pioteres Zgłoś #10041 Napisano 17 Września 2017 nie brac TDI, bo jak teraz wsiadam do TSi po 5 dizlach, to jestem w szoku na plus. mimo wszystko CR jest glosny i to jest inny komfort, brat powiedzial ze moje auto vs TDI CR to jedzie sie jak meleksem...Z benzyny już dawno się wyleczylem. W grę wchodzi wyłącznie 2.0 tdi 150km dsg. Ktoś ma jakieś argumenty za opcją 1 lub 2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10042 Napisano 17 Września 2017 Z benzyny już dawno się wyleczylem.... A co Ciebie "wyleczyło" z benzyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioteres Zgłoś #10043 Napisano 17 Września 2017 A co Ciebie "wyleczyło" z benzyny?Życie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10044 Napisano 17 Września 2017 Życie:) "Życie" ponad stan czy "życie" w biedzie? :sese Pytam z ciekawości bo ja wręcz odwrotnie - nigdy już nie kupię diesla za te jego "uroki" typu DPF, poranne klekotanie czy też kopcenie z wydechu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioteres Zgłoś #10045 Napisano 17 Września 2017 "Życie" ponad stan czy "życie" w biedzie? :sese Pytam z ciekawości bo ja wręcz odwrotnie - nigdy już nie kupię diesla za te jego "uroki" typu DPF, poranne klekotanie czy też kopcenie z wydechu. Po prostu wolę diesla i tyle. Jeździłem i benzynami i dieslami o wolę te drugie. Chciałbym jednak uzyskać poradę, która opcje i dlaczego lepiej wybrać 1 czy 2. Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10046 Napisano 17 Września 2017 Wybierz opcję nr 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioteres Zgłoś #10047 Napisano 17 Września 2017 Wybierz opcję nr 1.ponieważ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10048 Napisano 17 Września 2017 (edytowane) Po prostu wolę skonfigurować coś pod siebie niż brać to co jest. Kupujesz jako służbowe czy prywatnie? Edytowane 17 Września 2017 przez multisync Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioteres Zgłoś #10049 Napisano 17 Września 2017 Po prostu wolę skonfigurować coś pod siebie niż brać to co jest. Kupujesz jako służbowe czy prywatnie? I jedno i drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10050 Napisano 17 Września 2017 Czyli własna działalność i wliczanie w koszty? A zapytam Cię jeszcze czy poza tym, że MUSI być to TDI to wiesz czego chcesz/używasz? Czy tylko auto ma jeździć i mało palić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojteku Zgłoś #10051 Napisano 17 Września 2017 Pytanie za sto punktów... z pakietem telefonicznym Comfort w tunelu środkowym pod ekranem będzie miejsce na telefon? Z tym niby wzmacniaczem anteny? Jest tam jeszcze jakieś gniazdko? Najbardzije mnie zastanawia, że w konfiguratorze jako wyposażenie standardowe jest upozycja pakiet palacza... ostatnia rzecz jakiej potrzebuję To co się w końcu dostaje? Podpowie ktoś coś? - - - - - aktualizacja - - - - - Panowie poradzcie co kupic przy budżecie ok. 140 tys i założeniu że ma to być Variant 2.0 diesel 150KM DSG: 1. Zamówić Comfortline'a z pakietem biznes ( Discovery Media), podgrzewaną przednią szybą, pakietem zimowym, pakietem lusterka, ciemnymi szybami z tylu, roletkami w tylnych drzwiach, AID, roletą pionową bagażnika, srebrnymi relingami, alarmem, car-net app (mirror link, Android auto itd.) , DAB+ - mniemam że będzie to już rok modelowy 2018 więc nowe 8 calowe DM 2. Kupić z placu Highline'a z pakietem biznes (Discovery Pro 8 cali), ciemnymi szybami z tyłu, AID, pakietem Ambient Light, felgi 18, alarmem, kamerą cofania, pakietem r-line zewnetrznym i elektrycznym otwieranien/zamykaniem klapy bagażnika Z zakupem specjalne mi się nie spieszy. Za wszystkie opinie, sugestie i podpowiedzi serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Piotr POszedłbym w opcję 1... przede wszystki dlatego, że coś w niej jest.. a nie tylko wielki ekran DP - - - - - aktualizacja - - - - - Czyli własna działalność i wliczanie w koszty? A zapytam Cię jeszcze czy poza tym, że MUSI być to TDI to wiesz czego chcesz/używasz? Czy tylko auto ma jeździć i mało palić? Ja też uważam, że diesel się lepiej sprawdza... dlaczego? Z moim stylem jazdy za częśto traciłbym czas na tankowanie. Koszt paliwa bym, przeżył... ale skoro znam metodę na bycie bardziej oszczędnym, to głupotą byłoby z niej nie skorzystać Ostatni raz benzyną jeździłem za czasów słynnego 1.8T... czy było ciszej niż w obecnych TDI CR? Wątpię jeśli brać pod uwagę wysokie obroty i prędkości... Czy w samochodzie medytujesz? Bo ja nie W aucie słucham radia, więc podczas postoju nic poza muzyką nie słyszę... jeśli wyłączę radio... to słysze dźwięki ulicy... Jeździłem Passatem 180KM i 190KM, tego samego dnia, jeden po drugim... poziom hałasu, jak dla mnie to samo... moja połówka uważa podobnie. Co więcej... w A6 190KM było ciszej niż w Passacie - jednym i drugim... a to też diesel w końcu Tylko miejsca jakoś mniej.. ale to nie o to tutaj chodziło... Dlatego drogi przyjacielu, argument ciszy nie przekona nikogo do zmiany silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #10052 Napisano 17 Września 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10053 Napisano 17 Września 2017 ... Dlatego drogi przyjacielu, argument ciszy nie przekona nikogo do zmiany silnika Powtórzę moje przeciw "nie kupię diesla za te jego "uroki" typu DPF, poranne klekotanie czy też kopcenie z wydechu" Argument ciszy to oczywiście sprawa dyskusyjna jednak nie zaprzeczysz, że w okresie jesienno-zimowym przy niskich temperaturach uruchamianie diesla to swoisty "koncert heavy metalowy" A częste tankowanie? Pytanie: jak często musiałbyś zajechać na stację benzyną vs. diesel? Codziennie, co drugi dzień? Na 66l benzyny nie przejedziesz 600 km? A czy wizyta na stacji paliwowej zabiera aż tak dużo czasu? No chyba, że jeździsz tylko do tej jedynej z najtańszym paliwem w okolicach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #10054 Napisano 17 Września 2017 (edytowane) Powtórzę moje przeciw "nie kupię diesla za te jego "uroki" typu DPF, poranne klekotanie czy też kopcenie z wydechu" Argument ciszy to oczywiście sprawa dyskusyjna jednak nie zaprzeczysz, że w okresie jesienno-zimowym przy niskich temperaturach uruchamianie diesla to swoisty "koncert heavy metalowy" A częste tankowanie? Pytanie: jak często musiałbyś zajechać na stację benzyną vs. diesel? Codziennie, co drugi dzień? Na 66l benzyny nie przejedziesz 600 km? A czy wizyta na stacji paliwowej zabiera aż tak dużo czasu? No chyba, że jeździsz tylko do tej jedynej z najtańszym paliwem w okolicach dokladnie. na TDI CR 2.0 B6 robilem ok 1050km na baku, teraz na dotarciu B8 TSI 1.8 dsg pokazuje mi progonzowane ok 920-930km (sprawdze za 2,3dni jak dojade do zera). roznica nie tak duza jak myslalem ze bedzie nikt mi nie wmowi ze CR jest tak samo cichy jak benzyna. no moze przy 140-160 i wiecej nie ma znaczenia. ale jazda po miescie 40-70km/h ruszanie duzo sie stoi, to roznice są ewidentne. mam oba obok siebie i w kazdej chwili moge porownac CR z TSI. oczywiscie CR to nie TDI na pompie, gdzie najpierw auto slyszales za zakretem, a potem widziales. i mozna powiedziec ze CR jest dobrze wyciszony w kabinie. ale suma sumarum jest duzo glosniej. duzo relatywnie tak ze brat ktory teraz ma moje CR, mowi ze w TSI to jak w meleksie. oczywiscie nikt nie kreci powyzej 3000 obrotow oczywiscie ktos moze nie slyszec roznicy, tak samo jak wiele ludzi slucha disco polo i uwazają sie za melomanow. Edytowane 17 Września 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #10055 Napisano 17 Września 2017 ... tak samo jak wiele ludzi slucha disco polo i uwazają sie za melomanow. Bez urazy dla tychże ale ubawiło mnie to stwierdzenie :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #10056 Napisano 17 Września 2017 (edytowane) Podpowie ktoś coś? Dlatego drogi przyjacielu, argument ciszy nie przekona nikogo do zmiany silnika mylisz sie, mnie przekonal i byl jednym z kilku - - - - - aktualizacja - - - - - Bez urazy dla tychże ale ubawiło mnie to stwierdzenie :lol3 heh z tą glososcia to jak Trumpem, ktory ogladal zacmienie slonca bez okularow jako jedyny, mowiac ze go nie razi bo on jest specjalny i mu nie wypali siatkowki Edytowane 17 Września 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojteku Zgłoś #10057 Napisano 17 Września 2017 Powtórzę moje przeciw "nie kupię diesla za te jego "uroki" typu DPF, poranne klekotanie czy też kopcenie z wydechu" Argument ciszy to oczywiście sprawa dyskusyjna jednak nie zaprzeczysz, że w okresie jesienno-zimowym przy niskich temperaturach uruchamianie diesla to swoisty "koncert heavy metalowy" A częste tankowanie? Pytanie: jak często musiałbyś zajechać na stację benzyną vs. diesel? Codziennie, co drugi dzień? Na 66l benzyny nie przejedziesz 600 km? A czy wizyta na stacji paliwowej zabiera aż tak dużo czasu? No chyba, że jeździsz tylko do tej jedynej z najtańszym paliwem w okolicach Tylko nikt nie mówił, że masz go kupić Chodzi o to, że dość ostro odniosłeś się do wyboru kolegi. Aktualnie jeżdże TDi PD, jeszcze bez DPF... coś tam pewnie pokopci (w końcu to tylko EU4), na zimnym klekocze... mimo wszystko mnie to nie przeszkadza... tak samo jak ten koncert "na minusie". Diesla uwielbiam za niskie spalanie. Przy testach - podobna zasada jak na filmie z jednego z postów, wyszło, że różnica w spalaniu na korzyść diesla wyniosła 4 litry. Jeździłem takim stylem jakim jeżdżę na codzień. Przekłada się to na to, że benzyna kreci się wysoko. Wg mnie różnica w odczuciach akustycnych pomiędzy tymi dwoma autami była żadna, ale ja głuchy pewnie trochę jestem Co do czasu na stacji, to zawsze jest to czas jaki muszę na nią poświęcić a wolę na inne rzeczy ;P poza tym w trasie tez jest to przyjemniejsze jak musze mniej razy "zalewać" Nikogo nie przekonuję do diesla, ja się pewnie do niego przyzwyczaiłem. Miałem też szczery zamiar kupić benzynę, ale jakoś nie widze żadnych plusów - będzie BiTDi I jescze jedna uwaga do filmiku z porównaniem TDI i TSI, moim zdaniem nie opwino sie porównywać auta 150KM i 180KM, w dodatku pod kątem "elastycznosci" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #10058 Napisano 17 Września 2017 (edytowane) Tylko nikt nie mówił, że masz go kupić Chodzi o to, że dość ostro odniosłeś się do wyboru kolegi. Aktualnie jeżdże TDi PD, jeszcze bez DPF... coś tam pewnie pokopci (w końcu to tylko EU4), na zimnym klekocze... mimo wszystko mnie to nie przeszkadza... tak samo jak ten koncert "na minusie".Diesla uwielbiam za niskie spalanie. Przy testach - podobna zasada jak na filmie z jednego z postów, wyszło, że różnica w spalaniu na korzyść diesla wyniosła 4 litry. Jeździłem takim stylem jakim jeżdżę na codzień. Przekłada się to na to, że benzyna kreci się wysoko. Wg mnie różnica w odczuciach akustycnych pomiędzy tymi dwoma autami była żadna, ale ja głuchy pewnie trochę jestem Co do czasu na stacji, to zawsze jest to czas jaki muszę na nią poświęcić a wolę na inne rzeczy ;P poza tym w trasie tez jest to przyjemniejsze jak musze mniej razy "zalewać" Nikogo nie przekonuję do diesla, ja się pewnie do niego przyzwyczaiłem. Miałem też szczery zamiar kupić benzynę, ale jakoś nie widze żadnych plusów - będzie BiTDi I jescze jedna uwaga do filmiku z porównaniem TDI i TSI, moim zdaniem nie opwino sie porównywać auta 150KM i 180KM, w dodatku pod kątem "elastycznosci" Tu masz test 180 TSI vs 190 CR. Jakos "elastycznosc" przy przyspieszaniu 80-120km/h wychodzi na plus dla TSI i to zauważalnie. Co do głosnosci tez masz pokazane. ps. a jak chcesz zaznac EURO4 to stań sobie za swoim autem odpalonym tak przez 10s mysle wystarczy - oczywiscie najlepiej w zamknietym garazu - moze byc podziemny przy markecie uwierz mi ze sie przewrocisz. EURO 5 nie lepiej. a EURO 6 tylko teoretycznie lepiej. EURO 4 to pamietam bylo chyba w Golfa 4 albo VW GARBUSIE TDI 90km, toż to sie nie dalo za tym stac bo sie robilo ciemno i na rzygi od razu. najwiekszy toksyk - chyba ze tęsknisz za Ikarusami.. I takie cos siejesz po drogach w twarz innym.... zastanów się. EURO 6 ponoc jest w B6 TDI CR 2.0 z DPF - taki jaki mialem - i powiem szczerze tez sie nie dalo za dlugo postac za takim autem jak bylo odpalone... Edytowane 17 Września 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioteres Zgłoś #10059 Napisano 18 Września 2017 Tu masz test 180 TSI vs 190 CR. Jakos "elastycznosc" przy przyspieszaniu 80-120km/h wychodzi na plus dla TSI i to zauważalnie.Co do głosnosci tez masz pokazane. ps. a jak chcesz zaznac EURO4 to stań sobie za swoim autem odpalonym tak przez 10s mysle wystarczy - oczywiscie najlepiej w zamknietym garazu - moze byc podziemny przy markecie uwierz mi ze sie przewrocisz. EURO 5 nie lepiej. a EURO 6 tylko teoretycznie lepiej. EURO 4 to pamietam bylo chyba w Golfa 4 albo VW GARBUSIE TDI 90km, toż to sie nie dalo za tym stac bo sie robilo ciemno i na rzygi od razu. najwiekszy toksyk - chyba ze tęsknisz za Ikarusami.. I takie cos siejesz po drogach w twarz innym.... zastanów się. EURO 6 ponoc jest w B6 TDI CR 2.0 z DPF - taki jaki mialem - i powiem szczerze tez sie nie dalo za dlugo postac za takim autem jak bylo odpalone... Panowie wróćmy do pytania i argumentów za wyborem opcji, bo to że ma być diesel nie podlega dyskusji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekk73 Zgłoś #10060 Napisano 18 Września 2017 Panowie poradzcie co kupic przy budżecie ok. 140 tys i założeniu że ma to być Variant 2.0 diesel 150KM DSG: 1. Zamówić Comfortline'a z pakietem biznes ( Discovery Media), podgrzewaną przednią szybą, pakietem zimowym, pakietem lusterka, ciemnymi szybami z tylu, roletkami w tylnych drzwiach, AID, roletą pionową bagażnika, srebrnymi relingami, alarmem, car-net app (mirror link, Android auto itd.) , DAB+ - mniemam że będzie to już rok modelowy 2018 więc nowe 8 calowe DM 2. Kupić z placu Highline'a z pakietem biznes (Discovery Pro 8 cali), ciemnymi szybami z tyłu, AID, pakietem Ambient Light, felgi 18, alarmem, kamerą cofania, pakietem r-line zewnetrznym i elektrycznym otwieranien/zamykaniem klapy bagażnika Z zakupem specjalne mi się nie spieszy. Za wszystkie opinie, sugestie i podpowiedzi serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Piotr Każdy ma swoje preferencje, ja np. wolę dodatki elektroniczne czy drogowe niż pakiet zimowy. Raz miałem podgrzewane siedzenia i praktycznie w ogóle z nich nie korzystałem. Kamera cofania to dla mnie podstawa, tak samo zresztą jak DP. Mam Passata B8 CL z dodatalami i nowego Tiguana HL również z dodatkami. Nie dokupywałem do Tiguana a było już w standardzie HLa utrzymanie pasa ruchu. Dla mnie super sprawa. Tak samo jak otwieranie tylnej klapy nogą. Trudno decydować za kogoś, ale ja bym chyba wziął HL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach