Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Kolor czarny, tapicerka czarna :-) - taki trochę karawan :-)

Jak tylko odbiorę wrzucę fotki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2017 o 11:35, oskarosi napisał:

Panowie planuje zakup Passata w kwocie do ok 120-125 000 zl. Jeden z dealerów zaproponował mi oferte na highline'a z 1,4 TSI DSG za 126 000 zł i rabat tylko 5%. Nie chcial nic zejść z ceny niżej , tylko ten rabat max 5%. Z tego co przeczytałem ten wątek od początku wielu z Was otrzymuje rabaty na poziomie 10-12%. Na Passata jest systemowo 16 000 zł rabatu czy teraz podczas wyprzedazy rabaty spadają czy tez po prostu dealer uznał mnie za napaleńca i męczyć go dalej ? :)

To w tej kwocie polecam to co sam mam czyli 1,8TSI hl, dopłata za kolor, pakiet business (na pewno bardzo warto ze względu na aktywne światła LED - są extra!), gwarancja na 5 lat 150 tys km i pakiet przeglądów do 120 tyś. Jak ja kupowałem to katalogowa wychodziła 140 z groszem po rabacie 12 tyś plus cos od dealera wyszło 119. Tak więc teraz licząc z grubego palca 140-16=124-5%=118 :)  1,4 jest za małe do Paska a wcale tak mniej nie pali dużo żeby czuć różnice w portfelu - a pod nogą bardzo czuć.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Tomo80 napisał:

To w tej kwocie polecam to co sam mam czyli 1,8TSI hl, dopłata za kolor, pakiet business (na pewno bardzo warto ze względu na aktywne światła LED - są extra!), gwarancja na 5 lat 150 tys km i pakiet przeglądów do 120 tyś. Jak ja kupowałem to katalogowa wychodziła 140 z groszem po rabacie 12 tyś plus cos od dealera wyszło 119.

:o No bez jaj...

Mnie w takiej konfiguracji, tylko z gwarancją krótszą - na 4 lata, wyszła cena 159, po rabacie - 138.

Zamawiany bodajże w czerwcu.

Skąd TAKA różnica w cenie końcowej???

(masz może z manualem?)

Edytowane przez pezet101

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dealer powiedział że nowe rabaty na passata na rok przyszły to 12.000. Na arteona jeszcze nie ma, a szkoda bo po konfiguracji którą rozważam arteon wychodzi katalogowo mniej od passata.

Edytowane przez dziki_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rabat się dostaje przy zamówieniu, nie przy odbiorze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rabat obowiązuje na dzień wystawienia faktury (czyli krótko przed odbiorem), dlatego dużo ludzi zamawia celowo w październiku aby odbiór mieć w grudniu z maksymalnym rabatem. Ja zamawiam już tak po raz kolejny i nigdy nie wiem ile w ostateczności będę płacił przy odbiorze, ale wiem, że zawsze mniej niż ustalone mam przy zamówieniu :) . Jak zamawiałem na początku października rabat był wtedy 12000,- , później w 45 tyg. było 2% podwyżki w cenniku, dalej na początku listopada rabat wzrósł do 16000,- i teraz do 18000,- . Dla mnie najważniejsza jest aktualna cena z rabatem i w taki sposób to wszędzie w vw obowiązuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie wiedziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy rabat od dealera się zmniejszył, jak nie to będę się gryzl ze parę dni temu odebrałem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! 


Mam do Was pytanie. Zakupilem niedawno Passata B8, w konfiguracji samochodu przeslanej na e-maila i ofercie na stronie było napisane "Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości Front Assist". Okazuje się jednak, że jest to wersja do 160km/h. 

Czy mam jakieś prawa? Sprzedawca e-mailowo przeprasza mnie jedynie za wprowadzenie w błąd. 

Macie może jakiś pomysł co mogę z tym zrobić?

Ten tempomat, a właściwie różnica jest dla mnie o tyle istotna że jeżdzę często po niemieckich autostradach. 

Pozdrawiam
Adrian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to temat przerabiany przez kilka osob tutaj, moj szwagier wywalczył pieniadze i tobie tez to polecam bo moze w koncu "chłopcy" naucza się robic wiarygodnych ofert za ktore my placimy.

P.S. Wiecej moge napisac na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, adriansi napisał:

Cześć! 


Mam do Was pytanie. Zakupilem niedawno Passata B8, w konfiguracji samochodu przeslanej na e-maila i ofercie na stronie było napisane "Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości Front Assist". Okazuje się jednak, że jest to wersja do 160km/h. 

Czy mam jakieś prawa? Sprzedawca e-mailowo przeprasza mnie jedynie za wprowadzenie w błąd. 

Macie może jakiś pomysł co mogę z tym zrobić?

Ten tempomat, a właściwie różnica jest dla mnie o tyle istotna że jeżdzę często po niemieckich autostradach. 

Pozdrawiam
Adrian

Witam

Przepraszam za trywialne pytanie, czy istnieje sposób, bez jeżdżenia i przekroczenia dozwolonej prędkości , aby sprawdzić jaki ACC posiadam?

Troche się przestraszyłem ze mogą być takie pomyłki .....

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlacxasz ACC nawet na parkingu i ustawiasz plusem max predkosc. Albo dojdzie do 160 albo do 210...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, kriss555 napisał:

Wlacxasz ACC nawet na parkingu i ustawiasz plusem max predkosc. Albo dojdzie do 160 albo do 210...

Dziękuje serdeczne, nie wiedziałem ze to takie proste.

Edytowane przez Robertsas
Sprawdzilem, u mnie pokazuje 210

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w kwestii pomyłki dealera, jakieś pomysły? czego mogę oczekiwać? wiadomo że nie zwrotu auta, ale rabatów, zadość uczynienia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, adriansi napisał:

a w kwestii pomyłki dealera, jakieś pomysły? czego mogę oczekiwać? wiadomo że nie zwrotu auta, ale rabatów, zadość uczynienia? 

Możesz wiele oczekiwać. Wszystko zależy od dealera i tego jak bardzo postawisz na swoje lub jak bardzo bedziesz uparty. Mnie próbowali zbyć. Po czym doszło do negocjacji, zaczęło się od 1,5k na części i akcesoria. Trochę negocjowałem i dostałem nieco więcej. Mi się nie chciało juź bić z koniem bo trwało to od wysłania oficjalnej reklamacji do uznania wady/braku ACC 1,5 miesiąca a do dealera miałem 120 km. Dwa razy musiałem tam jechać wiec przez to też mnie narażał na koszty. Temat jednak zamknięty. Jak chcesz jakiejś pomocy/szczegółów to zapraszam na priv. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z tym pisał do centrali. Może by się VW za to wzięło i jakby kilku dealerów poniosło koszt dostosowania auta do specyfikacji to by się zastanowili nad ofertami.

Z tego co pamiętam inne są radary i pompy ABS/ESP (głównie te ostatnie), a sama możliwość adaptacji tego w ramach systemu VW istnieje (skoro są firmy zewnętrzne, które to robią w innych krajach w autach z platformą MQB).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Thomsoon napisał:

Możesz wiele oczekiwać. Wszystko zależy od dealera i tego jak bardzo postawisz na swoje lub jak bardzo bedziesz uparty. Mnie próbowali zbyć. Po czym doszło do negocjacji, zaczęło się od 1,5k na części i akcesoria. Trochę negocjowałem i dostałem nieco więcej. Mi się nie chciało juź bić z koniem bo trwało to od wysłania oficjalnej reklamacji do uznania wady/braku ACC 1,5 miesiąca a do dealera miałem 120 km. Dwa razy musiałem tam jechać wiec przez to też mnie narażał na koszty. Temat jednak zamknięty. Jak chcesz jakiejś pomocy/szczegółów to zapraszam na priv. 

widze ze zakonczyłes juz proces reklamacji, daj znac na PW jak finalnie to rozegrali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.11.2017 o 20:40, adam.s napisał:

Panowie

Ostatnio zacząłem jeździć z włączonym systemem start/stop i zauważyłem ciekawą rzecz, mianowicie jak stoję na światłach "na pierwszego" i nie ma przede mną żadnego auta to po wciśnięciu/dotknięciu sprzęgła silnik się załącza ale jak stoję w korku i przede mną stoi auto to silnik się sam załącza po tym jak auto które stało przede mną ruszy! Reaguje sam bez mojej ingerencji na sytuacje jaka jest na drodze. Czyżby to była taka cwana bestia z tego systemu? Czy tylko ja tak mam czy ten system w praktyce tak powinien działać a ja to dopiero teraz odkryłem? Jak jest u Was? Ja mam manuala..

 

Jeździłem testówkami z DSG i każda samoczynnie odpalała silnik, gdy poprzedzające auto ruszyło. W moim nigdy tak się nie dzieje. Bez względu na to czy mam włączone ACC, czy nie. Instrukcja milczy na ten temat. Znalazłem jedynie fragment, który sugeruje, że silnik powinien się odpalić w takiej sytuacji bez względu na stan ACC.

Ktoś orientuje się jak to włączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz Traffic Jam Assist to będzie działać. Jak nie - nie będzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności