noidemm Zgłoś #1 Napisano 16 Grudnia 2014 Witam. Na vagu wyskoczyły mi takie błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 907 557 R Component: 2.0L R4/5VS G 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 00445 2 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04275 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0005 Coding: 17010 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 37-00 - Faulty 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 37-10 - Faulty - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 07115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3P104386 VWZ7Z0B5613261 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 03 Komfortgerát HLO 0001 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 4 Faults Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent End ------------------------------------------------------- czy błąd 16486 wskazuje na uwaloną przepływke?? Co oznaczają moje błędy?? Z góry dziekuje za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #2 Napisano 16 Grudnia 2014 Błędy w silniku mogą wskazywac na uszkodzoną przepływkę, moze to być rownież nieszczelnośc w podciśnieniach czy dolocie, logi dynamiczne kiedyś robiłęś? 002+033 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #3 Napisano 16 Grudnia 2014 (edytowane) z poł roku temu robiłem logi dynamiczne. Auto ostatnio odpalałem bez filtra powietrza i moze wtedy wyskoczył ten błąd. Pokasuje jutro błędy i postaram sie wrzucić logi dynamiczne. Jak sie robiło te logi dynamiczne bo dawno nie robiłem i mi pamiec zanikła. Pamietam ze wchodziło sie w 01 engine potem basic seting i tam gdzies to było. Rozpedzało się auto lekko i wrzucało się trzeci bieg potem max gazu i sie zapisywało tylko nie moge sobie przypomnieć jak to dokładnie było. 01potem 08 ale które wartości pomierzyć?? samo 03?? przepływke Edytowane 16 Grudnia 2014 przez noidemm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trusiekeu Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2015 Witam , mam taki problem: Dzisiaj rano postanowiłem posprawdzać sobie auto plyny takie tam i chciałem sie dostac do filtra powietrza (1,8t AWT 01r) Nie rozkrecałem całej puszki tylko uchylilem obudowe filtra tak , żeby tylko wyciagnąć filter. Wyciagnałem był caly brudny pelno smieci. Wyczyscilem go, założyłem spowrotem , poskrecałem wszystko. Odpalilem auto , przejechałem 50m i auto zrobiło sie mułowate i zgasło. Odpaliłem jeszcze raz i nie reagowało na gaz wogole, jeszcze raz to chodził na wolnych obrotach i zgasl. Sprawdzałem wszystko czy szczelnie zamknalem i wszystko jest ok. Ale auto dalej nie palilo wiec pojechałęm do mechanika. Sprawdzalismy wszsytko i tak z ciekawosci odpiąłem przeplywke zeby zobaczyc czy cos lepiej i sie okazało ze chodzi lepiej jak z nia. Pytanie mam takie co mogło sie stac? Jak moge sprawdzić czy jest padnieta? Czy moze jakiś kabelek zerwałem? Po odpieciu przepływki zaczeło mi sie swiecic na desce ABS i ESP. Czy ma to coś wspolnego ze soba? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trusiekeu Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2015 Odpowiem sobie sam na zadane pytanie: Uszkodzona przepływka jest powodem moich problemow,zalozyłem nowa i smiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach