Skocz do zawartości
kszysiozeszcze

Paszczur b3 po swapie climatronica odcina paliwo - film

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem jak w tutule :

 

1,8 RP

 

Co wiem na pewno .. .

 

Zmieniony przekaźnik - dalej to samo

Sprawdzony , zmienniony bezpiecznik - dalej to samo

 

 

Moje sugestie . . .

 

Przed swapem wszystko ok

pompka ok

wtrysk ok

silnik chodził jak trzeba od zera do odcinki . .. .

 

Z ciekawostek była ingerencja w sterownik - dołożyłem dwa kable na pin 15 i 16 do sterownika wentylatorów

 

Na jałowym pracuje tak jak trzeba , dopiero jak zacznę go wkręcać zaczyna dosłownie "ucinać" paliwo . . .

 

 

Pierwszy film z wtryskiem w "roli głównej" drugi film z kabiny . . .. .

 

 

 

 

Edytowane przez kszysiozeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że film jest PRYWATNY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edit 1....

 

Odłączenie kabli które dołożyłem nic nie dało....

 

Zabierał sie za wymianę wtrysku, może zawór ciśnieniowy blokuje ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Edit 2....

Dziwne to , przy nagłych ruchach przepustnicy - tak jak b tym sie bawił gazem jest ok ale jak otworze przepustnice na konkretną odległość to zaczyna odcinać , wtrysk wymieniony na sprawny . . .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edit 3....

 

 

TPS zmieniony .... Dalej nic...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Można zamknąć . . . krokowiec - nastawnik wymieniony problem ustał....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem powrócił . . . . może nawet nie ustał . . . .potrafi szarpnąć jak cholera wczasie jazdy , czasami nie chce wrócić do normalnej jazdy więc gaszę i na jakiś czas jest dobrze , powrócił problem który opisywałem na początku , jak czuje pierwsze szarpnięcie , wciskam gaz do podłogi i wtedy ze strasznym zamuleniem plo mału podnosi sie do góry . . . a driga sprawa brak ssania . .. po odpaleniu ma obroty 200-300rpm , jeszcze do pewnego momentu po odpaleniu go otwierałem maskę i wystarczyło dotknąć przepustnicy by usłyszeć "cyk" i auto wchodziło na obroty odpowiednie dla ssania , od około tygodnia ruszenie przepustnicy nie pomaga bo wywołanie "cyknięcia" ręką powoduje następujące cyknięcie a co za tym idzie obroty nie wzrastają . . .

 

 

Śmiem twierdzić ze obie te dolegliwości łączą się z jedną sprawą . .. .

wyczyściłem wszystkie masy - dalej nic . .. . to cyknięcie to rozumiem że chyba jakiś elektrozawór na wtrysku ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze raz TPSa, wyczysc go ewentualnie jeszcze raz podmien, sprobuj ustaeic, sprawdz wiazke, wtyczke od niego bo te objawy wygladaja na jego uszkodzenie. Jeszcze pytanie czy masz Lpg bo jak tak to moze byc, ze miesza dwa paliwa i objawy beda podobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie stawiam na TPS wlasnie tylko nie wiem juz co z nim zrobić.... Gazu nie mam , nie jestem zwolennikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności