saper_wroc Zgłoś #6301 Napisano 13 Grudnia 2015 Tu np. jeden z działających modemów: http://forum.vw-passat.pl/threads/143707-Car-net?p=2241070&viewfull=1#post2241070 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #6302 Napisano 13 Grudnia 2015 Tu np. jeden z działających modemów: http://forum.vw-passat.pl/threads/143707-Car-net?p=2241070&viewfull=1#post2241070 Opisywany tam Media-tech MT4220 to modem 3G z punktem dostępowym WiFi. Według mnie sam modem nie ruszy. - - - - - aktualizacja - - - - - Panowie, volkswagen carstick, Art. nr: 000 051 409 B to zwykły modem do którego wkładamy kartę SIM i do USB ?? Ten 000051409B ma różne marketingowe nazwy, ale to na pewno nie jest sam modem, a modem + wifi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #6303 Napisano 13 Grudnia 2015 A nie wystarczy włączyć hotspot osobisty w telefonie np. IPhone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #6304 Napisano 13 Grudnia 2015 A nie wystarczy włączyć hotspot osobisty w telefonie np. IPhone ? Oczywiście, że wystarczy, jednak wygodniej jest mieć do tego osobne urządzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #6305 Napisano 13 Grudnia 2015 Poczytałem. Musi być modem z routerem WIFI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6306 Napisano 13 Grudnia 2015 A ja mam uchwyt do telefonu z ładowaniem indukcyjnym i nakleilem naklejke NFC z komendą do włączania routera w telefonie. Nie muszę o niczym pamiętać wkladam telefon do uchwytu i ... Już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #6307 Napisano 13 Grudnia 2015 ...nakleilem naklejke NFC... Bardzo dobry pomysł! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wd70 Zgłoś #6308 Napisano 15 Grudnia 2015 Poczytałem. Musi być modem z routerem WIFI Ja u siebie używam Huawei E5372 Orange PL Airbox . Wszystko działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekj Zgłoś #6309 Napisano 15 Grudnia 2015 Witam, To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika. a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM Ktory silnik jest lepszy ? Moze ma ktos opcje a) beznyze i moglby napsiac jak wyglada spalnanie na miescie ? Dodaz ze samochod bedzie uzywany glownie: w tyg dojazdy do pracy weekendy wyjazdy w PL. Srednio okolo 20tys rocznie. Wielkie Dzieki za wszystkie rady . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #6310 Napisano 15 Grudnia 2015 Bierz diesla ,bo nie patrzysz na spalanie ,a i tak pali w porywach 6.Benzyna więcej 2-3litry i non stop trzeba uważać i tak na spalanie.Przejedz się też czymś innym,bo w/g mnie,jeśli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy (głównie zawieszenie)jest to jedno z gorszych aut w swojej klasie (w odróżnieniu od GOlfa VII ,który jest w/g mnie najlepszy w swojej klasie). Ja muszę jeszcze potestować z DCC i może alltracka,jeśli będzie to samo - dla mnie totalnie odpada ten samochód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anfil Zgłoś #6311 Napisano 15 Grudnia 2015 Bierz diesla ,bo nie patrzysz na spalanie ,a i tak pali w porywach 6.Benzyna więcej 2-3litry i non stop trzeba uważać i tak na spalanie.Przejedz się też czymś innym,bo w/g mnie,jeśli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy (głównie zawieszenie)jest to jedno z gorszych aut w swojej klasie (w odróżnieniu od GOlfa VII ,który jest w/g mnie najlepszy w swojej klasie).Ja muszę jeszcze potestować z DCC i może alltracka,jeśli będzie to samo - dla mnie totalnie odpada ten samochód Diesel i tylko z DCC nie wyobrażam sobie tego samochodu bez tego systemu ! I mam jeszcze jedno pytanie czy ktos sie orientuje ile kosztuje taki subwoofer w miejsce koła zapasowego ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #6312 Napisano 15 Grudnia 2015 Bierz diesla ,bo nie patrzysz na spalanie ,a i tak pali w porywach 6.Benzyna więcej 2-3litry i non stop trzeba uważać i tak na spalanie.Przejedz się też czymś innym,bo w/g mnie,jeśli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy (głównie zawieszenie)jest to jedno z gorszych aut w swojej klasie (w odróżnieniu od GOlfa VII ,który jest w/g mnie najlepszy w swojej klasie).Ja muszę jeszcze potestować z DCC i może alltracka,jeśli będzie to samo - dla mnie totalnie odpada ten samochód A co dokladnie wedlug Ciebie jest nie tak z tym zawieszeniem ze jest najgorsze w klasie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #6313 Napisano 15 Grudnia 2015 Przy tym przebiegu to ja bym brał benzynę, zresztą wziąłem Co do zawieszenia to na pewno lepsze niż w Mondeo może gorsze od Mazdy (mówię o komforcie bez dcc). Ale to bardzo subiektywne odczucia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecu Zgłoś #6314 Napisano 15 Grudnia 2015 Ten diesel jest 9200 zł droższy od benzyny. Licząc, że robisz 20kkm rocznie i że benzyna pali 3 litry więcej (koledzy tu opisują 2-3 litry) wychodzi mi, że zwróci Ci się mniej więcej po 3,5 roku. Teraz sobie pomyśl czy to dla Ciebie jest ok i dodatkowo pomyśl o obsłudze diesla (wypalanie DPF, dolewanie adblue). No i przejedź się oboma! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #6315 Napisano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika. a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM Ktory silnik jest lepszy ? Ilu użytkowników tyle głosów. Przy takim pytaniu dostaniesz głosy "za" od wielbicieli disla i głosy "za" od wielbicieli benzyny. W życiu nie wywaliłbym ok. 150k pln sugerując się "poradami" na forum który silnik jest lepszy. Ewentualnie po poczytaniu forum możesz się dowiedzieć który sprawia (może sprawiać) więcej problemów. (uświadomiłem sobie, że idąc tym tokiem rozumowania dowiesz się, po którym można się spodziewać więcej problemów, czyli ten drugi będzie lepszy ) Decyzja należy do ciebie - to twój wybór (i kasa). Edytowane 15 Grudnia 2015 przez tomery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #6316 Napisano 15 Grudnia 2015 Witam, To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika. a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM Ktory silnik jest lepszy ? Moze ma ktos opcje a) beznyze i moglby napsiac jak wyglada spalnanie na miescie ? Dodaz ze samochod bedzie uzywany glownie: w tyg dojazdy do pracy weekendy wyjazdy w PL. Srednio okolo 20tys rocznie. Wielkie Dzieki za wszystkie rady . Wiele z moich wpisów dotyczy tego samego dylematu. Jak masz czas to możesz je przeczytać. Ja wybrałem TDI 150 KM (m.in. ze względu na mniejsze spalanie). - - - - - aktualizacja - - - - - TDI 150 KM jest bez adblue. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #6317 Napisano 15 Grudnia 2015 Jazda to podstawa.Poprzedni 1.8tsi 160 nie jechał w/g mnie.Wygląd mi pasuje,przestrzeń ok,systemy ok ,światła fajne itp ,ale w Golfie VII ,jak jadę po dziurawej drodze,zawieszenie nie przenosi nic do wnętrza,cichutko ,płynnie,bajka.W Passacie tłucze i trzaska ,jakbym jechał 10letnim autem z przebiegiem 0.5mln.MAKABRA jak dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #6318 Napisano 15 Grudnia 2015 Jezeli robisz tylko 20k km rocznie, wez cos co daje frajde z jazdy. Sam zastanawialem sie nad Passatem, bo bardzo mi sie podoba z zewnatrz. Czar prysl po jezdzie testowej. Czulem sie jak bym mial z 10 lat wiecej. Zero frajdy z jazdy. Finalnie zamowilem Cupre ST 290. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #6319 Napisano 15 Grudnia 2015 Wezj jeszcze pod uwage ze diesel sie dlugo nagrzewa zima na krotkich odcinkach to porazka. Sam bylem dlugo wielbicielem diesli ale wybralem 1.8 tsi a robie 35 tys km rocznie. Silnik ten daje wiele frajdy z jazdy i ma piekny dzwiek jak sie chce poczuc sportowe emocje. A przy spokojnej jezdzie praktycznie go nie slychac. Nie ma klekotu. A 150 konny diesel bedzie wolniejszy niz 180 konna benzyna. Musial bys wziac 190 konnego diesla a ten jest droższy o 19 tys a to przy przebiegu 20 tys rocznie zwroci sie po 7-8 latach. Ponadto 6 biegowy DSG jest droższy w obsludze, wymaga wymiany oleju co 60 tys s skrzyni. Ale musisz sobie zadać zasadnicze pytanie. Czy nie przerazi Cie spalanie rzędu 9-10 litrów średnio. A z drugiej strony czy nie przerazi Cie dymiacy i wymagający ciągłego dopalania filtr DPF zwlasza zima na krotkich odcinkach. Generalnie tak: przy Twoich przebiegach benzyna wyjdzie taniej, ale jeżdżąc dieslem bedziesz mial wrazenie ze jezdzisz taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scatman Zgłoś #6320 Napisano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika. a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM Ktory silnik jest lepszy ? Moze ma ktos opcje a) beznyze i moglby napsiac jak wyglada spalnanie na miescie ? Dodaz ze samochod bedzie uzywany glownie: w tyg dojazdy do pracy weekendy wyjazdy w PL. Srednio okolo 20tys rocznie. Wielkie Dzieki za wszystkie rady . Miałem podobny dylemat ... ale wczoraj zamówiłem 150konnego TDI ... powody były tak naprawdę dwa: a) spalanie ... na bazie tego co pisali i testowej jazdy b) benzyna w DSG miała dla mnie taki moment bezwładności przy startach ... jakby czekał silnik na większe obroty co w przypadku benzyny jest zrozumiałe ... no ale to może być tylko i wyłącznie moje odczucie bo jeżdżę całe ostatnie 8 lat deaslem w manualu Ponad to zastanawiałem się nad DCC i ostatecznie padło na jego zakup bo jak chce się jeźzić na kołach większych niż 17'' to nie ma innego wyjścia - ale tak jest u większości marek - - - - - aktualizacja - - - - - .... czy ktos sie orientuje ile kosztuje taki subwoofer w miejsce koła zapasowego ! a mnie interesuje to drugie rozwiązanie tj. System nagłaśniający Plug & Play na rzepy? Zna ktoś cenę? i jak to się podłącza? Edytowane 15 Grudnia 2015 przez scatman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach