Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno jeździłem Passatem 1.8 z manualną skrzynią i dwie rzeczy zwróciły moją uwagę. Pierwsza to jakby lekkie falowanie obrotów po uruchomieniu silnika (choć nie był całkowicie zimny) i przy włączonej klimatyzacji. Trzeba było się bardzo wsłuchać żeby to wyczuć ale chyba coś było na rzeczy. Czy ten typ tak ma czy coś nie tak z tym konkretnym egzemplarzem? Dodam tylko, że to nowy samochód do testowania w salonie.

Druga rzecz to także minimalne ale jednak drgania kierownicy na biegu jałowym. trzymając obiema rękami raczej nie wyczuwalne ale dotykając lekko palcami daje się wyczuć.

Będę wdzięczny za opinię posiadaczy takich modeli.

Być może po prostu jestem przewrażliwiony po poprzednim samochodzie, który dostarczał mi trochę tego typu emocji :)

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten silnik i skrzynię, ale nie zauważyłem niczego takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też manual 1.8, żadnych drgań ani problemów z silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo nic takiego nie zauważyłem.

Jesteś przewrazliwiony :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lekkie drżenie po włączonym silniku.

I obroty tez czasem leciutko falują - ale nawet nie jadę do ASO ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niedawno jeździłem Passatem 1.8 z manualną skrzynią i dwie rzeczy zwróciły moją uwagę. Pierwsza to jakby lekkie falowanie obrotów po uruchomieniu silnika (choć nie był całkowicie zimny) i przy włączonej klimatyzacji. Trzeba było się bardzo wsłuchać żeby to wyczuć ale chyba coś było na rzeczy. Czy ten typ tak ma czy coś nie tak z tym konkretnym egzemplarzem? Dodam tylko, że to nowy samochód do testowania w salonie.

Druga rzecz to także minimalne ale jednak drgania kierownicy na biegu jałowym. trzymając obiema rękami raczej nie wyczuwalne ale dotykając lekko palcami daje się wyczuć.

Będę wdzięczny za opinię posiadaczy takich modeli.

Być może po prostu jestem przewrażliwiony po poprzednim samochodzie, który dostarczał mi trochę tego typu emocji :)

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.

 

A po jakim samochodzie jesteś tak przewrażliwiony?

Ja mam rownież 1.8tsi w manualu i nic takiego nie występuje, żadnych falowan obrotów i drgań kierownicy, może dlatego ze mocna ją trzymam rękoma :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musieli tam ostro potestować ;) U mnie również nic takiego nie zauważyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrze ,a gdzie fotki nowego zakupu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotrze ,a gdzie fotki nowego zakupu???

 

Waldku nie ma i nie będzie , tak jak w przypadku B6 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Waldku nie ma i nie będzie

 

Nie dajesz mi wyboru pojawienia się w Opolu:kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do "falowania", to mrowienie zauważyłem w większości aut z (T)FSI. Ma tak A5-ka, ma tak i mój obecny 1.4 TSI (choć nie zawsze, a po wymianie świec zdarza się to niezwykle rzadko i nie ma to związku z klimatyzacją, a raczej samym obciążeniem silnika na biegu jałowym). To samo zauważyłem też w kilku autach jakimi wykonałem jazdy próbne więc to chyba objaw w stylu "tentyptakma" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Waldku nie ma i nie będzie , tak jak w przypadku B6 :)

 

Taka wrodzona skromność czy raczej chęć pozostania "anonimowym"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie w temacie tych drań.

 

:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taka wrodzona skromność czy raczej chęć pozostania "anonimowym"?

 

Tak po prostu, na forum nie wklejam, kto chce to widzi na żywo podczas zlotów czy spotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak po prostu, na forum nie wklejam, kto chce to widzi na żywo podczas zlotów czy spotów.

 

W sumie może i jest w tym racja - Passat jaki jest każdy wie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam prośbę aby ktoś z Was zamieścił zdjęcie przedniej szyby dźwiękoszczelnej jakie jest jej oznaczenie tzn. co powinno na niej pisać , z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda orgyginalna szyba w passacie B8 jest dzwiękoszczelna, niektóre maja dodatkowo odbijsnie promieni podczerwonych i poggrzewanie, ale jak masz oryginal ze znaczkiem vw to musi być dzwiekoszczelna( a dokladnie mieć dodatkowa folię izolacyjną) bo do dzwiękoszczelności to im daleko ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Jestem raczej zielony jesli chodzi o motoryzacje ale lubie wygodne auta.

 

A wiec na co zwrocic uwage przy kupowaniu?

 

Stoje przed wyborem samochodu sluzbowego ( moge sam konfigurowac).

Mieszcze sie w limicie w kazdej wersji ale nie chce kupowac najdrozszego tylko dlatego ze mam wystarczajaco duzy limit.

 

Obecnie od 3.5 rouku jezdze Passatek Alltrackiem B7 DSG 4x4 177KM TDI

 

Rozwazam trzy opcje

 

Passat Alltrack 240 TDI 4x4

Passat Alltrack 190 TDI 4x4 ( cichszy i mniej awayryjny?)

Passat Alltrack 220 TSI 4x4

 

Auto biore na 4 letni leasing- nie place za benzyne, naprawy, przeglady itp.... PLaci moj pracodawca, wiec kwestia kosztow jest drugoplanowa

 

Poza standardowymi sprawami na ktorych kazdemy zalezy, mi zalezy bardzo na cichej pracy.

 

Testowalem dwa Auta:

240 TDI 4x4 DSG 7 stopniowe

220 TSI DSG 6 stopniowe.

Przed testowaniem tych dwoch bylem pewien ze biore benzyne ale, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu benzyna byla znacznie glosniejsza od diesla, a jak juz pisalem zalezy mi na wyciszeniu. Po tym tescie zglupialem.

 

Czy to normalne ze 220 TSi bylo glosniejsze od 240 TDI?

jezdze malo ( 15-18K rocznie), glownie w miescie . dluzsze wyjazdy na weekendy i wakacje .

 

 

I drugie pytanie: co byscie wybrali? wiem ze wasze odpowiedzi beda subiektywne ale wlansie chcialbym poznac za i przeciw kazdego z was.

Ja sie sklaniam do TDI ( w trakcie jazdy wydal mi sie bardziej "aksamitny")

 

Bierz BiTDI będziesz zadowolony, dla mnie bardzo dobra opcja jestem zadowolony zarówno z osiągów, głośności a raczej cichości silnika oraz spalania i bardzo dobrej charakterystyki pracy, radość z jazdy murowana, też wybierałem między benzyną a dieslem, wybrałem diesla i jakbym miał drugi raz wybierać podjąłbym dokładnie tę sama decyzję. Auto idealne na długie trasy, mega komfort i niskie spalanie, przy tym jeśli trzeba mocnej wcisnąć pedał gazu bardzo dobre przyspieszenie - polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bierz BiTDI będziesz zadowolony ... - polecam.

 

To tylko pozazdrościć takiego wysokiego budżetu bo z BiTDi w Alltrack-u plus kilka optymalnych pakietów konfigurator wyświetlił mi 230 tyś zł :oszit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności