Skocz do zawartości
noidemm

Uszkodzona przepływka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na vagu wyskoczyły mi takie błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 907 557 R

Component: 2.0L R4/5VS G 0001

Coding: 0011501

Shop #: WSC 00445

2 Faults Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0000 0000

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04275

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0005

Coding: 17010

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

37-00 - Faulty

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

37-10 - Faulty - Intermittent

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 827

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 07115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3P104386 VWZ7Z0B5613261

No fault code found.

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 03 Komfortgerát HLO 0001

Coding: 00259

Shop #: WSC 00028

4 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

End -------------------------------------------------------

czy błąd 16486 wskazuje na uwaloną przepływke??

Co oznaczają moje błędy??

Z góry dziekuje za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy w silniku mogą wskazywac na uszkodzoną przepływkę, moze to być rownież nieszczelnośc w podciśnieniach czy dolocie, logi dynamiczne kiedyś robiłęś? 002+033

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z poł roku temu robiłem logi dynamiczne. Auto ostatnio odpalałem bez filtra powietrza i moze wtedy wyskoczył ten błąd. Pokasuje jutro błędy i postaram sie wrzucić logi dynamiczne.

Jak sie robiło te logi dynamiczne bo dawno nie robiłem i mi pamiec zanikła.

Pamietam ze wchodziło sie w 01 engine potem basic seting i tam gdzies to było. Rozpedzało się auto lekko i wrzucało się trzeci bieg potem max gazu i sie zapisywało tylko nie moge sobie przypomnieć jak to dokładnie było.

01potem 08 ale które wartości pomierzyć?? samo 03?? przepływke

Edytowane przez noidemm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam taki problem: Dzisiaj rano postanowiłem posprawdzać sobie auto plyny takie tam i chciałem sie dostac do filtra powietrza (1,8t AWT 01r) Nie rozkrecałem całej puszki tylko uchylilem obudowe filtra tak , żeby tylko wyciagnąć filter. Wyciagnałem był caly brudny pelno smieci. Wyczyscilem go, założyłem spowrotem , poskrecałem wszystko. Odpalilem auto , przejechałem 50m i auto zrobiło sie mułowate i zgasło. Odpaliłem jeszcze raz i nie reagowało na gaz wogole, jeszcze raz to chodził na wolnych obrotach i zgasl. Sprawdzałem wszystko czy szczelnie zamknalem i wszystko jest ok. Ale auto dalej nie palilo wiec pojechałęm do mechanika. Sprawdzalismy wszsytko i tak z ciekawosci odpiąłem przeplywke zeby zobaczyc czy cos lepiej i sie okazało ze chodzi lepiej jak z nia. Pytanie mam takie co mogło sie stac? Jak moge sprawdzić czy jest padnieta? Czy moze jakiś kabelek zerwałem? Po odpieciu przepływki zaczeło mi sie swiecic na desce ABS i ESP. Czy ma to coś wspolnego ze soba? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem sobie sam na zadane pytanie: Uszkodzona przepływka jest powodem moich problemow,zalozyłem nowa i smiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności