FVW Zgłoś #9941 Napisano 2 Września 2017 Niedawno jeździłem Passatem 1.8 z manualną skrzynią i dwie rzeczy zwróciły moją uwagę. Pierwsza to jakby lekkie falowanie obrotów po uruchomieniu silnika (choć nie był całkowicie zimny) i przy włączonej klimatyzacji. Trzeba było się bardzo wsłuchać żeby to wyczuć ale chyba coś było na rzeczy. Czy ten typ tak ma czy coś nie tak z tym konkretnym egzemplarzem? Dodam tylko, że to nowy samochód do testowania w salonie. Druga rzecz to także minimalne ale jednak drgania kierownicy na biegu jałowym. trzymając obiema rękami raczej nie wyczuwalne ale dotykając lekko palcami daje się wyczuć. Będę wdzięczny za opinię posiadaczy takich modeli. Być może po prostu jestem przewrażliwiony po poprzednim samochodzie, który dostarczał mi trochę tego typu emocji Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #9942 Napisano 2 Września 2017 Ja mam ten silnik i skrzynię, ale nie zauważyłem niczego takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert1272 Zgłoś #9943 Napisano 2 Września 2017 Też manual 1.8, żadnych drgań ani problemów z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #9944 Napisano 2 Września 2017 Ja tak samo nic takiego nie zauważyłem. Jesteś przewrazliwiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #9945 Napisano 2 Września 2017 Ja mam lekkie drżenie po włączonym silniku. I obroty tez czasem leciutko falują - ale nawet nie jadę do ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #9946 Napisano 2 Września 2017 Niedawno jeździłem Passatem 1.8 z manualną skrzynią i dwie rzeczy zwróciły moją uwagę. Pierwsza to jakby lekkie falowanie obrotów po uruchomieniu silnika (choć nie był całkowicie zimny) i przy włączonej klimatyzacji. Trzeba było się bardzo wsłuchać żeby to wyczuć ale chyba coś było na rzeczy. Czy ten typ tak ma czy coś nie tak z tym konkretnym egzemplarzem? Dodam tylko, że to nowy samochód do testowania w salonie.Druga rzecz to także minimalne ale jednak drgania kierownicy na biegu jałowym. trzymając obiema rękami raczej nie wyczuwalne ale dotykając lekko palcami daje się wyczuć. Będę wdzięczny za opinię posiadaczy takich modeli. Być może po prostu jestem przewrażliwiony po poprzednim samochodzie, który dostarczał mi trochę tego typu emocji Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. A po jakim samochodzie jesteś tak przewrażliwiony? Ja mam rownież 1.8tsi w manualu i nic takiego nie występuje, żadnych falowan obrotów i drgań kierownicy, może dlatego ze mocna ją trzymam rękoma :lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #9947 Napisano 3 Września 2017 To musieli tam ostro potestować U mnie również nic takiego nie zauważyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #9948 Napisano 3 Września 2017 Piotrze ,a gdzie fotki nowego zakupu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #9949 Napisano 3 Września 2017 Piotrze ,a gdzie fotki nowego zakupu??? Waldku nie ma i nie będzie , tak jak w przypadku B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #9950 Napisano 3 Września 2017 Waldku nie ma i nie będzie Nie dajesz mi wyboru pojawienia się w Opolu:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #9951 Napisano 3 Września 2017 Co do "falowania", to mrowienie zauważyłem w większości aut z (T)FSI. Ma tak A5-ka, ma tak i mój obecny 1.4 TSI (choć nie zawsze, a po wymianie świec zdarza się to niezwykle rzadko i nie ma to związku z klimatyzacją, a raczej samym obciążeniem silnika na biegu jałowym). To samo zauważyłem też w kilku autach jakimi wykonałem jazdy próbne więc to chyba objaw w stylu "tentyptakma" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #9952 Napisano 3 Września 2017 U mnie nie ma drgań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #9953 Napisano 3 Września 2017 Waldku nie ma i nie będzie , tak jak w przypadku B6 Taka wrodzona skromność czy raczej chęć pozostania "anonimowym"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FVW Zgłoś #9954 Napisano 3 Września 2017 Dzięki za opinie w temacie tych drań. :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #9955 Napisano 3 Września 2017 Taka wrodzona skromność czy raczej chęć pozostania "anonimowym"? Tak po prostu, na forum nie wklejam, kto chce to widzi na żywo podczas zlotów czy spotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #9956 Napisano 3 Września 2017 Tak po prostu, na forum nie wklejam, kto chce to widzi na żywo podczas zlotów czy spotów. W sumie może i jest w tym racja - Passat jaki jest każdy wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #9957 Napisano 3 Września 2017 Witam. Mam prośbę aby ktoś z Was zamieścił zdjęcie przedniej szyby dźwiękoszczelnej jakie jest jej oznaczenie tzn. co powinno na niej pisać , z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #9958 Napisano 3 Września 2017 Każda orgyginalna szyba w passacie B8 jest dzwiękoszczelna, niektóre maja dodatkowo odbijsnie promieni podczerwonych i poggrzewanie, ale jak masz oryginal ze znaczkiem vw to musi być dzwiekoszczelna( a dokladnie mieć dodatkowa folię izolacyjną) bo do dzwiękoszczelności to im daleko ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9959 Napisano 4 Września 2017 Witam, Jestem raczej zielony jesli chodzi o motoryzacje ale lubie wygodne auta. A wiec na co zwrocic uwage przy kupowaniu? Stoje przed wyborem samochodu sluzbowego ( moge sam konfigurowac). Mieszcze sie w limicie w kazdej wersji ale nie chce kupowac najdrozszego tylko dlatego ze mam wystarczajaco duzy limit. Obecnie od 3.5 rouku jezdze Passatek Alltrackiem B7 DSG 4x4 177KM TDI Rozwazam trzy opcje Passat Alltrack 240 TDI 4x4 Passat Alltrack 190 TDI 4x4 ( cichszy i mniej awayryjny?) Passat Alltrack 220 TSI 4x4 Auto biore na 4 letni leasing- nie place za benzyne, naprawy, przeglady itp.... PLaci moj pracodawca, wiec kwestia kosztow jest drugoplanowa Poza standardowymi sprawami na ktorych kazdemy zalezy, mi zalezy bardzo na cichej pracy. Testowalem dwa Auta: 240 TDI 4x4 DSG 7 stopniowe 220 TSI DSG 6 stopniowe. Przed testowaniem tych dwoch bylem pewien ze biore benzyne ale, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu benzyna byla znacznie glosniejsza od diesla, a jak juz pisalem zalezy mi na wyciszeniu. Po tym tescie zglupialem. Czy to normalne ze 220 TSi bylo glosniejsze od 240 TDI? jezdze malo ( 15-18K rocznie), glownie w miescie . dluzsze wyjazdy na weekendy i wakacje . I drugie pytanie: co byscie wybrali? wiem ze wasze odpowiedzi beda subiektywne ale wlansie chcialbym poznac za i przeciw kazdego z was. Ja sie sklaniam do TDI ( w trakcie jazdy wydal mi sie bardziej "aksamitny") Bierz BiTDI będziesz zadowolony, dla mnie bardzo dobra opcja jestem zadowolony zarówno z osiągów, głośności a raczej cichości silnika oraz spalania i bardzo dobrej charakterystyki pracy, radość z jazdy murowana, też wybierałem między benzyną a dieslem, wybrałem diesla i jakbym miał drugi raz wybierać podjąłbym dokładnie tę sama decyzję. Auto idealne na długie trasy, mega komfort i niskie spalanie, przy tym jeśli trzeba mocnej wcisnąć pedał gazu bardzo dobre przyspieszenie - polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #9960 Napisano 4 Września 2017 Bierz BiTDI będziesz zadowolony ... - polecam. To tylko pozazdrościć takiego wysokiego budżetu bo z BiTDi w Alltrack-u plus kilka optymalnych pakietów konfigurator wyświetlił mi 230 tyś zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach