Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

 

Opisywany tam Media-tech MT4220 to modem 3G z punktem dostępowym WiFi.

Według mnie sam modem nie ruszy.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Panowie, volkswagen carstick, Art. nr: 000 051 409 B to zwykły modem do którego wkładamy kartę SIM i do USB ??

 

Ten 000051409B ma różne marketingowe nazwy, ale to na pewno nie jest sam modem, a modem + wifi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wystarczy włączyć hotspot osobisty w telefonie np. IPhone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie wystarczy włączyć hotspot osobisty w telefonie np. IPhone ?

 

Oczywiście, że wystarczy, jednak wygodniej jest mieć do tego osobne urządzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem. Musi być modem z routerem WIFI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam uchwyt do telefonu z ładowaniem indukcyjnym i nakleilem naklejke NFC z komendą do włączania routera w telefonie.

Nie muszę o niczym pamiętać :) wkladam telefon do uchwytu i ... Już :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...nakleilem naklejke NFC...

 

Bardzo dobry pomysł!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poczytałem. Musi być modem z routerem WIFI

 

Ja u siebie używam Huawei E5372 Orange PL Airbox . Wszystko działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc :)

Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika.

 

a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM

 

b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM

 

Ktory silnik jest lepszy ? Moze ma ktos opcje a) beznyze i moglby napsiac jak wyglada spalnanie na miescie ?

 

Dodaz ze samochod bedzie uzywany glownie:

w tyg dojazdy do pracy

weekendy wyjazdy w PL.

Srednio okolo 20tys rocznie.

 

Wielkie Dzieki za wszystkie rady .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz diesla ,bo nie patrzysz na spalanie ,a i tak pali w porywach 6.Benzyna więcej 2-3litry i non stop trzeba uważać i tak na spalanie.Przejedz się też czymś innym,bo w/g mnie,jeśli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy (głównie zawieszenie)jest to jedno z gorszych aut w swojej klasie (w odróżnieniu od GOlfa VII ,który jest w/g mnie najlepszy w swojej klasie).

Ja muszę jeszcze potestować z DCC i może alltracka,jeśli będzie to samo - dla mnie totalnie odpada ten samochód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bierz diesla ,bo nie patrzysz na spalanie ,a i tak pali w porywach 6.Benzyna więcej 2-3litry i non stop trzeba uważać i tak na spalanie.Przejedz się też czymś innym,bo w/g mnie,jeśli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy (głównie zawieszenie)jest to jedno z gorszych aut w swojej klasie (w odróżnieniu od GOlfa VII ,który jest w/g mnie najlepszy w swojej klasie).

Ja muszę jeszcze potestować z DCC i może alltracka,jeśli będzie to samo - dla mnie totalnie odpada ten samochód

 

Diesel i tylko z DCC nie wyobrażam sobie tego samochodu bez tego systemu ! I mam jeszcze jedno pytanie czy ktos sie orientuje ile kosztuje taki subwoofer w miejsce koła zapasowego !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bierz diesla ,bo nie patrzysz na spalanie ,a i tak pali w porywach 6.Benzyna więcej 2-3litry i non stop trzeba uważać i tak na spalanie.Przejedz się też czymś innym,bo w/g mnie,jeśli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy (głównie zawieszenie)jest to jedno z gorszych aut w swojej klasie (w odróżnieniu od GOlfa VII ,który jest w/g mnie najlepszy w swojej klasie).

Ja muszę jeszcze potestować z DCC i może alltracka,jeśli będzie to samo - dla mnie totalnie odpada ten samochód

 

A co dokladnie wedlug Ciebie jest nie tak z tym zawieszeniem ze jest najgorsze w klasie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tym przebiegu to ja bym brał benzynę, zresztą wziąłem ;)

Co do zawieszenia to na pewno lepsze niż w Mondeo może gorsze od Mazdy (mówię o komforcie bez dcc). Ale to bardzo subiektywne odczucia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten diesel jest 9200 zł droższy od benzyny. Licząc, że robisz 20kkm rocznie i że benzyna pali 3 litry więcej (koledzy tu opisują 2-3 litry) wychodzi mi, że zwróci Ci się mniej więcej po 3,5 roku. Teraz sobie pomyśl czy to dla Ciebie jest ok i dodatkowo pomyśl o obsłudze diesla (wypalanie DPF, dolewanie adblue). No i przejedź się oboma!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika.

 

a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM

 

b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM

 

Ktory silnik jest lepszy ?

 

Ilu użytkowników tyle głosów.

Przy takim pytaniu dostaniesz głosy "za" od wielbicieli disla i głosy "za" od wielbicieli benzyny.

W życiu nie wywaliłbym ok. 150k pln sugerując się "poradami" na forum który silnik jest lepszy.

Ewentualnie po poczytaniu forum możesz się dowiedzieć który sprawia (może sprawiać) więcej problemów.

 

(uświadomiłem sobie, że idąc tym tokiem rozumowania dowiesz się, po którym można się spodziewać więcej problemów, czyli ten drugi będzie lepszy :roll )

 

Decyzja należy do ciebie - to twój wybór (i kasa).

Edytowane przez tomery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc :)

Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika.

 

a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM

 

b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM

 

Ktory silnik jest lepszy ? Moze ma ktos opcje a) beznyze i moglby napsiac jak wyglada spalnanie na miescie ?

 

Dodaz ze samochod bedzie uzywany glownie:

w tyg dojazdy do pracy

weekendy wyjazdy w PL.

Srednio okolo 20tys rocznie.

 

Wielkie Dzieki za wszystkie rady .

Wiele z moich wpisów dotyczy tego samego dylematu. Jak masz czas to możesz je przeczytać. Ja wybrałem TDI 150 KM (m.in. ze względu na mniejsze spalanie).

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

TDI 150 KM jest bez adblue.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazda to podstawa.Poprzedni 1.8tsi 160 nie jechał w/g mnie.Wygląd mi pasuje,przestrzeń ok,systemy ok ,światła fajne itp ,ale w Golfie VII ,jak jadę po dziurawej drodze,zawieszenie nie przenosi nic do wnętrza,cichutko ,płynnie,bajka.W Passacie tłucze i trzaska ,jakbym jechał 10letnim autem z przebiegiem 0.5mln.MAKABRA jak dla mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli robisz tylko 20k km rocznie, wez cos co daje frajde z jazdy. Sam zastanawialem sie nad Passatem, bo bardzo mi sie podoba z zewnatrz. Czar prysl po jezdzie testowej. Czulem sie jak bym mial z 10 lat wiecej. Zero frajdy z jazdy. Finalnie zamowilem Cupre ST 290.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wezj jeszcze pod uwage ze diesel sie dlugo nagrzewa zima na krotkich odcinkach to porazka. Sam bylem dlugo wielbicielem diesli ale wybralem 1.8 tsi a robie 35 tys km rocznie. Silnik ten daje wiele frajdy z jazdy i ma piekny dzwiek jak sie chce poczuc sportowe emocje. A przy spokojnej jezdzie praktycznie go nie slychac. Nie ma klekotu. A 150 konny diesel bedzie wolniejszy niz 180 konna benzyna. Musial bys wziac 190 konnego diesla a ten jest droższy o 19 tys a to przy przebiegu 20 tys rocznie zwroci sie po 7-8 latach. Ponadto 6 biegowy DSG jest droższy w obsludze, wymaga wymiany oleju co 60 tys s skrzyni. Ale musisz sobie zadać zasadnicze pytanie. Czy nie przerazi Cie spalanie rzędu 9-10 litrów średnio. A z drugiej strony czy nie przerazi Cie dymiacy i wymagający ciągłego dopalania filtr DPF zwlasza zima na krotkich odcinkach.

Generalnie tak: przy Twoich przebiegach benzyna wyjdzie taniej, ale jeżdżąc dieslem bedziesz mial wrazenie ze jezdzisz taniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc :)

Przymierzam sie do kupna B8 - i mam dyletam dotyczacy silnika.

 

a) 1,8 TSI BMT DSG - 7-stopniowa - 180KM

 

b) 2,0 TDI BMT DSG - 6 stopiowa - 150KM

 

Ktory silnik jest lepszy ? Moze ma ktos opcje a) beznyze i moglby napsiac jak wyglada spalnanie na miescie ?

 

Dodaz ze samochod bedzie uzywany glownie:

w tyg dojazdy do pracy

weekendy wyjazdy w PL.

Srednio okolo 20tys rocznie.

 

Wielkie Dzieki za wszystkie rady .

 

Miałem podobny dylemat ... ale wczoraj zamówiłem 150konnego TDI ... powody były tak naprawdę dwa:

a) spalanie ... na bazie tego co pisali i testowej jazdy

b) benzyna w DSG miała dla mnie taki moment bezwładności przy startach ... jakby czekał silnik na większe obroty co w przypadku benzyny jest zrozumiałe ... no ale to może być tylko i wyłącznie moje odczucie bo jeżdżę całe ostatnie 8 lat deaslem w manualu :)

 

Ponad to zastanawiałem się nad DCC i ostatecznie padło na jego zakup bo jak chce się jeźzić na kołach większych niż 17'' to nie ma innego wyjścia - ale tak jest u większości marek :(

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

.... czy ktos sie orientuje ile kosztuje taki subwoofer w miejsce koła zapasowego !

 

a mnie interesuje to drugie rozwiązanie tj. System nagłaśniający Plug & Play na rzepy? Zna ktoś cenę? i jak to się podłącza?

Edytowane przez scatman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności