowego, kolorowego ekranu dotykowego z czujnikiem zbliżeniowym radio z odtwarzaczem CD, MP3, WMA, FLAC czytnik kart SD x 2 8 głośników instalacja telefoniczna Bluetooth Mapa Europy Gniazdo USB oraz AUX IN Car-Net: Guide & Inform Basic (bezpłatnie przez 3 lata): komunikaty drogowe online, wyszukiwanie celów specjalnych online, import import celów online, stacje benzynowe, wiadomości, parkingi, moje cele specjalne (POI), pogoda, raport o stanie samochodu Car-Net: e-Remote (bezpłatnie przez rok) Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur zderzak oraz poszerzone progi w stylistyce R-Line logo R-Line na grillu zdobienie na tylnym zderzaku (po prawej i lewej stronie) w kształcie trapezu reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, z chromowanym obramowaniem listwy w dolnej części drzwi oraz zderzaka przedniego, chromowane Reflektory LED Top światła mijania i drogowe w technologii LED światła do jazdy dziennej w technologii LED dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów dynamiczne doświetlanie zakrętów spryskiwacze reflektorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #9839 Napisano 29 Lipca 2017 (edytowane) Jedna rzecz mi nie pasuje odnośnie MY2018. Czy tam nie powinno być większej przekątnej ekranu niż 6.5? Powinno być chyba również Ambiente. Wydaje mi się, że póki co to za wcześnie by MY2018 szło z placu z promocją, raczej bym obstawiał, że to model przed MY2018, czyli sprzed maja Edytowane 29 Lipca 2017 przez thr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #9840 Napisano 29 Lipca 2017 cena jet już brutto jest to sedan, teraz ruszyły wyprzedaże w VW i są spore upusty od cen katalogowych, na tym akurat modelu jest rabat 16000 ty zł. co to znaczy "teraz ruszyły wyprzedaże w VW".. mozesz precyzyjniej napisac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach