Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 1.02.2019 o 11:19, chriso napisał:

nie doceniacie myśli technicznej VW :P

https://streamable.com/ykzyv

 

Przede wszystkim trzeba odsnieżyć całe auto zanim się je otworzy i takich problemów nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, biokd napisał:

Przede wszystkim trzeba odsnieżyć całe auto zanim się je otworzy i takich problemów nie ma :)

Tylko co jak ktoś ma zmiotkę do odśnieżania w bagażniku? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, googie napisał:

Tylko co jak ktoś ma zmiotkę do odśnieżania w bagażniku? :)

Dlatego ja mam pod fotelem pasażera ;) Ewentualnie w takim B6 była opcja schowania w miejsce dla parasola później niestety już tego nie stosowano.

Same drzwi kierowcy szybko się "ogarnia", choćby samą uszczelkę drzwi aby grube warstwy śniegu nie wpadły, a później się śmiga "miotłą" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, bartek1985 napisał:

W czerwcu tego roku kończy mi się leasing auta, i trzeba będzie zakupić kolejne. 

Orientujecie się jak się ma zakup auta z placu vs zakup auta z konfiguratora? Czy jest tak, że to co stoi na placu można kupić taniej niż to samo auto w identycznej konfiguracji z konfiguratora ? 

W moim wypadku sprawa dodatkowo komplikuję się tym, że od kwietnia ma wejść model po lifcie, który nie dość że będzie droższy to patrząc na zapowiedzi wcale bardziej do gustu mi nie przypada.

 

W okresie zbliżania się wersji poliftowej z pewnością pojawią się rabaty w celu wyprzedania wersji przedliftowych ale z placu, bo produkcja raczej będzie już przestawiać się na nową wersję i konfigurator będzie czasowo "przyblokowany" w okresie przejściowym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już jest przyblokowany - nie można zamawiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojawił sie nowy cennik z rabatem 14k

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam tego cennika i jedyny jaki widzę to na rok modelowy 2019 ale na wersję przed liftem. podałbyś link do tego nowego cennika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie ma cennika po lifcie, powinien być za jakieś 3-4 tygodnie.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2019 o 18:51, M77 napisał:

pojawił sie nowy cennik z rabatem 14k

 

Ok, jakby co do tego posta się odnosiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, meitner99 napisał:

Ok, jakby co do tego posta się odnosiłem.

teraz juz dali 20k

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to na "placowe" egzemplarze. Pierwotnie zrozumiałem, że piszesz już o po faceliftingowych egzemplarzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2019 o 12:16, meitner99 napisał:

Ale to na "placowe" egzemplarze. Pierwotnie zrozumiałem, że piszesz już o po faceliftingowych egzemplarzach.

Cenniki powinny być w maju czyli tak jak dla aut na kolejny RM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ciężko przeczytać 500 stron tego tematu i może ktoś po prostu mi podpowie. Chcę wymienić moje poczciwe B5 2.8V6 4mot i kupić B8. Założenie jest takie że ma mieć koło 200KM. Używanych benzyn jest mega mało i jedyne racjonalne wyjście to TDI 240KM/DSG. Chcę wydać max 100k zł brutto na używkę to będzie rocznik 2015/2016 w zależności od wyposażenia + średnio 100-180 tys przebiegu. Jest coś na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę? Jakieś przyszłe grube wydatki w okolicach tych przebiegów? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki silnik od nowości z przebiegiem właśnie 180 tyś. Przy 150 tyś musiałem wymienić dwumase. Poza tym żadnych problemów. Od znajomego mechanika z ASO słyszałem że te silniki nie mają żadnych typowych problemów oprócz tej dwumasy.

Edytowane przez krzysr
Dodatkowo z grubych wydatków jest przegląd przy 120 tyś. Sprawdź cenę w ASO- wszystkie płyny +rozrząd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, krzysr napisał:

Mam taki silnik od nowości z przebiegiem właśnie 180 tyś. Przy 150 tyś musiałem wymienić dwumase. Poza tym żadnych problemów. Od znajomego mechanika z ASO słyszałem że te silniki nie mają żadnych typowych problemów oprócz tej dwumasy.

A jak go użytkujesz? U mnie 80% to będzie trasa koło 10km w mieście i myślę o nim głównie ze względu na moc. Zastanawiam się czy przy takich trasach nie dopadnie mnie problem z DPF. Z tej perspektywy 220/280 Tsi był by lepszym wyborem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło 90% jazdy to trasy po Polsce. Wlasnie w trasach problemów z DPF nie ma bo na bieżąco się wypala/wydmuchuje. Ja u siebie nigdy problemów z DPF nie zaobserwowalem. Wg mnie parametry mocy są więcej niż zadowalające a spalanie jednak ciągle rozsądne, co przy dużych przebiegach robi różnicę. No i 4motion czego w 220 TSI (oprocz alltrack) nie znajdziesz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Jak wyglada sprawa z nowymi benzynami w Passacie.

Czy wszystkie będą miały filtr GPF i adblue?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2019 o 18:16, domik82 napisał:

? U mnie 80% to będzie trasa koło 10km w mieście 

Tzn że będziesz nim głownie jeździł 10 km po mieście?Czy głownie trasy a tylko czasami miasto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, 1285 napisał:

Tzn że będziesz nim głownie jeździł 10 km po mieście?Czy głownie trasy a tylko czasami miasto?

Głównie miasto. Wydaje się jednak że to bez znaczenia najwyżej dam dpf do czyszczenia. Benzyn 280 (tak żeby było 4x4) praktycznie nie ma. W Niemczech też lipa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, domik82 napisał:

Głównie miasto. Wydaje się jednak że to bez znaczenia najwyżej dam dpf do czyszczenia. Benzyn 280 (tak żeby było 4x4) praktycznie nie ma. W Niemczech też lipa. 

240 km w dieslu do miasta no kto bogatemu zabroni?Jeśli kupujesz używkę to pamiętaj że diesel nie lubi krótkich tras w zimie będzie się długo nagrzewał albo wcale nie osiągnie temp.90C.a to też mu nie służy.Oczywiście nic nie musi się złego dziać ale...jednak benzynka była by lepsza do tych warunków choć pewnie diesel spali znów troszkę mniej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności