Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, _PiTi_ napisał:

Przede wszystkim zwróć uwagę na przebieg. 4 letni diesel z przebiegiem 100 tys? Krajowy czy import?

A to diesel nie może mieć małego przebiegu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, _PiTi_ napisał:

Przede wszystkim zwróć uwagę na przebieg. 4 letni diesel z przebiegiem 100 tys? Krajowy czy import?

A co w tym dziwnego? mój ma 3 lata i 50 tyś. za rok pewnie będzie miał ze 60, góra 70...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg wydaje się realny tym bardziej ze auto krajowe , pełna książka i jest sprzedawane w programie das welt auto przez vw. 

Ktos podpowie na co zwrócić uwagę przy zakupie i wogole jak sprawują się te silniki? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam taki silnik z manualem, raczej bezproblemowy, jedynie na gwarancji wymienili rolkę przy rozrządzie bo piszczała, słychać tylko na zimnym silniku. 

Co warto też sprawdzić do tylne tarcze i klocki, bo były z nimi problemy, rdzewiały, huczały i szybko się zużywały. 

Przebieg jeżeli potwierdzony to jak najbardziej realny, ja mam podobny.  

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to że jaki jest sens kupowania ropniaka jeżeli jeździ się wkoło komina? Co do zasady diesle kupuje się jako samochody robocze i przebiegi rzędu 20 tys/rok są raczej niewielkie zwłaszcza na zachodzie dlatego dopytałem czy krajowy czy import. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto ci takich głupot nawciskal? Może ludzie kupują diesla bo się im nim fajnie jeździ? Ty lubisz taki silnik z taką charakterystyką , inny lubi inny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czyż nie ma racji? Jaki sens kupować ropniaka jak się jeździ w koło komina albo po 5 km do roboty? W zimę mega wykorzystasz jego charakterystykę... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robię swoim b7 +\- 30k rocznie, większość tego przebiegu to trasy ale nie uniknę też turlania się po mieście wiec myśle Diesel w moim przypadku będzie pierwszym wyborem a inna sprawa jest to co napisał @paolokos podoba mi się charakterystyka jazdy ropniakiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Dreyfus napisał:

Ale czyż nie ma racji? Jaki sens kupować ropniaka jak się jeździ w koło komina albo po 5 km do roboty? W zimę mega wykorzystasz jego charakterystykę... 

Taki sam sens jak kupienie 2 litrów ej benzyny na 5 km do pracy. A co ma do tego zima? 

Edytowane przez paolokos
  • Nie lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne rowerem też można jeździć, jak dla ciebie nie ma różnicy jazda w zimę na takich odcinkach ropniakiem a benzyną to chyba nie ma sensu się zagłębiać w temat... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał 5 km do pracy diesel nie miałby sensu.Owszem kupujący nówki z salonu nie będą mieć prędko kłopotów choć z wypalaniem dpf musi być ciekawie?.Zresztą najważniejsze żeby właścicielowi odpowiadało i był z auta zadowolony? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, 1285 napisał:

Zresztą najważniejsze żeby właścicielowi odpowiadało i był z auta zadowolony? 

Otóż to ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Dreyfus napisał:

Jasne rowerem też można jeździć, jak dla ciebie nie ma różnicy jazda w zimę na takich odcinkach ropniakiem a benzyną to chyba nie ma sensu się zagłębiać w temat... 

No 2 litry tsi nie ma, tak samo zapycha sie wszystko, jeździj swoim tsi po 5 km, a potem zajrzyj do środka, lekko się zdziwisz, masz rację nie ma sensu dyskutować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak samo zapycha sie wszystko, jeździj swoim tsi po 5 km

3 minuty temu, paolokos napisał:

No 2 litry tsi nie ma, tak samo zapycha sie wszystko, jeździj swoim tsi po 5 km, a potem zajrzyj do środka, lekko się zdziwisz, masz rację nie ma sensu dyskutować. 

Rozumiem że twoje tudzież inne 2.0 jest stworzone do takiej jazdy o czym Ty gadasz się zastanowiłeś? Tak wolę swoim tsi jeździć mimo że cię to boli i jakimś cudem się nic nie zapycha, dziwne nie? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę nie pisz nic więcej. Jeśli twierdzisz, że ci się w tsi nic nie zapycha, to lekko nie wiesz o czym piszesz, więcej wiedzy o budowie silników z bezpośredni wtryskiem i sposobem ich działania, a mniej pitolenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzajemnie polecasz komuś ropniaka na trasę gdzie odradzasz tsi szacuneczek, twoje rozumienie motoryzacji koło pitolenia nawet nie leżało, pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam przypadki gdzie remont tsi kosztował ładnych kilka tyś zł a przebiegu miały niewiele bo daleko im było do 100 tyś.Wiem wiem zaraz ktoś powie że to poprawiono itp ale jednak było a ten cały hejt na diesle jest  chory i tyle.Pod testami hybryd wszyscy piszą żegnajcie diesle ok jest to super rzecz ale bez jaj ropniakiem też jeździ się super i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja komuś coś polecam czy odradzam, czy jak czytasz to też starasz się rozumieć co czytasz? Ja tylko napisałem że takim samym sensem jest 2 litry benzyna na 5 km, nic więcej. Jak i jedno jak i drugie się nie nagrzeje, tyle. Tak samo diesel będzie zapychal się sadzom jak i tsi nagarem, także jednego jak i drugiego trzeba pogonic po autostradzie bo po ilus tam tysiącach km będzie lipa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, 1285 napisał:

Znam przypadki gdzie remont tsi kosztował ładnych kilka tyś zł a przebiegu miały niewiele bo daleko im było do 100 tyś.

Znam przypadki gdzie remont tdi kosztował ładnych kilka tyś zł a przebiegu miały niewiele bo daleko im było do 100 tyś. xD

6 minut temu, 1285 napisał:

 a ten cały hejt na diesle jest  chory i tyle

Żebyśmy się zrozumieli dobrze nie wyrażam żadnego hejtu na ropniaki, sam użytkowałem ajm przed tsi przez 7 lat, poprostu teraz inaczej użytkuję samochód i wszystkie zalety benzyny bardziej mi odpowiadają niż ich wady. 

8 minut temu, paolokos napisał:

Jak i jedno jak i drugie się nie nagrzeje, tyle

Będziesz gdzieś w pobliżu jak będzie -10 na placu podjedź proszę nakrecimy filmik jaką mamy temperaturę po tych 5 km :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności