1285 Zgłoś #10421 Napisano 1 Grudnia 2018 5 godzin temu, enriquez napisał: Ja mam 2.0 TDI 150KM w Audi A3. Generalnie jest to mułowata jednostka nawet jak na tak małą budę. Poza tym skrzynia manualna jest tak zestopniowana, że np. po przejechaniu progu zwalniającego nie wiadomo czy dać 2 czy pierwszy bieg. Bo na dwojce zgaśnie, albo trzeba przypalić sprzęgło. Jak to się już bujnie to spokojnie jedzie, ale na autostradzie trzeba jednak kalkulować czy wyprzedzać czy nie. Po prostu przyspieszanie trwa wieki. Spalanie przy przepisowj jeździe w mieście i na autostradzie takie samo i wynosi 6/100. Wkrótce przesiadam się na B8 z tym silnikiem i DSG. Mam niestety obawy że będzie to katastrofa. Choć, koledzy którzy tym jeźdżą są zadowoleni. 150 KM w a3 to dla Ciebie muł....i kupujesz Passata b8 z tym silnikiem????Ludzie gdzie jeździcie tymi autami po torach czy w rajdach???320Nm a w małym audi jest mułowate no to w passeratti nie pojedzie w cale.Mam 1.6 tdi i ruszam z 2 biegu spokojnie choć to ja mam prawdziwego muła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #10422 Napisano 2 Grudnia 2018 Wszystko zależy od punktu siedzenia. Dla jednego 1.6 100 KM to szatan, a dla innego V6 Biturbo 400 KM to muł, który nie jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #10423 Napisano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Dnia 1.12.2018 o 17:40, 1285 napisał: 150 KM w a3 to dla Ciebie muł....i kupujesz Passata b8 z tym silnikiem???? Nie kupuję, tylko zmuszony będę tym jeździć (specyfikacja w firmie jest ograniczona do tego konkretnego silnika bo jest zwyczajnie najtańszy) - prywatnie nie kupiłbym tego silnika. Passata raczej też nie, bo mi się zwyczajnie nie podoba. Nie denerwuj się tak, bo zdaję sobie sprawę z tego, że do każdego auta można się przyzwyczaić i je polubić. Dlatego też, czytam to forum, interesuję się, oglądam testy. I po prostu zaczynam się oswajać z myślą jeżdżenia tym wehikułem. Wiem, że w Audi nie jest to rakieta i zdaję sobie sprawę, że w Passacie będzie jeszcze gorzej. Stąd pozwoliłem sobie na taki a nie inny wpis, ot zamiast muł, powinienem zapewne użyć stwierdzenia "umiarkowanie dynamiczny" ... Edytowane 2 Grudnia 2018 przez enriquez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #10424 Napisano 3 Grudnia 2018 Spoko nie denerwuje się ?Gdyby tak miało być to nie wytrzymałbym tej nagonki na mój silnik 1.6 tdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #10425 Napisano 4 Grudnia 2018 Panowie czy ktoś wie kiedy lift paska i jakie zmiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #10426 Napisano 4 Grudnia 2018 W czerwcu ponoć będzie można zamawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #10427 Napisano 5 Grudnia 2018 Myślę, że na targach w Genewie (7-17.03.2019) będzie oficjalna prezentacja i zamówienia od czerwca tak jak pisze enriquez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #10428 Napisano 5 Grudnia 2018 Dnia 1.12.2018 o 11:38, enriquez napisał: Ja mam 2.0 TDI 150KM w Audi A3. Generalnie jest to mułowata jednostka nawet jak na tak małą budę. Poza tym skrzynia manualna jest tak zestopniowana, że np. po przejechaniu progu zwalniającego nie wiadomo czy dać 2 czy pierwszy bieg. Bo na dwojce zgaśnie, albo trzeba przypalić sprzęgło. Jak to się już bujnie to spokojnie jedzie, ale na autostradzie trzeba jednak kalkulować czy wyprzedzać czy nie. Po prostu przyspieszanie trwa wieki. Spalanie przy przepisowj jeździe w mieście i na autostradzie takie samo i wynosi 6/100. Wkrótce przesiadam się na B8 z tym silnikiem i DSG. Mam niestety obawy że będzie to katastrofa. Choć, koledzy którzy tym jeźdżą są zadowoleni. Również mam taka a3 z tym silnikiem, muszę przyznać ze w serii nie jest to auto sportowe ale mułem tego bym nie nazwał. U mnie po sofcie na ponad 190/420nm jedzie bardzo fajnie. Co do skrzyni to prawda ze przy każdym progu zwalniającym trzeba wrzucać 1 bieg. Jako ciekawostkę powiem ze spalanie porównując do passata 1.8 tsi jest ok litr góra dwa mniejsze w cyklu miejskim. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szybki Zgłoś #10429 Napisano 13 Grudnia 2018 W konfigu jest Alltrack 2.0 272. 4x4. Brak 2.0 220. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #10430 Napisano 13 Grudnia 2018 Grubo, ceny mocno w gore. Zrobilem sobie wycene takiego samego alltracka jak moj - nic wiecej, nic mniej - i katalogowo cena 21 000 PLN wyższa - dość spora dopłata do GPF oraz +52KM... Bardzo sie ciesze, że nie przekładałem zakupu o kolejny rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #10431 Napisano 25 Grudnia 2018 Jestem użytkownikiem B7 1.4 TSI. Do tej pory auto bezawaryjne. Czas na zmiany i biorę pod uwagę B8 oraz Tiguan. W B7 denerwują mnie: - wyciszenie auta - podatność na boczny wiatr. Jak sprawa ma się z B8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sfra Zgłoś #10432 Napisano 25 Grudnia 2018 Nie wiem jak w B7, ale w B8 boczny wiatr jest dość mocno odczuwalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #10433 Napisano 26 Grudnia 2018 To pewnie w B8 tez bedzie cie wyciszenie auta denerwowalo. Co do bocznego wiatru to w Irlandii jest ok, wiec w Polsce pewnie tez bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #10434 Napisano 26 Grudnia 2018 Wyciszenie auta będzie ok dopóki nie pojedziesz bo gorszej drodze.Wtedy jest głośno sporo głośniej niż w b7 Wprawdzie miałem b6 ale to to samo wiec mam porównanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #10435 Napisano 26 Grudnia 2018 Dziękuje za odpowiedź. Biorę jeszcze pod uwagę Tiguana - czy tam jets lepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #10436 Napisano 28 Grudnia 2018 Dnia 25.12.2018 o 20:31, marcinsgdz napisał: - wyciszenie auta - podatność na boczny wiatr. Jak sprawa ma się z B8? Jeśli wyciszenie ma dla Ciebie kluczowe znaczenie, to można to w b8 dość dobrze ogarnąć: 1. wybrać benzyniaka. Najcichszy z towarzystwa był 220. 2. wybrać wielowarstwowe szyby (lub wymienić w ASO na takie, jeśli kupujesz z drugiej ręki auto fabrycznie bez tego) 3. dać auto do dobrego specjalisty od wyciszania. Było wiele razy wałkowane na tym forum. Efekty są naprawdę dobre. Tydzień pracy i kilka koła w plecy. 4. Najlepsze efekty daje się osiągnąć w autach bez panoramy - bo tam można również zrobić wyciszenie dachu. Wiatr czuć, ale nie jakoś przesadnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #10437 Napisano 29 Grudnia 2018 B7 z 1.4 TSI nosi na autostradzie przy wyższych prędkościach i występującym wietrze - najgorzej gdy jest się w tych panelach osłaniających od hałasu. Może to wina małych kół R16? Geometria itd - OK. Myślę o 1.4 TSI 150. Mam aktualnie 1.4 TSI 122 i wbrew opiniom nie mam z nim problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_PiTi_ Zgłoś #10438 Napisano 29 Grudnia 2018 Dnia 26.12.2018 o 17:14, marcinsgdz napisał: Dziękuje za odpowiedź. Biorę jeszcze pod uwagę Tiguana - czy tam jets lepiej? Tiguan to samochód niższej klasy niż Passat. Nie jest w nim ani ciszej, ani stabilniej (z racji wyżej położonego środka ciężkości i oporów powietrza), środek również dużo gorzej wykonany. Niemniej jednak to modne, udane auto w sam raz do miasta i wypadów poza nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #10439 Napisano 29 Grudnia 2018 2. wybrać wielowarstwowe szyby (lub wymienić w ASO na takie, jeśli kupujesz z drugiej ręki auto fabrycznie bez tego) A jak je poznać np. na allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #10440 Napisano 29 Grudnia 2018 Tiguan to jest dno kompletne . Zero komfortu ,a szczególnie w mieście . Można sobie organy wewnętrzne poprzestawiać jadąc tym gównem po torach tramwajowych , koleinach , lokalnych ,dziurach i nierównościach . Jedynie drogi typu Ska ,A ,ale po nich to każdym się jedzie wygodnie ,aby tylko było cicho . Zresztą jak wszystkimi tego typu Kuga ,Kaszkai , ITP. Jak ktoś ceni bardziej modę i powiedzmy wygląd ,zazdrość sąsiadów to tak ,ale nie da się tego porównać do Passata . No może Golf ,ale i tak golf jest miękciejszy od tej taczki . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach