Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem Wam,że nad tym zawieszeniem ,to nie mogę wyjść ze zdziwienia,dla mnie jest tragiczne ,dwóch kolegów potwierdza ,ktoś ma jakieś spostrzeżenia jeszcze? Golf VII płynie nad dziurami ,wybiera je tak,że w ogóle ich nie czuć,a tutaj tłucze,trzaska,przenosi wszystko do wnętrza.Rzadko w dzisiejszych czasach spotkać w/g mnie tak złe zawieszenie,czułem jakbym jechał autem z przebiegiem 0.5mln.

Natomiast ,co do hałasu ,to jechałem 160 i jest normalnie,ani lepiej ani gorzej niż gdzie indziej.Wersja 2.0tdi 150km dsg comfortline.Dynamika wydaje mi się przyzwoita,dla normalnie jeżdżącej osoby wystarczająca.Ja jeżdżę szybko i nawet dla mnie dałbym sobie z nim radę.Osobiście,jeśli tak jak mówicie 1.8tsi będzie paliło z 3-4litry więcej średnio ,wybrałbym na pewno tdi150 plus chip na 180 i 400nM.W 1.8tsi nie da się zrobić chipa,bo skrzynia nie przeniesie momentu

 

ja mam DCC i na konfort jazdy nie moge powiedziec złego słowa, nawet w trybie normal, jest na pewno duzo bardziej konfortowe niz w B7. Mam porównanie tez do golfa VII i poziom tłumienia uwazam za bardzo pobobny ze wskazaniem na passata jednak. Natomiast zawieszenie pracuje rzeczywiście za głośno, samochód jest tak wyciszony ze momentami słychać je naprawdę za bardzo. Co ciekawe słysze je bardziej na kołach 17ach zimowych niz na 18kach letnich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że zawias sie wyciszył po przejechaniu pary tyś. kilometrów , a co do silnika TSI , słyszałem że 1.8 TSi jest produkowany przez Audi...2.0 TSI zaś przez VW... sam nie wiem ile w tym prawdy i co to ma na znaczeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik to nie problem,oferta jest szeroka ,każdy coś wybierze ,ale zawieszenie dyskwalifikuje to auto dla mnie.Wolałbym jezdzić Golfem VII ,jest dużo,dużo przyjemniej.Golf na swoją klasę nie ma dla mnie konkurencji.Ciekawe jak jest w Alltracku.Jechałem też Superbem,ale miał DCC i tam było ok w Normalu ,natomiast jak przestawiłem na komfort ,to tak mnie bujnęło w zakręcie,że mało bym nie wypadł-bezsens kompletny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ta cisza i brak wibracji, aż przyjemnie czasami nawet nie włączać audio tylko posłuchać silnika i wiatru. Jeśli za 5 lat nie będzie mnie stać na coś lepszego, wybiorę to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przejechałem 16 kilometrów po pokazaniu zero zasięgu. Tankowanie 74 litry z jednym dopchnięciem po pierwszym odbiciu.

chyba odpuszczę dalsze testy pojemności baku :) Średnia spożycia 9,8 full miasto , Drive , średnia jazdy 31km/h, klima off, autostop on, dynamika duża, sporadyczne piłowanie do odcinki bo robiłem 6 pomiarów na 1/4 mili ( 0-100 w 7,7s, 1/4 mili 15,86s )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłeś jakieś bezpieczne miejsce na takie testy?? bo ja ciągle szukam. Myślałem o dość luźnym odcinku ekspresowki między marynarska a S2 obok lotniska...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam koło domu taki nowiutki kawałek dwupasmówki ( DK631 nocą między rondem na Wołomin a granicą Warszawy zwana potocznie Żołnierską ) . Z jednej strony ekrany dzwięko-chłonne z drugiej siatka przeciw zwierzakom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wyświetlacz TFF w HL jest taki sam jak CL - widziałem ten z CL i jest gorszy niż w Golfie VII HL?

Pytam bo nie do końca jestem za AID ale ten TFF z CL jest strasznie kiepski!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wyświetlacz TFF w HL jest taki sam jak CL - widziałem ten z CL i jest gorszy niż w Golfie VII HL?

Pytam bo nie do końca jestem za AID ale ten TFF z CL jest strasznie kiepski!

Tak w CL i HL są identyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik to nie problem,oferta jest szeroka ,każdy coś wybierze ,ale zawieszenie dyskwalifikuje to auto dla mnie.Wolałbym jezdzić Golfem VII ,jest dużo,dużo przyjemniej.Golf na swoją klasę nie ma dla mnie konkurencji.Ciekawe jak jest w Alltracku.Jechałem też Superbem,ale miał DCC i tam było ok w Normalu ,natomiast jak przestawiłem na komfort ,to tak mnie bujnęło w zakręcie,że mało bym nie wypadł-bezsens kompletny

 

Testowałem DCC w superbie i mnie rozczarował, tryb comfort sprawia wrażenie wywalonych amortyzatorów a nie zwiększa komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Testowałem DCC w superbie i mnie rozczarował, tryb comfort sprawia wrażenie wywalonych amortyzatorów a nie zwiększa komfortu.

 

Dla mnie DCC w B8 to najlepsze zawieszenie z jakim miałem możliwość jeździć do tej pory , szczególnie tryb comfort i sport z których najcześciej korzystam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj przejechałem 16 kilometrów po pokazaniu zero zasięgu. Tankowanie 74 litry z jednym dopchnięciem po pierwszym odbiciu.

chyba odpuszczę dalsze testy pojemności baku Średnia spożycia 9,8 full miasto , Drive , średnia jazdy 31km/h, klima off, autostop on, dynamika duża, sporadyczne piłowanie do odcinki bo robiłem 6 pomiarów na 1/4 mili ( 0-100 w 7,7s, 1/4 mili 15,86s )

w jaki sposób robisz pomiary przyspieszenia i 1.4 mili?

Jakaś aplikacja na telefonie?

masz telefon spięty ze złączem diagnostycznym samochodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja się jeszcze nie bawiłem, ale mam moduł WiFi/Bluetooth podłączany do OBD a w telefonie aplikacja Torque, która pozwala na takie pomiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja się jeszcze nie bawiłem, ale mam moduł WiFi/Bluetooth podłączany do OBD a w telefonie aplikacja Torque, która pozwala na takie pomiary.

Chętnie kupiłbym sobie właśnie taki moduł OBD na bluetooth, tylko nie wiem który będzie kompatybilny z naszymi autami.

Moglibyście mi wskazać konkretny model?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to już mogę potwierdzić, bo używałem go choćby do diagnostyki kodu błędu, ale nie bawiłem się dogłębnie w ustawianie dashboardów badanie przyśpieszeń itp. ale działać, to działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, dzięki za info, trzeba będzie zmierzyć przyspieszenie 0-100 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to już mogę potwierdzić, bo używałem go choćby do diagnostyki kodu błędu, ale nie bawiłem się dogłębnie w ustawianie dashboardów badanie przyśpieszeń itp. ale działać, to działa :)

 

Czy wiesz jaka appka obsługuje funkcje związane z pomiarami mocy i przyspieszeń ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności