AndrewL Zgłoś #10001 Napisano 8 Września 2017 Bierz BiTDI będziesz zadowolony, dla mnie bardzo dobra opcja jestem zadowolony zarówno z osiągów, głośności a raczej cichości silnika oraz spalania i bardzo dobrej charakterystyki pracy, radość z jazdy murowana, też wybierałem między benzyną a dieslem, wybrałem diesla i jakbym miał drugi raz wybierać podjąłbym dokładnie tę sama decyzję. Auto idealne na długie trasy, mega komfort i niskie spalanie, przy tym jeśli trzeba mocnej wcisnąć pedał gazu bardzo dobre przyspieszenie - polecam. Juz zamowione. bedzie BTDI 240 KM:) dzieki - - - - - aktualizacja - - - - - To tylko pozazdrościć takiego wysokiego budżetu bo z BiTDi w Alltrack-u plus kilka optymalnych pakietów konfigurator wyświetlił mi 230 tyś zł Sam jestem mile zaskoczonym moim limitem. Koncowa konfiguracja wyszla 228K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #10002 Napisano 9 Września 2017 Ja u siebie tak miałem, po przejechaniu ok. 5 kkm spalanie spadło o ok. 1 l. Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #10003 Napisano 9 Września 2017 Juz zamowione. bedzie BTDI 240 KM:) dzieki - - - - - aktualizacja - - - - - Sam jestem mile zaskoczonym moim limitem. Koncowa konfiguracja wyszla 228K No i dobrze, będzie Pan zadowolony . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ripper Zgłoś #10004 Napisano 9 Września 2017 Witam Doczekalem sie swojej BÓsemki Po kilku dniach od odbioru powiem krotko - obcinajcie mi rece, ale samochodu i tak nie oddam! Jestem zakochany Na szybko mam jednak kilka uwag/pytan: 1. W opcjach DM mam wlaczone opuszczanie lusterka podczas biegu wstecznego, ale nie dziala - do serwisu? 2. ACC210 - teoretycznie powinien dzialac 0-210 km/h. I niby dziala, ale po calkowitym zatrzymaniu nie rusza sam, jak samochod z przodu ruszy. Musze muanac gaz i wtedy normalnie jedzie, zwalnia, przyspiesza, hamuje. Czy to tak dziala normalnie, ze sam nie rusza? 3. W ktoryma watku ktos wsppmnial o zmianie koloru oswietlenia ambiente - nie widze u siebie opcji zmiany koloru (Nowe Discovery Media) 4. Nie znam sie do konca na ustawieniach audio i slon lekko nadepnal mi na ucho - poprosze audiofila i wlasciciela Dynaudio o podpowiedz, jak najlepiej ustawic dzwiek w konfiguracji Dynaudio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #10005 Napisano 9 Września 2017 1. A ustawiłeś pozycję do jakiej ma opuszczać? Sprawdź w instrukcji 2. Tak to ma działać. Ruszy sam jeśli od zatrzymania nie minęło więcej niż parę sekund. 3. Trzeba mieć Ambient Plus 4. Najlepiej to mieć wszystko na 0 wtedy dźwięk będzie neutralny. Inne ustawienia to kwestia gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #10006 Napisano 9 Września 2017 chłopaki, mam pytanie:czym różni się motor 1.8tsi CJSA od CJSC?? która konstrukcja jest nowsza, która starsza?? PS. Właśnie nabyłem kolejne 1.8 TSI tym razem mam oznaczenie CJSA. produkcja na naklejce - ostatni tydzień lipca 2017 i zastanawiam się, dlaczego są 2 oznaczenia motorów 1.8 tsi. Czy trafiłem lepiej, czy jednak gorzej... Również próbowałem się dowiedzieć czym różnią się silniki i niestety niczego nie znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #10007 Napisano 9 Września 2017 Witam Doczekalem sie swojej BÓsemki Po kilku dniach od odbioru powiem krotko - obcinajcie mi rece, ale samochodu i tak nie oddam! Jestem zakochany Na szybko mam jednak kilka uwag/pytan: 1. W opcjach DM mam wlaczone opuszczanie lusterka podczas biegu wstecznego, ale nie dziala - do serwisu? 2. ACC210 - teoretycznie powinien dzialac 0-210 km/h. I niby dziala, ale po calkowitym zatrzymaniu nie rusza sam, jak samochod z przodu ruszy. Musze muanac gaz i wtedy normalnie jedzie, zwalnia, przyspiesza, hamuje. Czy to tak dziala normalnie, ze sam nie rusza? 3. W ktoryma watku ktos wsppmnial o zmianie koloru oswietlenia ambiente - nie widze u siebie opcji zmiany koloru (Nowe Discovery Media) 4. Nie znam sie do konca na ustawieniach audio i slon lekko nadepnal mi na ucho - poprosze audiofila i wlasciciela Dynaudio o podpowiedz, jak najlepiej ustawic dzwiek w konfiguracji Dynaudio Ad 1 Musisz ustawić zgodnie z instrukcją. Pokrętło od lusterek musi być przy cofaniu ustawione na R - tylko wtedy lusterko się opuści. Ad 2 Zamiast musnąć gaz możesz wcisnąć RES na kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #10008 Napisano 10 Września 2017 Cytat Zamieszczone przez bastek-83 Zobacz postachłopaki, mam pytanie: czym różni się motor 1.8tsi CJSA od CJSC?? która konstrukcja jest nowsza, która starsza?? PS. Właśnie nabyłem kolejne 1.8 TSI tym razem mam oznaczenie CJSA. produkcja na naklejce - ostatni tydzień lipca 2017 i zastanawiam się, dlaczego są 2 oznaczenia motorów 1.8 tsi. Czy trafiłem lepiej, czy jednak gorzej... Również próbowałem się dowiedzieć czym różnią się silniki i niestety niczego nie znalazłem Wysłałem oficjalne zapytanie do BOK VW i oczywiście mnie spuścili, że nie posiadają takich informacji.. odesłali mnie do najblizszego ASO W jednym z ASO w ŁDZ mam znajomego kierownika serwisu, wysłałem juz do niego zapytanie. Oczywiście też nie miał pojęcia dlaczego równolegle idzie produkcja 2 silników (CJSA i CJSC, jeszcze występuje CJSB ale dwa pierwsze prawdopodobnie są bliźniacze). Na pn-wt obiecał mi dać jakieś info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #10009 Napisano 10 Września 2017 dzisiejsze odkrycie, chyba sie nie mogli zdecydowac jaka wersje beda montowali albo był poniedziałek..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekmc Zgłoś #10010 Napisano 10 Września 2017 Z tego co pamiętam to : CJSA 320 Nm 1450-3900 CJSB 280 Nm 1250-5000 CJSC nie mam pojęcia czym się różni. CJSB chyba dają do samochodów z napędem na 4 koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #10011 Napisano 10 Września 2017 A nie ma filtra GPF? Może to z tym coś jest związane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #10012 Napisano 11 Września 2017 (edytowane) mam już odpowiedź (Darek ma racje): cyt: "Obydwa silniki spełniają normę EU6 i charakteryzują się tą samą mocą 132 kW. Różnice polegają min. na momencie obrotowym CJSA 250 NM, CJSC 320 NM w którym dostępna jest moc. Ponadto w 95 % części są te same poza zawieszeniem zespołu napędowego" Co jest ciekawe (jeśli chodzi o VW) w: - CJXA 2.0 TSI specyfikacja nakazuje paliwo PB98 - CJSB występuje tylko w golfie variant - W Passacie idą równolegle CJSA i CJSC - CJSA wkładane jest co Passata i Tourana - CJSC wkładane jest tylko do Passata Edytowane 11 Września 2017 przez bastek-83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubmalin Zgłoś #10013 Napisano 11 Września 2017 a co myslicie o wymianie oleju po okresie docierania ? W serwisie/salonie powiedza Ci, że nie ma potrzeby i wymiana jest po 30tys. Ja jakos temu nie ufam, bo skoro cos ma sie dotrzec( silnik), to gdzies to wszystko z dotarcia musi sie znajdowac. Gdzie? A no w oleju i filtrze. Dlatego ja tak czy siak zmienie olej jak dobije do 6-8tys. Nie jest to duzy koszt, a przynajmniej glowa spokojna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek123 Zgłoś #10014 Napisano 11 Września 2017 Jest jakaś dobra dusza która pokaże, albo ktoś może wie gdzie można w Warszawie obejrzeć skórę nappa w kolorze marakesh ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojteku Zgłoś #10015 Napisano 11 Września 2017 Doobra... cześć wszystkim... w zasadzie już prawie zdecydowałem się na konkretną konfigurację BiTDI z kilkoma dodatkami... AID, EasyOpen/Close, podgrzewana szyba, AreaView, oczywiście pakiet Business, DAB+... Mam rozkminkę.. czy dobrać jeszcze asystenta parkowania? Chodzi mi o te boczne czujniki, które niby pomagają uniknąć jakiejś niespodzianki przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego. Tu pytanie czy tylko tyłem czy przodem również? Budżet już naciągnięty więc pakiet drogowy plus odpada. Czytałem i szukałem na forum, ale ten jeden długi wątek o kupowaniu nie pomaga... zawsze jakiś off się trafi i ciężko to wszystko przeszukać Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #10016 Napisano 11 Września 2017 U mnie to się nazywa .Asystent wspomagający wyjazd z parkingu i działa tylko przy jeździe tyłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #10017 Napisano 11 Września 2017 mam już odpowiedź (Darek ma racje):cyt: "Obydwa silniki spełniają normę EU6 i charakteryzują się tą samą mocą 132 kW. Różnice polegają min. na momencie obrotowym CJSA 250 NM, CJSC 320 NM w którym dostępna jest moc. Ponadto w 95 % części są te same poza zawieszeniem zespołu napędowego" Co jest ciekawe (jeśli chodzi o VW) w: - CJXA 2.0 TSI specyfikacja nakazuje paliwo PB98 - CJSB występuje tylko w golfie variant - W Passacie idą równolegle CJSA i CJSC - CJSA wkładane jest co Passata i Tourana - CJSC wkładane jest tylko do Passata Dzięki za info!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #10018 Napisano 11 Września 2017 Mam rozkminkę.. czy dobrać jeszcze asystenta parkowania? Chodzi mi o te boczne czujniki, które niby pomagają uniknąć jakiejś niespodzianki przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego. Tu pytanie czy tylko tyłem czy przodem również?Budżet już naciągnięty więc pakiet drogowy plus odpada. Ja nie mam asystenta parkowania, a przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego działają czujniki z tyłu. To zdaje się jest część side assist (ale nie dam sobie nic za to uciąć). W obecnym B8 mam drogowy plus, ale w poprzednim B8 miałem sam side assist i też to działa. Przód ogarniam przy pomocy kamery 360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek123 Zgłoś #10019 Napisano 11 Września 2017 w pakiecie R-Line Exterieur nie mogę wrzucić easy / open close. Czy może mieć to związek z niestandardowym zderzakiem tylnym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #10020 Napisano 11 Września 2017 te dwie opcje zawsze powodowały konflikt - przynajmniej w polskim konfiguratorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach