Rysieeek Zgłoś #5881 Napisano 17 Listopada 2015 z tą sprzedażą superba to niekoniecznie tak źle wygląda, a co do SUV i powrotów to sedanów i kombi to wystarczy tylko zwrócić uwagę na jakich płytach podwoziowych są robione, zazwyczaj te jak to się mówi budżetowe na płytach mniejszych modeli (te większe to już naprawdę jest różnica w cenie...) ludzie kupują oczami, a potem wielkie rozczarowanie jak trzeba się spakować na np. wyjazd na wakacje... co to jest? SUV na płycie golfa? renault clio? opla astry? (już nawet nie wspomnę o maluchach szumnie zwanych crossoverami tam już poza miejscem dla pasażerów z przodu zaczyna się maskra z tyłu i brak bagażnika..) one tylko tak z daleka wyglądają że duże, z bliska już gorzej, a jak ktoś chce np. na płycie kombiaka z segmentu D to cena nieżle leci wzwyż............ i stąd powroty, chociaż nie powiem, fajnie się jeździ siedząc wyżej i mając większe pole obserwacji.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #5882 Napisano 17 Listopada 2015 No i jeszcze zależy do czego kto samochodu używa. Jazda po mieście suvem jest OK, ale w trasie już niestety SUV przegrywa. Ponadto argumentacja Tomasza76, że sprzedano więcej golfów niż passatów lub więcej octavi niż superba jest nieco dziwne zważywszy na różnice w cenach. Zresztą swobodne stwierdzenie, ze wolałbym Touarega a nie passata to jak powiedzenie, że wolałbym dom z basenem zamiast mieszkania w blokach. To jakby się dziwić, że jest więcej ludzi mniej zamożnych niż bardziej zamożnych. Nie wspomnę już o innych czynnikach które powodują, że te relacje są w pełni logiczne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miszka Zgłoś #5883 Napisano 17 Listopada 2015 (edytowane) Gdybym musiał koniecznie kupić auto marki VW, to kupiłbym nowego Tiguana lub Touarega, a nie Passata. Ale nikt Cię nie zmusza. Ty lubisz SUVy - OK. Ktoś inny woli sedan też OK. Ja wolę długonogie blondynki, a ty wolisz niskozawieszone brunetki też OK. Regularnie wypożyczam samochody we Frankfurcie. Mam przegląd całej klasy średniej. SUVów unikam jak tylko mogę. Bujają się, huczą, nie trzymaj się drogi i więcej palą. Ale jak ktoś jeździ na zakupy wokół domu to SUV może być praktyczniejszy. Każdy kupuje co mu się podoba. Po co ta propaganda? Edytowane 17 Listopada 2015 przez Miszka Składnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #5884 Napisano 18 Listopada 2015 Witam, Czy ktoś posiada pakiet sportowy z xds i zawieszeniem obniżonym o 15mm - na kołach 18" ? Jak wygląda komfort takiego zestawienia na polskich drogach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebsek Zgłoś #5885 Napisano 18 Listopada 2015 Mam taki zestaw i nie ma problemu z komfortem. Chociaż szczerze mówiąc nie wiem na jakim ustawieniu zawieszenia jeżdżę gdyż nadal serwis nie uporał się z nie działającym u mnie przyciskiem MODE. Ale obserwując zachowanie auta na 90% jest to tryb Normal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #5886 Napisano 18 Listopada 2015 nie wiem na jakim ustawieniu zawieszenia jeżdżę gdyż nadal serwis nie uporał się z nie działającym u mnie przyciskiem MODE. Czyli masz DCC? Pytałem o pakiet sportowy bez DCC ale z xds. Czy może bez DCC też się wybiera jakieś ustawienia typu sport/normal/comfort? Kolejne pytanie: Czy ktoś z Was posiada siedziska dla dzieci zintegrowane w tylnych siedzeniach? Sprawdza się to i nie potrzeba już fotelika dla dziecka powyżej 3 lat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rumcajs Zgłoś #5887 Napisano 18 Listopada 2015 Kolejne pytanie: Czy ktoś z Was posiada siedziska dla dzieci zintegrowane w tylnych siedzeniach? Sprawdza się to i nie potrzeba już fotelika dla dziecka powyżej 3 lat? Zintegrowane foteliki w tylnej kanapie były głównym powodem, dla którego kupiłem Passata B6 i nie zmieniałem go przez wiele lat na nowe auto. Gorąco polecam. Są bardzo wygodne, rozkładasz je jednym ruchem ręki, a w stanie złożonym doskonale integrują się z kanapą, która nic nie traci ze swojej wygody. Wytrzymują dziecko o masie do 36kg, co sprawia że można je użytkować przez wiele lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebsek Zgłoś #5888 Napisano 18 Listopada 2015 Czyli masz DCC? Pytałem o pakiet sportowy bez DCC ale z xds.Czy może bez DCC też się wybiera jakieś ustawienia typu sport/normal/comfort? Kolejne pytanie: Czy ktoś z Was posiada siedziska dla dzieci zintegrowane w tylnych siedzeniach? Sprawdza się to i nie potrzeba już fotelika dla dziecka powyżej 3 lat? Na razie mam DCC tylko teoretycznie gdyż nie działa [emoji3] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #5889 Napisano 18 Listopada 2015 Ok, gdyby trafił się ktoś z 18" i xds bez DCC to czekam na opinię. Dzięki Rumcajs, pomogłeś! Kolejne dylematy: - czy warto brać podgrzewana kierownice? Czy łopatki tiptronic działają gdy jedziemy na automacie, np do zrzucenia biegu? - czy w HL warto brać pakiet lusterka? Coś to daje poza elektrycznym składaniem lusterek? - czy w HL limusine jest elektrycznie otwierany i zamykamy bagażnik? Czy tylko z Easy Open? - czy bez DCC też jest jakiś wybór trybów jazdy? Jeśli tak, to co się zmięknie po zmianie trybu? - co dokładnie daje pakiet Ambient i Ambient plus (ktoś ma fotki?) - czy w HL jest w standardzie Blind Spot detect albo Lane assist? Czy tylko jako dodatki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #5890 Napisano 18 Listopada 2015 Warto brać podgrzewaną kierownicę ! świetna rzecz, używam od miesiąca co dziennie. Pakiet lusterka również pożyteczna rzecz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #5891 Napisano 18 Listopada 2015 A co jest pożytecznego w pakiecie lusterka? No i proszę o konkretne odpowiedzi na pozostałe pytania... O ile ktoś zna odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #5892 Napisano 18 Listopada 2015 Z daleka widzisz ze na pewno zamknales auto Ja przynajmniej do tego wykorzystuje lusterka. Troche paranoiczne ale coz... zycie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #5893 Napisano 18 Listopada 2015 Z daleka widzisz ze na pewno zamknales auto Dokładnie... 50 metrów od samochodu zastanawiam sie czy faktycznie aby zamknąłem... wtedy tylko odwracam głowę i widze uszka postawione no i jeśli masz wąski wjazd do garażu to jak najbardziej jeden przełącznik i już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #5894 Napisano 18 Listopada 2015 Przy ambient plus masz dodatkowo 3 kolory do wyboru oświetlenia wnętrza (biały, cyjan i bursztyn) masz też całkiem inną podsufitkę(brak schowka na okulary) Masz też dodatkowo świecący pasek również w poprzek kokpitu (w ambient masz tylko na drzwiach) Było tu już na ten temat, sam wrzucałem fotki co prawda z konfiguratora ale różnice widać, nie znalazłem niestety w sieci filmiku, na którym jest pokazane jak ambient plus świeci w nocy,pozostaje więc czekać do przyszłego roku kiedy to pierwsze auta z ambient plus będą odbierane o ile znów nie będzie jakiejś obsuwy w produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #5895 Napisano 18 Listopada 2015 Czy łopatki tiptronic działają gdy jedziemy na automacie, np do zrzucenia biegu? Tak, możesz zrzucić bieg. W sam raz do zamierzonego manewru np. dynamiczne wyprzedzanie kolumny pojazdów. Co do podgrzewanej kierownicy, moim zdaniem warto. Jeszcze nie ma pory na skrobanie szyb a mimo wszystko jest bardzo miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5896 Napisano 19 Listopada 2015 Z daleka widzisz ze na pewno zamknales auto Ja przynajmniej do tego wykorzystuje lusterka. Troche paranoiczne ale coz... zycie Dokładnie - to jest jedno z ważniejszych przeznaczeń Ale sugeruje już to wyłączyć - ja w poprzednim samochodzie w zeszłym roku się zapomniałem i niestety (parkując poza domem - pod chmurką) po otwarciu zaśnieżonego samochodu słuchałem jak się wyłamują trybiki mechanizmu..... listopad - marzec mam wyłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #5897 Napisano 19 Listopada 2015 potwierdzam , składane lusterka pomagają wzrokowcom sprawdzić czy bryka zamknięta , podgrzewana kierownica świetna rzecz , już skrobałem szyby i złapanie ciepłej kierownicy bardzo ogrzewa zmrożone ręce . łopatki przy kierownicy czasem używam , ale z reguły automat jest szybszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wandalin Zgłoś #5898 Napisano 19 Listopada 2015 ja zrezygnowałem z kilku gadżetów(aid, podgrzewana kierownica, itp.) na rzecz ogrzewania postojowego i jestem zachwycony. silnik wstępnie podgrzany, w aucie cieplutko, szyby rozmrożone, na parking pod chmurką bomba, no i spojrzenia sąsiadów bezcenne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #5899 Napisano 19 Listopada 2015 ja zrezygnowałem z kilku gadżetów(aid, podgrzewana kierownica, itp.) na rzecz ogrzewania postojowego i jestem zachwycony. silnik wstępnie podgrzany, w aucie cieplutko, szyby rozmrożone, na parking pod chmurką bomba, no i spojrzenia sąsiadów bezcenne. Ja webasto chcę dorzucić, co ciekawe może wyjść taniej niż z konfiguratora, instalacja ok 1500PLN tylko zestawu importer nie potrafi wycenić, w Niemczech kosztuje 1000E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekPO Zgłoś #5900 Napisano 20 Listopada 2015 Ja webasto chcę dorzucić, co ciekawe może wyjść taniej niż z konfiguratora, instalacja ok 1500PLN tylko zestawu importer nie potrafi wycenić, w Niemczech kosztuje 1000E. Dużo jest roboty z dołożeniem Webasto? Trzeba cały samochód rozgrzebać czy to bardziej dołożenie modułu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach