wehyr84 Zgłoś #9341 Napisano 24 Marca 2017 Najtańsza 5er jaka była sprzedawana to 149,900Mała navi, koło 16", automat i chyba xenon. Jak najbardziej warto brać auta po liftingu, ale jesCze lepiej brać te jeszcze nowsze..... i tak w koło Macieju. Szymon- nie każdy lubi zapi..... Na tym forum zdecydowana większość Ja - kiedyś ścigałem się w okręgowych zawodach kartingowych- kiedyś tzn w latach 90-94 Lubię jeździć dynamicznie. Miałem kiedyś 507 koni w m5 miałem tez 400 w vette c6 Mam 40 lat i z miłą chęcią widzialnym siebie w 520d Hehe 520d nowe g30 jest lżejsze od poprzednika f10 i jedzie Ale 518d?? Tu mie chodzi o zapie...... Tylko sam wiesz ze o bezpieczeństwo.... Jestem z rodzina w górach i jadąc tutaj na ferie nie dociskalem, ponieważ rodzina najważniejsza, po prostu jak była długa prosta a jechałem za tirem fajnie przycisnac ( redukcja z 8 biegu do 5-6) i w chwilę jest się już z przodu tylko o to mi chodzi, od ścigania jest tor a nie ulica. . Pozdrawiam A spalanie póki co po 500km trasy 7,9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #9342 Napisano 24 Marca 2017 Najtańsza 5er jaka była sprzedawana to 149,900Mała navi, koło 16", automat i chyba xenon. Jak najbardziej warto brać auta po liftingu, ale jesCze lepiej brać te jeszcze nowsze..... i tak w koło Macieju. Szymon- nie każdy lubi zapi..... Na tym forum zdecydowana większość Ja - kiedyś ścigałem się w okręgowych zawodach kartingowych- kiedyś tzn w latach 90-94 Lubię jeździć dynamicznie. Miałem kiedyś 507 koni w m5 miałem tez 400 w vette c6 Mam 40 lat i z miłą chęcią widzialnym siebie w 520d To podobnie jak u mnie:) Tyle, ze ja mialem m6 z tym motorem. Przewinelo sie jeszcze m3, s8 a teraz passat;) A szaleje na torze. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #9343 Napisano 26 Marca 2017 Cześć Jestem na etapie "rozpoznawania" przed zakupem nowego B8 (pierwsze moje auto z salonu i jako osoba prywatna, firmy nie posiadam i nie posiadalem) Passat B8, 1.8 TSI, 6-biegowa manualna, 180KM, Comfortline. Do tego kolor czarny perłowy, wnętrze ciemne Weave. Felgi standardowe dla modelu Comfortline. Pakiet business, autoalarm auto horn czy coś takiego (czy to rzeczywiście dużo daje??), gniazdo 220V w środku. Poza tym myślę o dodatkowym pakiecie przeglądów do 48 miesięcy lub 120tys km oraz pakiet Safe+ do 80 tys km. Pytanie moje do was o te pakiety, co dokładnie się w nich zawiera, czy warto je łączyć i czy w ogóle warto je brać?? Chodzi mi o to aby za obowiązkowe serwisy, przeglądy, wymiany nie płacić nic, przynajmniej przez jakiś czas Poza tym myślę o pakiecie z podgrzewaną szyba, pakiecie lusterka i pakiecie z kołami 17''. Nie wiem czy to warto z praktycznego punktu widzenia i co warto dodatkowo i czy można kupić dodatkowo same opony zimowe bez kół? Oczywiście to wszystko na kredyt Easy Drive na 4 lata przy wpłacie własnej 30tys zł i ograniczeniu 30tys km rocznie. Cena za całość (łącznie z ubezpieczeniem) to nie chce dać więcej jak 130tys zł. Czy na jakieś rabaty jako osoba prywatna mogę liczyć kupując na Easy Drive pod koniec 2017 lub na początku 2018 roku? Jakieś wady Easy Drive przy opcji spłaty ostatniej raty (ok 50 tys zl) jednorazowo? Czy ubezpieczenie auta jest korzystne (obecnie mam B6 z 2007 i zmieniłem z Proama na AVIVA OC/AC/NW/Assistance, bo Proama mieli za drogo) i generalnie jak to wszystko ogarnąć? To oczywiście wszystko na razie są moje przemyślenia bo auto będę zmieniał najwcześniej pod koniec 2017 bo na razie jeszcze mnie na nie nie stać Liczę na ciekawe uwagi, wskazówki, plusy i minusy:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9344 Napisano 29 Marca 2017 Pakiety bierzesz pod co z czego będziesz korzystać. I tym się kieruj. A nie tym czy się opłaca. Co do kół 17" to dobrze się na tym jeździ. Jak ładne i w dobrej cenie to brać. Ale można tez kupić nowe z nowymi oponami za około 4.000 zł na Allegro. Co do ubezpieczenia to cały pakiet na Vw jest chyba około 3,1% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #9345 Napisano 29 Marca 2017 (edytowane) ....Co do ubezpieczenia to cały pakiet na Vw jest chyba około 3,1% I raczej ciężko będzie to przebić. 1,5 miesiąca temu ubezpieczałem auto (rok 2016). Podobnie jak rok wcześniej przedstawiłem ofertę dealerską mojemu ubezpieczycielowi, który zawsze kosił wszelkie konkurencyjne oferty. I kolejny raz poległ jak Turcy pod Wiedniem. Teraz jeszcze sprawę skomplikowały ostatnie podwyżki OC. No więc zostałem na drugi rok z ubezpieczeniem dealerskim. Dopiero jak skończę leasing i zarejestruję auto na działalność to znowu mój agent będzie mógł powalczyć i zapewne wrócę do poprzedniego układu tym bardziej, że oferty dealerskie są raczej dla w miarę nowych aut. Wracając do wątku z przed kilku stron. Po dłuższym przetrenowaniu Park Assist pozwalam sobie częściej korzystać z tego dobrodziejstwa. I jeszcze takie przemyślenia. Golf po lifcie, Arteon i zapewne Passat po lifcie (za jakieś 2 lata) jak również kolejne modele VW mają/będą miały brak pokręteł w topowym systemie multimedialnym co uważam za krok wstecz. Auto to nie smartfon żeby celować w przyciski przy najczęściej wykorzystywanej czynności czyli regulacji głośności (lewe pokrętło) lub szybkiego przewijania listy utworów/kontaktów/menu lub skali mapy (prawe pokrętło). Tu potrzebne jest jak najdłuższe utrzymywanie wzroku na drodze. Sterowanie gestami może sobie być na zasadzie dodatkowej atrakcji jeżeli to w ogóle dobrze działa. Szkoda, ale chyba takie trendy są teraz. Edytowane 29 Marca 2017 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9346 Napisano 29 Marca 2017 w passacie nie trzeba czekac do liftu, juz nie ma pokretel:), w Genewie passaty mialy to samo co Arteon, nowe DP. Pewnie lada dzien nowi nabywcy nie beda mieli pokretel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #9347 Napisano 29 Marca 2017 brak pokręteł to fakt -krok wstecz, na filmach widać że ściszenie pogłośnienie oraz oddalenie czy też przybliżenie mapy bez tych gałeczek jest bardziej utrudnione . Pytanie z innej beczki , przyciemniam szybki z tyłu w drzwiach jakieś pomysły co przykleić na wew. stronę drzwi aby zniwelować efekt takiej gołej blachy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #9348 Napisano 29 Marca 2017 A z ciekawości, czy w pakiecie dźwiękochłonne szyby z przyciemnianymi tylnymi, to tylne boczne (przyciemniane) są też*podwójne? Bo zarówno na polskiej jak i niemieckiej stronie jest to dwuznacznie opisane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9349 Napisano 29 Marca 2017 u mnie tylne oraz tylna szyba sa podwojne. Tylna jest oznaczona jako dzwiekoszczelna, ale czy jest podwojna czy moze grubsza, tego nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #9350 Napisano 29 Marca 2017 u mnie tylne oraz tylna szyba sa podwojne. Tylna jest oznaczona jako dzwiekoszczelna, ale czy jest podwojna czy moze grubsza, tego nie wiem. Dzięki, ale ktoś pisał, że tylne boczne mimo wszystko są chudsze (mniej podwójne) niż*te przednie boczne? I przyciemnienie nie wyklucza "podwójności" szyb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9351 Napisano 29 Marca 2017 W żadnym razie. Ja mam zarówno przód jak i tył laminowany + tył jest przyciemniony i grubość jest taka sama. Rok temu zamieszczalem nawet fotki na forum. BTW jak ktoś szuka tylnych fabrycznie przyciemnionych do sedana to mam jeszcze swoje oryginalne zapakowane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9352 Napisano 29 Marca 2017 przyciemnienie nie ma nic do podwojnych szyb, co do grubosci to nie sprawdzalem, jutro zerkne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #9353 Napisano 30 Marca 2017 w passacie nie trzeba czekac do liftu, juz nie ma pokretel:), w Genewie passaty mialy to samo co Arteon, nowe DP. Pewnie lada dzien nowi nabywcy nie beda mieli pokretel. Czyli wnętrze Passata B8 pokazane na targach jest zbliżone do wnętrza Arteona? Czy "nowe" Passaty B8 MY2018 (?) mają już skrzynie DSG 7-biegowe czy nadal pozostają 6-biegowe? A nadal są 6-biegowe z wyjątkiem obecnych benzyna 1,8 TSI 180KM i diesel 2,0 TDI 240KM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #9354 Napisano 30 Marca 2017 Oooo to pasek ma 6 biegowa dsg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #9355 Napisano 30 Marca 2017 No ma... choćby mój 220km Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9356 Napisano 30 Marca 2017 Bi turbo ma mokre dsg 7, benzyny 1.4 i 1.8 maja suche dsg 7, a reszta mokre dsg 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9357 Napisano 30 Marca 2017 Wyjątkiem Alltrack 2.0 TSI ma mokre DSG DQ500 7biegowe. I to jest dla mnie idealna konfiguracja, szczególnie do kręcenia. 300km i 500nm bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #9358 Napisano 30 Marca 2017 2,0 TSI 220KM 7-b DSG to ładna konfiguracja ale niestety dostępna jest tylko w Alltrack. Do tego ten kolor wykończenia wewnętrznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9359 Napisano 31 Marca 2017 Alltrack to inne auto, zawsze o nim zapominam bardzo żałuję, że nie mam 4x4 ale dopłata do wersji 280KM była jakaś chora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #9360 Napisano 31 Marca 2017 Tobol, ale w dopłacie do 280KM było kilka rzeczy w gratisie - LED basic (co obniżało znacząco cenę pakietu business, o około 2,5k), DCC, XDS, 4motion, większe tarcze z przodu. No i sam silnik oczywiście oraz prawdziwy wydech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach